abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143893843
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:29 schreef betyar het volgende:

[..]

Pfffffffffffffff, vind je deze post niet ontzettend belachelijk?
Hij zegt niets raars.. als je als ouder alles koopt wat je kinderen willen dan ben je een ouder die bezig is hele vervelende mensjes te maken van zijn kinderen.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 20:47:50 #202
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_143893879
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hij zegt niets raars.. als je als ouder alles koopt wat je kinderen willen dan ben je een ouder die bezig is hele vervelende mensjes te maken van zijn kinderen.
:')
pi_143893943
quote:

[..]

Precies mijn punt ^O^
in a crowd you lose humanity
pi_143893956
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:47 schreef betyar het volgende:

[..]

Waarschijnlijk denk je er anders over, wat me niet verbaast want zou zomaar kunnen dat je kinderen op jou gaan lijken. :P
pi_143894026
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk denk je er anders over, wat me niet verbaast want zou zomaar kunnen dat je kinderen op jou gaan lijken. :P
Hopelijk krijgen ze niet dat rare accent van Bet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_143894780
Ik verheug me nu al op de nieuwsberichtjes dat winkel X slechtere cijfers had doordat het met Zwarte Piet/Sinterklaas rotzooide. De klanten bepalen zelf wat ze willen, als het bij winkel X niet kunnen krijgen dan gaan ze naar winkel Y. Wat dat betreft reageren de Bijenkorf en Bartsmit verstandig, je niets aantrekken van wat schreeuwerds en gewoon doorgaan op de oude voet. Een winkel die aan politiek doet wordt vanzelf afgestraft. Je kan cultuur niet opdringen of plotseling van bovenaf wijzigen, dat ontstaat geleidelijk aan omdat mensen het graag willen en mensen houden vast aan de cultuur waaraan ze gewend zijn, wat o.a. goed wordt geïllustreerd door de derde generatie Marokkanen die met hoofddoekjes lopen, naar Marokkaanse muziek luisteren etc.
Je mag uiteraard voor Marokkaan ook Turk of Surinamer of wat dan ook invullen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_143895013
quote:

[..]

Daar is geen discussie over mogelijk. Ik luisterde eerder op de dag naar een 'interview' (voorgeselecteerde publieksvragen van studenten en een docent) met Bill Gates. Het kijken waard. Het is voor mij geen verrassing aangezien Bill Gates een zeer verstandige man is, hij is een relatief strenge vader. Zijn kinderen kregen pas op een late leeftijd een telefoon ("zodat ze kunnen leren om er op een goede manier mee om te gaan") en mogen niet (video)chatten als hij er niet bij is. Hij heeft er ook bewust voor gekozen om niet al teveel vermogen af te staan aan zijn kinderen - hoewel zijn perceptie van veel op dat vlak wellicht wat vertekend is aangezien ze nog steeds 10 miljoen USD pp krijgen - en hij doet nog dagelijks de afwas met de hand. Inderdaad, beter geen prinsjes en prinsesjes grootbrengen. Doe je dat niet in het belang van de maatschappij doe het dan in het belang van de kinderen.
#NoDAPL
pi_143895052
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 21:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik verheug me nu al op de nieuwsberichtjes dat winkel X slechtere cijfers had doordat het met Zwarte Piet/Sinterklaas rotzooide. De klanten bepalen zelf wat ze willen, als het bij winkel X niet kunnen krijgen dan gaan ze naar winkel Y. Wat dat betreft reageren de Bijenkorf en Bartsmit verstandig, je niets aantrekken van wat schreeuwerds en gewoon doorgaan op de oude voet. Een winkel die aan politiek doet wordt vanzelf afgestraft. Je kan cultuur niet opdringen of plotseling van bovenaf wijzigen, dat ontstaat geleidelijk aan omdat mensen het graag willen en mensen houden vast aan de cultuur waaraan ze gewend zijn, wat o.a. goed wordt geïllustreerd door de derde generatie Marokkanen die met hoofddoekjes lopen, naar Marokkaanse muziek luisteren etc.
Je mag uiteraard voor Marokkaan ook Turk of Surinamer of wat dan ook invullen.
Het sneue aan sensatie-journalistiek is dat er nog mensen zijn zoals jij die zich niks van verdere berichtgeving aantrekken en er maar vanuit gaan dat HEMA ons de Zwarte Piet niet meer gunt.
pi_143895387
quote:
7s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 21:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het sneue aan sensatie-journalistiek is dat er nog mensen zijn zoals jij die zich niks van verdere berichtgeving aantrekken en er maar vanuit gaan dat HEMA ons de Zwarte Piet niet meer gunt.
Jij hebt een sterk verkeerd beeld van waar ik me wel en niet iets van aantrek en hoe ik omga met de informatie die ik heb. :)

Ik reageer nu op het artikeltje wat in de OP is vermeld aangezien ik het hiermee moet doen, ik kan nu eenmaal niet alle knipseltjes lezen (deze materie is niet bepaald belangrijk ;)) en we hebben in Nederland weinig andere journalistiek dan sensatiejournalistiek en de zogenaamde serieuzere journalistiek kan dan ook nog worden bewerkt door spindoctortjes dus ook die neem je beter met een korreltje zout. Ik heb de HEMA niet eens genoemd, in tegenstelling tot wat jij in mijn mond probeert te leggen. Ik heb slechts gesteld dat die twee winkels die ik wel noemde er verstandig aan doen om geen politiek te bedrijven met hun winkel, klanten kopen wat ze willen kopen en als ze dat bij winkel X niet kunnen doen dan doen ze het wel bij winkel Y. Winkels die denken dat ze nu politiek moeten bedrijven overschatten schromelijk hun invloed. :)
#NoDAPL
pi_143895405
Wauw. Zo'n mooie zomerdag en dan toch bijna vier topics volgeluld door figuren die denken dat het ergste leed in de wereld erin bestaat dat er bepaalde sprookjesfiguur wel of niet op het cadeaupapier van een bepaalde winkelketen staat?

pi_143895656
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 21:24 schreef Igen het volgende:
Wauw. Zo'n mooie zomerdag en dan toch bijna vier topics volgeluld door figuren die denken dat het ergste leed in de wereld erin bestaat dat er bepaalde sprookjesfiguur wel of niet op het cadeaupapier van een bepaalde winkelketen staat?

Daarom mijn luchtige reactie dat ik me nu al verheug op berichtjes op winkels die slechtere omzetcijfers hebben doordat ze politiek bedreven met Sinterklaas. Het is volstrekt onbelangrijk voor ons wat voor beslissingen winkeltjes nemen in deze kwestie (genoeg winkels dat ze niet de cultuur dicteren), je kan er eventueel eventjes goed mee lachen en dat is het.
#NoDAPL
pi_143895791
Waar is die dat subsidiewijf die altijd bij de publieke omroep zit te huilen dat alles de schuld is van de blanke man?

Dat gedrocht. :r
pi_143895977
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 21:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik reageer nu op het artikeltje wat in de OP is vermeld aangezien ik het hiermee moet doen, ik kan nu eenmaal niet alle knipseltjes lezen (deze materie is niet bepaald belangrijk ;)) en we hebben in Nederland weinig andere journalistiek dan sensatiejournalistiek en de zogenaamde serieuzere journalistiek kan dan ook nog worden bewerkt door spindoctortjes dus ook die neem je beter met een korreltje zout.
Waar precies baseer je de claim op dat bepaalde winkels dan politiek bedrijven? En welke winkels zijn dat dan zoal?
  woensdag 27 augustus 2014 @ 21:53:47 #217
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_143896773
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Helaas, als mijn kinderen iets willen moeten ze daarvoor werken, net als ik vroeger. Moet je nagaan ze zijn slecht 6 en 4 jaar oud.
pi_143897532
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 21:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Daarom mijn luchtige reactie dat ik me nu al verheug op berichtjes op winkels die slechtere omzetcijfers hebben doordat ze politiek bedreven met Sinterklaas. Het is volstrekt onbelangrijk voor ons wat voor beslissingen winkeltjes nemen in deze kwestie (genoeg winkels dat ze niet de cultuur dicteren), je kan er eventueel eventjes goed mee lachen en dat is het.
Maar als het over serieuze dingen gaat - waar zijn topics als "Malaria #27" of "Koop alleen dure Italiaanse merkkleding om textielarbeiders goede arbeidsomstandigheden te garanderen #34"? Die zoek je tevergeefs. Men ruziet over totale non-issues. Waarschijnlijk omdat je je dan verheven kan voelen zonder je eigen levensstijl te hoeven veranderen.
pi_143898342
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 21:53 schreef betyar het volgende:

[..]

Helaas, als mijn kinderen iets willen moeten ze daarvoor werken, net als ik vroeger. Moet je nagaan ze zijn slecht 6 en 4 jaar oud.
Heel goed! (maar je doet toch wel stiekum 50/50?)
  woensdag 27 augustus 2014 @ 22:27:04 #220
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_143898452
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:24 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Heel goed! (maar je doet toch wel stiekum 50/50?)
Nee, ze als ze hun taakjes hebben verricht krijgen ze zakgeld.
pi_143899356
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:09 schreef Igen het volgende:

[..]

Maar als het over serieuze dingen gaat - waar zijn topics als "Malaria #27" of "Koop alleen dure Italiaanse merkkleding om textielarbeiders goede arbeidsomstandigheden te garanderen #34"? Die zoek je tevergeefs. Men ruziet over totale non-issues. Waarschijnlijk omdat je je dan verheven kan voelen zonder je eigen levensstijl te hoeven veranderen.
Fair enough. Wat betreft die kleding, ironisch genoeg zou een paar Euro per kledingstuk al een verdubbeling of meer van het arbeidersloon inhouden en gaat er nog meer geld toe naar marketing, reclame, tussenhandel etc. dan naar de arbeid. Dat is inderdaad een serieuze discussie waard, het is best te veranderen als voldoende mensen van goede wil zijn. Wat minder winst naar de bedrijven, wat meer betalen en het geld wat anders verdelen.
#NoDAPL
pi_143936461
http://www.geenstijl.nl/m(...)ou_nou_een_sop_.html

Zwarte Piet demo in Amsterdam. We leven in augustus en de discussie is op volle toeren.
pi_143936491
quote:
Mooie actie. Jammer dat Sint geen kleurtje heeft.
pi_143942177
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:26 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Mooie actie. Jammer dat Sint geen kleurtje heeft.
Sint moet wit, dat is zelfs in suriname zo:
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_143944185
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 07:13 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Sint moet wit, dat is zelfs in suriname zo:
[ afbeelding ]
Nee hoor, moet helemaal niet.

Dit is ook prachtig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: