abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 augustus 2014 @ 15:37:31 #26
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143884388
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:34 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Er zijn mensen die verder kijken dan hun eigen straatje, hun eigen portemonnee.
Maar dat is te moeilijk voor mensen als jij.
Brotip: als het gaat om wat je kunt betalen, is het héél belangrijk om naar je eigen portemonnee te kijken. Dat gaat namelijk niet uit de portemonnee van een ander komen.
pi_143884405
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:33 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Als iedereen die geen Jank Piet of Zeur Piet is dat doet.. dan denk ik dat concerns toch eens achter hun oren gaan krabben. Ze mogen van mij gewoon niet van twee walletjes eten; Wel aan het feest willen verdienen maar het feest niet in ere willen houden...

Jammer voor de Hema dat die nogal populair zijn hier, vooral onder de tieners, voor het Sinterklaas spel. Gaat ze aardig wat kosten dus. Blik verschuiven naar Xenos, Action e.d. De oproep is al geplaatst zag ik bij de middelbare scholen hier.
Tja, ik neem er geen aanstoot aan, vind de discussie meer dan debiel vanuit beide kampen en doe inkopen waar ik wil met een glimlach. En heb daarna een feest met een hoop minder frustratie dan mensen die de kwaliteit van de gezelligheid van een avond laten afhangen van de dikte van de laag schoensmeer op het gezicht.

Ik post hier dan ook enkel voor eigen genot. :7
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_143884408
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:37 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Als brave moslima zijnde, allang.
Bedenk mij net ineens dat ze ook van die leuke hoofddoekjes bij de Hema hebben O+
pi_143884457
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bedenk mij net ineens dat ze ook van die leuke hoofddoekjes bij de Hema hebben O+
Met een rookworst erop?
pi_143884470
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Met een rookworst erop?
Ja lekker haram :D
pi_143884529
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja lekker haram :D
Daarom juist ;)

En het is maar een plaatje. Ik zou het wel tof vinden eigenlijk.
pi_143884602
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zijn dat hoofddoeken?? Heb er net vier gehaald, dacht dat het zakdoeken waren...
pi_143884616
Ik ga naar de Hema jongens !

w/
pi_143884632
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:44 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Zijn dat hoofddoeken?? Heb er net vier gehaald, dacht dat het zakdoeken waren...
Ghahaah multifunctioneel vriend *)
pi_143884716
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ze hebben altijd de mond vol van hoe het allemaal fout is, maar als puntje bij paaltje komt doen ze er gewoon aan mee om een paar centen uit te sparen.

Nog eentje: ze worden kwaad omdat de overheid tankstations kapot zou maken, maar ze weigeren zelf om bij die tankstations te gaan tanken - dat kost hen namelijk een paar centen meer.
Ah ja, zoals altijd, alles is discriminatie, racisme en generalisatie.

Behalve die hollanders, want daar is alles geoorloofd tegen, zoals weer blijkt hier :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 27 augustus 2014 @ 15:48:26 #37
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143884727
quote:
12s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ga naar de Hema jongens !

[ afbeelding ] w/
Helaas, dat is nep.
pi_143884769
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 14:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom ga jij in godsnaam serieus in op dat soort domme postings?

Jij wordt zeker vaak voor het lapje gehouden als journalist?
Je post omschrijft een cynische denkwijze van doorgeslagen linkse figuren ten opzichte van (in hun ogen) zeer rechtse Nederlanders en asociale tokkies.

Het leek me goed om aan te geven dat er in Nederland ook mensen rondlopen die Nederland haten.
Verder ben ik niet werkzaam als journalist, zoals ik je eerder ook al heb verteld. Je vaardigheden op het gebied van begrijpend lezen schieten andermaal tekort.

quote:
2s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 14:42 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Over welke mensen heb je het dan concreet?
Ik ga geen namen noemen. Ik kan je wel een voorbeeld geven. Op een lokale website zag ik laatst een discussie over een Zwarte Piet-debat. Het viel op dat daar niet alleen lokale mensen actief waren, maar ook "professionele" reageerders, steevast voorzien van dezelfde hashtag aan het eind van elk bericht. Echt een soort beweging, een soort poco-brigade van "weldenkende" mensen.

Dan gooi je één zo'n naam eens door de zoekmachine en kom je op de Facebook-pagina van een vrouw die werkelijk niks anders doet dan overal actie tegen voeren. Overal staat ze met de snotter vooraan. Ze bestookt organisaties met mailtjes over Zwarte Piet en daar schrijft ze dan heel trots over. Ze staat vooraan bij de Gaza-demonstratie, ze staat vooraan bij een "massale" demonstratie van een groep donkere mensen in Nederland die demonstreren tegen de rassendiscriminatie in Ferguson, VS.

En ze is momenteel boos over een poster met een foto van een invalide persoon die een VOC-schip bekijkt. Dat kan écht niet. Want een VOC-schip noemen is immers een steunbetuiging aan de praktijken van de VOC...

Het zijn van die mensen, autochtone Nederlanders voor de duidelijkheid, die echt alles aan Nederland haten en die van zichzelf vinden dat ze moreel superieur bezig zijn. Per definitie kiezen ze de kant van verongelijkten, als ze maar kunnen ageren tegen Nederland. Morgen gaat ze fijn in Amsterdam demonstreren tegen burgemeester Van der Laan, omdat hij gebruik maakt van het recht om in beroep te gaan tegen de beslissing van de bestuursrechter over Zwarte Piet.

Ik vind zulke mensen eng.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 15:50:15 #39
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143884781
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ah ja, zoals altijd, alles is discriminatie, racisme en generalisatie.

Behalve die hollanders, want daar is alles geoorloofd tegen, zoals weer blijkt hier :').
Kijk, weer een boze tatta. Jullie hebben het ook zo zwaar, die vieze minderheden hebben zomaar het lef jullie te generaliseren. Snappen die vieze roetmoppen dan niet dat alleen blanken mogen generaliseren?! Ze moeten gewoon hun bek houden en doen wat wij zeggen, anders moeten ze maar terug naar hun eigen land!
pi_143884785
Ik moet in dit topic steeds aan van reybrouck denken en dat hij zo gelijk heeft.
pi_143884792
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
HEMA, zeker nu.

Nederland kan wel wat meer HEMA gebruiken.

Anders ja, HEMA.
Ons Nederland, hun HEMA

Zijn er trouwens al klachten over het feit dat dit deel 4 is van deze topicreeks?
pi_143884804
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Kijk, weer een boze tatta. Jullie hebben het ook zo zwaar, die vieze minderheden hebben zomaar het lef jullie te generaliseren. Snappen die vieze roetmoppen dan niet dat alleen blanken mogen generaliseren?! Ze moeten gewoon hun bek houden en doen wat wij zeggen, anders moeten ze maar terug naar hun eigen land!
Je laat je wel kennen nu hoor :).

Maar goed, dat was ook wel te verwachten, uiteindelijk gaat altijd de gematigdheid eraf :).
Get woke, go broke!
  woensdag 27 augustus 2014 @ 15:52:01 #43
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143884831
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je laat je wel kennen nu hoor :).

Maar goed, dat was ook wel te verwachten, uiteindelijk gaat altijd de gematigdheid eraf :).
Precies. Iedereen die iets anders vindt dan jij, is een vieze extremist. :')
pi_143884839
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Waarom ben jij tegen zwarte piet?
pi_143884842
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Helaas, dat is nep.
Jammer, dan ga ik voor deze :P

woensdag 27 augustus 2014 @ 15:52:48 #46
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143884853
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom ben jij tegen zwarte piet?
Ik ben niet tegen Zwarte Piet.
pi_143884876
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, want dat zeg ik hier ook mee idd :).
Get woke, go broke!
pi_143884891
quote:

[..]

Ik ben niet tegen Zwarte Piet.
Niet? ik dacht dat jij wil dat zwarte piet veranderd.
pi_143884957
quote:
9s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:50 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ons Nederland, hun HEMA

Zijn er trouwens al klachten over het feit dat dit deel 4 is van deze topicreeks?
Geen gezeik, iedereen rijk.

Overigens eens dat die professionele boeroepers eng zijn. Net als de professionele vingerwijzers dat hunnie alles wat Nederlands is afpakken. Helaas staan die 2 groepen lijnrecht tegenover elkaar in dit debat.

Hoog popcorn gehalte, dat dan weer wel.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 15:58:07 #50
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143885017
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Niet? ik dacht dat jij wil dat zwarte piet veranderd.
Nee. Ik vind het een goed idee dat hij verandert. Als de Nederlanders per se door willen gaan met de traditionele Zwarte Piet, moeten ze dat vooral doen. Zolang ze daarmee niemand direct materiële of psychologische schade toebrengen (of daartoe oproepen), mogen ze van mij.

Het is natuurlijk onfatsoenlijk om onbeschaamd door te gaan met zo'n racistische traditie. Maar fatsoen moet je niet proberen af te dwingen, dat resulteert alleen in wanpraktijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')