Brotip: als het gaat om wat je kunt betalen, is het héél belangrijk om naar je eigen portemonnee te kijken. Dat gaat namelijk niet uit de portemonnee van een ander komen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:34 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die verder kijken dan hun eigen straatje, hun eigen portemonnee.
Maar dat is te moeilijk voor mensen als jij.
Tja, ik neem er geen aanstoot aan, vind de discussie meer dan debiel vanuit beide kampen en doe inkopen waar ik wil met een glimlach. En heb daarna een feest met een hoop minder frustratie dan mensen die de kwaliteit van de gezelligheid van een avond laten afhangen van de dikte van de laag schoensmeer op het gezicht.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:33 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Als iedereen die geen Jank Piet of Zeur Piet is dat doet.. dan denk ik dat concerns toch eens achter hun oren gaan krabben. Ze mogen van mij gewoon niet van twee walletjes eten; Wel aan het feest willen verdienen maar het feest niet in ere willen houden...
Jammer voor de Hema dat die nogal populair zijn hier, vooral onder de tieners, voor het Sinterklaas spel. Gaat ze aardig wat kosten dus. Blik verschuiven naar Xenos, Action e.d. De oproep is al geplaatst zag ik bij de middelbare scholen hier.
Bedenk mij net ineens dat ze ook van die leuke hoofddoekjes bij de Hema hebbenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:37 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als brave moslima zijnde, allang.
Met een rookworst erop?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bedenk mij net ineens dat ze ook van die leuke hoofddoekjes bij de Hema hebben
Daarom juistquote:
Zijn dat hoofddoeken?? Heb er net vier gehaald, dacht dat het zakdoeken waren...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bedenk mij net ineens dat ze ook van die leuke hoofddoekjes bij de Hema hebben
Ghahaah multifunctioneel vriendquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:44 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Zijn dat hoofddoeken?? Heb er net vier gehaald, dacht dat het zakdoeken waren...
Ah ja, zoals altijd, alles is discriminatie, racisme en generalisatie.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ze hebben altijd de mond vol van hoe het allemaal fout is, maar als puntje bij paaltje komt doen ze er gewoon aan mee om een paar centen uit te sparen.
Nog eentje: ze worden kwaad omdat de overheid tankstations kapot zou maken, maar ze weigeren zelf om bij die tankstations te gaan tanken - dat kost hen namelijk een paar centen meer.
Helaas, dat is nep.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ga naar de Hema jongens !
[ afbeelding ]
Je post omschrijft een cynische denkwijze van doorgeslagen linkse figuren ten opzichte van (in hun ogen) zeer rechtse Nederlanders en asociale tokkies.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom ga jij in godsnaam serieus in op dat soort domme postings?
Jij wordt zeker vaak voor het lapje gehouden als journalist?
Ik ga geen namen noemen. Ik kan je wel een voorbeeld geven. Op een lokale website zag ik laatst een discussie over een Zwarte Piet-debat. Het viel op dat daar niet alleen lokale mensen actief waren, maar ook "professionele" reageerders, steevast voorzien van dezelfde hashtag aan het eind van elk bericht. Echt een soort beweging, een soort poco-brigade van "weldenkende" mensen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Over welke mensen heb je het dan concreet?
Kijk, weer een boze tatta. Jullie hebben het ook zo zwaar, die vieze minderheden hebben zomaar het lef jullie te generaliseren. Snappen die vieze roetmoppen dan niet dat alleen blanken mogen generaliseren?! Ze moeten gewoon hun bek houden en doen wat wij zeggen, anders moeten ze maar terug naar hun eigen land!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ja, zoals altijd, alles is discriminatie, racisme en generalisatie.
Behalve die hollanders, want daar is alles geoorloofd tegen, zoals weer blijkt hier.
Ons Nederland, hun HEMAquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
HEMA, zeker nu.
Nederland kan wel wat meer HEMA gebruiken.
Anders ja, HEMA.
Je laat je wel kennen nu hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Kijk, weer een boze tatta. Jullie hebben het ook zo zwaar, die vieze minderheden hebben zomaar het lef jullie te generaliseren. Snappen die vieze roetmoppen dan niet dat alleen blanken mogen generaliseren?! Ze moeten gewoon hun bek houden en doen wat wij zeggen, anders moeten ze maar terug naar hun eigen land!
Precies. Iedereen die iets anders vindt dan jij, is een vieze extremist.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je laat je wel kennen nu hoor.
Maar goed, dat was ook wel te verwachten, uiteindelijk gaat altijd de gematigdheid eraf.
Waarom ben jij tegen zwarte piet?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Precies. Iedereen die iets anders vindt dan jij, is een vieze extremist.
Ik ben niet tegen Zwarte Piet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom ben jij tegen zwarte piet?
Ja, want dat zeg ik hier ook mee iddquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Precies. Iedereen die iets anders vindt dan jij, is een vieze extremist.
Niet? ik dacht dat jij wil dat zwarte piet veranderd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen Zwarte Piet.
Geen gezeik, iedereen rijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ons Nederland, hun HEMA
Zijn er trouwens al klachten over het feit dat dit deel 4 is van deze topicreeks?
Nee. Ik vind het een goed idee dat hij verandert. Als de Nederlanders per se door willen gaan met de traditionele Zwarte Piet, moeten ze dat vooral doen. Zolang ze daarmee niemand direct materiële of psychologische schade toebrengen (of daartoe oproepen), mogen ze van mij.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet? ik dacht dat jij wil dat zwarte piet veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |