Uhm, omdat ze mij niet leuk lijken misschien?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:27 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, als je niet veel films kijkt, kan ik me daar iets bij voorstellen.
Maar dan alsnog grappig dat je er nooit eens eentje hebt opgezet, aangezien het er toch inmiddels 20+ zijn.
Oh bleh, juist Enterprise met T'pal en de 'sauna' scene's vond ik echt tenenkrommend. Ik voelde me als kijker in de zeik genomen. Cheap ass gedoequote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En die vond/vind ik dus niet lekker.
Doe mij maar T'pal
Bond niet leuk vindenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm, omdat ze mij niet leuk lijken misschien?
Zeg dat dan Cuetjequote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm, omdat ze mij niet leuk lijken misschien?
mwah, het was een beetje teveel "seks" voor ST, maar erg vond ik het niet :p.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:29 schreef STING het volgende:
[..]
Oh bleh, juist Enterprise met T'pal en de 'sauna' scene's vond ik echt tenenkrommend. Ik voelde me als kijker in de zeik genomen. Cheap ass gedoe
Indeed!quote:
Fixedquote:
Je leest niet goedquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:30 schreef STING het volgende:
[..]
Nadat ik het eruit moest trekken, zo kom ik nooit aan m'n werk toe
Die sauna scene's waren AWESOME!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:29 schreef STING het volgende:
[..]
Oh bleh, juist Enterprise met T'pal en de 'sauna' scene's vond ik echt tenenkrommend. Ik voelde me als kijker in de zeik genomen. Cheap ass gedoe
Heb in de afgelopen maanden alle films herkeken, tot Pierce that is, die 'moeten' nog.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:30 schreef STING het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat James Bond, guyflicks zijn?
Ok, daar zit misschien wat in
Als je zo om de boel heen blijft draaien nietquote:
Doe ik ook, maar enkel op saaie weekenddagenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:32 schreef STING het volgende:
[..]
Echt wel.
Maar ga jij dan maar lekker je romkoms kijken.
Haha, ja ik kijk ze soms in vlagen ook allemaal opnieuwquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb in de afgelopen maanden alle films herkeken, tot Pierce that is, die 'moeten' nog.
Seriously?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die sauna scene's waren AWESOME!
nee, bij trefbal (eerst teefbal getikt) kan je nog als winnaar eruitkomenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:33 schreef Ang3l het volgende:
Ooooh, mijn nekharen gingen net overeind staan van een gesprek in de gang tussen 2 monteurs.
M1: Je bent toch wel getrouwd he?
M2: Nee, nee nog niet.
M1: Niet?! O wel doen hoor. Je wil toch niet overblijven?!
Seriously?
Het is geen fucking trefbal!
Ik date nu een Trekkie. Echt een enorme trekkie.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, het was een beetje teveel "seks" voor ST, maar erg vond ik het niet :p.
Ach hij kan later altijd nog bij jou terechtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:33 schreef Ang3l het volgende:
Ooooh, mijn nekharen gingen net overeind staan van een gesprek in de gang tussen 2 monteurs.
M1: Je bent toch wel getrouwd he?
M2: Nee, nee nog niet.
M1: Niet?! O wel doen hoor. Je wil toch niet overblijven?!
Seriously?
Het is geen fucking trefbal!
Te makkelijk weer.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik date nu een Trekkie. Echt een enorme trekkie.
Ik moet er aan geloven vrees ik
Echt 1tje die ook het vleesch snijdt met zo'n klingon mesding?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik date nu een Trekkie. Echt een enorme trekkie.
Ik moet er aan geloven vrees ik
Nu nog een goede single malt erbij en alles is okquote:
Te heet daarvoor nuquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nu nog een goede single malt erbij en alles is ok
Echt he?quote:
Oude gadgets verkocht, nu nieuwe kopen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Beamer wordt zelfs gebracht morgen, ideale service voor dat geld.
Deze had Siggy nog gemaakt (voor de insiders onder ons)quote:
Ik hoop dat ze op je eiland beter worden gemaakt dan hier in NL. Ik heb slechts 1 keer een goede gekregen, de rest van de cafés maakte ze niet goedquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Te heet daarvoor nuIk denk dat ik vanavond maar een aantal caipirinhas weg ga tikken
Yeps, nou ja, dit is een upgrade van een 800x600 non-HDMI naar een HD met HDMI model.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oude gadgets verkocht, nu nieuwe kopen?
Hij is nog enkel aan het daten!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deze had Siggy nog gemaakt (voor de insiders onder ons).
Maar Angel aan de vaste relatie, nu voel ik me echt totaal inadequaat.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, nou ja, dit is een upgrade van een 800x600 non-HDMI naar een HD met HDMI model.
Ach ja, was eigenlijk de laatste stap die ik nog wou doen qua upgrading en er komt vanavond iemand weer eens een laptop kopen, dus het kon er vanaf.quote:
Hij wel jaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat doet ie wel vaker, dus we zijn nog soort van uh 'normaal'
Ik ga binnenkort maar weer eens een laptop aanschaffen, toch wel handig als ik niet thuis ben.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, was eigenlijk de laatste stap die ik nog wou doen qua upgrading en er komt vanavond iemand weer eens een laptop kopen, dus het kon er vanaf.
Wat zoek je?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort maar weer eens een laptop aanschaffen, toch wel handig als ik niet thuis ben.
Relax, nog even en jij date die redhead van jequote:
Ik heb er twee, maar gebruik ze bijna alleen binnenshuis eigenlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort maar weer eens een laptop aanschaffen, toch wel handig als ik niet thuis ben.
Ze kunnen ze hier best goed maken jaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze op je eiland beter worden gemaakt dan hier in NL. Ik heb slechts 1 keer een goede gekregen, de rest van de cafés maakte ze niet goed
Ik hou mijn adem niet in ok?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Relax, nog even en jij date die redhead van je
*brofistquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deze had Siggy nog gemaakt (voor de insiders onder ons).
Maar Angel aan de vaste relatie, nu voel ik me echt totaal inadequaat.
Heb ik me nog niet in verdiept, dat wilde ik deze week of van het weekend gaan doen. Zodra ik een idee heb hoor je het!quote:
Ik had er 19quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb er twee, maar gebruik ze bijna alleen binnenshuis eigenlijk
En dus zelfs mijn allerlaatste backupplan, angel daten, is nu vergeven, FMLquote:
Zolang ze smaken als lemonade en geen spoortje alcohol proeft maar ze wel hun uitwerking hebben zijn ze goedquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze kunnen ze hier best goed maken ja
Ok, ik wist dat je gadget freak was maar 19!?!?quote:
Bij hem vallen allerlei devices al jaren van een vrachtwagen af geloof ikquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, ik wist dat je gadget freak was maar 19!?!?
Ze weet dat je haar ziet zitten, zag ze jou niet zitten dan had je dat al geweten.quote:
Geen jatwerkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:52 schreef STING het volgende:
[..]
Bij hem vallen allerlei devices al jaren van een vrachtwagen af geloof ik
En/of hij is gewoon een IT-hoarder.
En je baas weet dat die een klein te fixen defect hadden toen hij zei dat je ze mee mocht nemen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen jatwerk.
Idd, gewoon elke keer weer wat meenemen vanje werk met een klein defect, ff fixen en in de berging. Ze lagen niet door de kamer hoor, niemand zag het verder.
Maar het was idd altijd, misschien kan ik er nog iemand blij mee maken, maar dat valt vaak tegen.
Bij mij is het hoarden meer dat ik een nieuwe laptop of PC aanschaf, maar te lui ben om de oude op Marktplaats te zettenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen jatwerk.
Idd, gewoon elke keer weer wat meenemen vanje werk met een klein defect, ff fixen en in de berging. Ze lagen niet door de kamer hoor, niemand zag het verder.
Maar het was idd altijd, misschien kan ik er nog iemand blij mee maken, maar dat valt vaak tegen.
Ik heb ook geen backupplanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dus zelfs mijn allerlaatste backupplan, angel daten, is nu vergeven, FML.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En je baas weet dat die een klein te fixen defect hadden toen hij zei dat je ze mee mocht nemen?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zolang ze smaken als lemonade en geen spoortje alcohol proeft maar ze wel hun uitwerking hebben zijn ze goed
En wie mag dat betalenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Vaak loont het net niet of het boeit gewoon niets. Ze zijn hier zo fucking makkelijk, er worden bijv vrijwel nooit laptops hergebruikt bij nieuwe medewerkers, bestellen gewoon altijd een nieuwe. Alleen bij proeftijd oid wil het nog wel eens voorkomen dat er een hergebruikt wordt.
Zo hebben we hier nu dus zo'n 25 nieuwe machines op voorraad en stonden er vrijdag 43 oude laptops in de kast.
Sja.....
Mijn laptop is stervende. Kom er eens eentje brengen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Vaak loont het net niet of het boeit gewoon niets. Ze zijn hier zo fucking makkelijk, er worden bijv vrijwel nooit laptops hergebruikt bij nieuwe medewerkers, bestellen gewoon altijd een nieuwe. Alleen bij proeftijd oid wil het nog wel eens voorkomen dat er een hergebruikt wordt.
Zo hebben we hier nu dus zo'n 25 nieuwe machines op voorraad en stonden er vrijdag 43 oude laptops in de kast.
Sja.....
Ik verkoop normaal gesproken ook niets, heb het geld meestal niet nodig. Maar na de verbouwing en dus oa een Airco, beamer, nieuwe Xbox etc kan ik wel wat extra geld gebruikenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:55 schreef STING het volgende:
[..]
Bij mij is het hoarden meer dat ik een nieuwe laptop of PC aanschaf, maar te lui ben om de oude op Marktplaats te zettenDaarom nu 2 laptops en 4 PC's, waarvan 2i n gebruik.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jewel, dat is naar NL komen en mij daten
Bij ons wordt alles herbruikt, mijn huidige laptop is een 5e hands. Ding wordt pas na 5 jaar vervangen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Sja.....
I wish, lekker tripje, maar helaasquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn laptop is stervende. Kom er eens eentje brengen?
Ik heb altijd Brazilie nog, als het daar niet lukt heb ik er vrede meequote:
Zou hier ook moeten, maar het gebeurt gewoon bijna niet. Oude laptops worden dan weer als leenlaptops of presentatielaptops ingezet, soms, maar het meeste staat hier in de kast, tot een manager weer eens opruimwoede heeft, dan gaat een deel weg, een deel mee naar huis en een deel blijft toch staanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij ons wordt alles herbruikt, mijn huidige laptop is een 5e hands. Ding wordt pas na 5 jaar vervangen.
Ik werk nu vanaf mijn spliksplinternieuwe Dell Latitude E6540quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij ons wordt alles herbruikt, mijn huidige laptop is een 5e hands. Ding wordt pas na 5 jaar vervangen.
gelijk heb jequote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daarom ben ik geen klant bij jullie
Zoo wanhopig is ie nou ook weer neitquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:59 schreef STING het volgende:
[..]
Verdorie als je dat had geweten, heb je net je nieuwe appartement gekocht
quote:
Een pina colada met verse ananasquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Wat ook lekker is op een BBQ is een ananas kopen, in de koeling gooien, top eraf snijden, uithollen en cachaca plus beetje suiker erin flikkeren. Rietjes erbij en de ananas rond laten gaan en op het einde de ananas opeten
Of je neemt gewoon een biertje, wijvendrankjesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Wat ook lekker is op een BBQ is een ananas kopen, in de koeling gooien, top eraf snijden, uithollen en cachaca plus beetje suiker erin flikkeren. Rietjes erbij en de ananas rond laten gaan en op het einde de ananas opeten
Wat een gedoe.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Cachaca wijvendrank noemenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of je neemt gewoon een biertje, wijvendrankjes.
5 minuten werkquote:
I know, ik hou alleen nooit zo van mixdrankenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Cachaca wijvendrank noemen
Je kan er zowat een auto op laten lopen
Dat kan, ieder zijn ding.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, ik hou alleen nooit zo van mixdranken.
Als ik in mijn hele leven 10 mixdrankjes op heb is het veel denk ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat kan, ieder zijn ding.
Ik drink ook zelden mixdrankjes, eigenlijk alleen als ik op vakantie ben. Voor de rest gewoon bier.
Sommige drankjes zijn wel ok hoor, maar in kroegen is de hoeveelheid alcohol zover te zoeken voor die 8-11 euroquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, ik hou alleen nooit zo van mixdranken.
Menig man zet toch alles opzij om met jou te datenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoo wanhopig is ie nou ook weer neit
In mijn dromen wel jaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:07 schreef STING het volgende:
Menig man zet toch alles opzij om met jou te daten
Champagne hou ik wel van op zijn tijd. En ja, sommige mixen gaan dus wel, maar niet in de kroegquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:07 schreef stbabylon het volgende:
Mixjes, cocktails, heck zelfs proseco/sjampagne, ik kan het wel waarderen.
Niet zoveel als speciaal bier, maar toch
Opsturen mag ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I wish, lekker tripje, maar helaas.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |