Uhm, omdat ze mij niet leuk lijken misschien?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:27 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, als je niet veel films kijkt, kan ik me daar iets bij voorstellen.
Maar dan alsnog grappig dat je er nooit eens eentje hebt opgezet, aangezien het er toch inmiddels 20+ zijn.
Oh bleh, juist Enterprise met T'pal en de 'sauna' scene's vond ik echt tenenkrommend. Ik voelde me als kijker in de zeik genomen. Cheap ass gedoequote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En die vond/vind ik dus niet lekker.
Doe mij maar T'pal
Bond niet leuk vindenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm, omdat ze mij niet leuk lijken misschien?
Zeg dat dan Cuetjequote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm, omdat ze mij niet leuk lijken misschien?
mwah, het was een beetje teveel "seks" voor ST, maar erg vond ik het niet :p.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:29 schreef STING het volgende:
[..]
Oh bleh, juist Enterprise met T'pal en de 'sauna' scene's vond ik echt tenenkrommend. Ik voelde me als kijker in de zeik genomen. Cheap ass gedoe
Indeed!quote:
Fixedquote:
Je leest niet goedquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:30 schreef STING het volgende:
[..]
Nadat ik het eruit moest trekken, zo kom ik nooit aan m'n werk toe
Die sauna scene's waren AWESOME!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:29 schreef STING het volgende:
[..]
Oh bleh, juist Enterprise met T'pal en de 'sauna' scene's vond ik echt tenenkrommend. Ik voelde me als kijker in de zeik genomen. Cheap ass gedoe
Heb in de afgelopen maanden alle films herkeken, tot Pierce that is, die 'moeten' nog.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:30 schreef STING het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat James Bond, guyflicks zijn?
Ok, daar zit misschien wat in
Als je zo om de boel heen blijft draaien nietquote:
Doe ik ook, maar enkel op saaie weekenddagenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:32 schreef STING het volgende:
[..]
Echt wel.
Maar ga jij dan maar lekker je romkoms kijken.
Haha, ja ik kijk ze soms in vlagen ook allemaal opnieuwquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb in de afgelopen maanden alle films herkeken, tot Pierce that is, die 'moeten' nog.
Seriously?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die sauna scene's waren AWESOME!
nee, bij trefbal (eerst teefbal getikt) kan je nog als winnaar eruitkomenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:33 schreef Ang3l het volgende:
Ooooh, mijn nekharen gingen net overeind staan van een gesprek in de gang tussen 2 monteurs.
M1: Je bent toch wel getrouwd he?
M2: Nee, nee nog niet.
M1: Niet?! O wel doen hoor. Je wil toch niet overblijven?!
Seriously?
Het is geen fucking trefbal!
Ik date nu een Trekkie. Echt een enorme trekkie.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, het was een beetje teveel "seks" voor ST, maar erg vond ik het niet :p.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |