Ja, dat scheelt welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:47 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb nu http://tweakers.net/price(...)l-wit/specificaties/
Dus denk dat het al snel beter zal zijn. Oud ding ondertussen
De tijd dat je je smsjes nog moest opruimenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wow! Ruimte voor 1000 contacten en 200 SMS'jes!
EN 5 games!
Nog een jaartje of 20 wachten en dan op ebay groots cashenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik ook nog liggen thuis, nieuw in doos, 3 stuks.
Op m'n eerste telefoon pasten er 7quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De tijd dat je je smsjes nog moest opruimen
Neuh, dat gaat echt niet meer lukken met dit soort meukquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nog een jaartje of 20 wachten en dan op ebay groots cashen![]()
Jajaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wow! Ruimte voor 1000 contacten en 200 SMS'jes!
EN 5 games!
Serieus, je wilt niet weten wat mensen betalen voor NIB artikelen die oud zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dat gaat echt niet meer lukken met dit soort meuk.
Ik kan het alleen niet over mijn hart verkrijgen om 100% werkende spullen nieuw in doos weg te gooien.
Ja ok, maar dat zijn vaak toch niche producten, of die iets bijzonders waren, dit zijn hele normale, gangbare zakelijke toestellen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Serieus, je wilt niet weten wat mensen betalen voor NIB artikelen die oud zijn
Ik zag ruwweg een half jaartje terug een ebay advertentie voor een grafische kaart PCI (niet pci-express, de ekte oude pci) met 4 MEGAbyte videogeheugen, alles compleet met doos en dat ding ging voor meer dan honderd pond
Was dat er niet zoeen die je bij de Postbank gratis/goedkoop kon krijgen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:53 schreef Cue_ het volgende:
Vergeet deze mooie niet, die nog altijd dienst doet als m'n huidige het niet doet / kwijt ben![]()
[ afbeelding ]
PC is toch niet zo niche?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat zijn vaak toch niche producten, of die iets bijzonders waren, dit zijn hele normale, gangbare zakelijke toestellen.
Maar goed, ik heb ze dan ook nog niet weggegooid.
Ligt aan de kaart in kwestiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
PC is toch niet zo niche?
Neenee, ik heb hem gekocht volgens mij. Denk ikquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Was dat er niet zoeen die je bij de Postbank gratis/goedkoop kon krijgen?
Die heb ik ook lang gehad.
Daarvoor een Siemens A50
[ afbeelding ]
En tot twee jaar geleden had ik een tweedehands Nokia 6300.
Oh ok, nou ja, je zel het maar nodig hebben voor een specifiek doelquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie edit, ik ben wel een beetje bekend in dat wereldje
Heb je linkje?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ok, nou ja, je zel het maar nodig hebben voor een specifiek doel. Hier in V&A is ook zo'n user die elke keer precies dat ene vage kaartje zoekt voor een arcadekast-project ofzo.
Maar deze dingen gaan weinig opleveren gok ik.
Zullen we nu foto's van exen doen?quote:
Is goed. TS / Ideeeningooier begintquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Zullen we nu foto's van exen doen?.
Ik kan mijn eerste ex nergens meer terug vinden, echt nergens meer op internet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste vriendinnetje.
Nee, meer foto's zijn er niet te vinden ook niet op FB.
Dit is gewoon gegoogled op dr naam hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:18 schreef Cue_ het volgende:
Van mijn eerste vriendje heb ik enkel foto's in m'n fotoalbum
Dit is dus alles nog, paar paardenfoto's her en der, erg schuw qua foto's online, en logisch als exen van honderd jaar geleden je googlenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan mijn eerste ex nergens meer terug vinden, echt nergens meer op internet.
Snap ik, maar die van mij is niet te vindenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is gewoon gegoogled op dr naam hoor.
Bij vrouwen is het ook lastig, getrouwd en naam aangenomen en je vindt ze nooit meer. Boeit opzich ook niet, maar soms is het wel eens grappig om terug te zien.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap ik, maar die van mij is niet te vinden
Klopt ja. Van de kerel die me ontmaagd heeft weet ik alleen een voornaam.. dus die ga ik nooit vindenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij vrouwen is het ook lastig, getrouwd en naam aangenomen en je vindt ze nooit meer. Boeit opzich ook niet, maar soms is het wel eens grappig om terug te zien.
Nee, denk het ook niet, of hij moet nog lijken en bij iemand op FB staan ofzoquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt ja. Van de kerel die me ontmaagd heeft weet ik alleen een voornaam.. dus die ga ik nooit vinden
Al die zwarten lijken op elkaarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Nee, denk het ook niet, of hij moet nog lijken en bij iemand op FB staan ofzo.
Mijn ontmaagdster spreek ik nog wel eens en ze is nog een keer vreemdgegaan van dr huidige man met me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you go black we don't want you backquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al die zwarten lijken op elkaarDus dat gaat niet werken
![]()
HeheGeen van m'n exen spreek ik nog eigenlijk. Maar ik heb er dan ook niet veel
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
1 foto gevonden maar no way dat die openbaar op fok! komt
Ik kan wel naar wat fobo's linken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Once you go black we don't want you back.
Ik ook niet hoor.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:30 schreef Barbusse het volgende:
Appartement is geweldig, en zodra papierwerk in orde in van MIJ!!![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:30 schreef Barbusse het volgende:
Toch wel uitzicht op het strand he?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:30 schreef Barbusse het volgende:
Mijn eerste sekspartner is wel al jaren getrouwd, maar nog steeds geen koters.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:32 schreef stbabylon het volgende:
Zo, foto's gevonden van mijn eerste ex, niet voor hier, want (helaas), alleen maar met baby. En twee jaar terug had ze nog wel zo'n goede lekkere foto er op staan
Ik denk dat ze getrouwd is en haar eigen achternaam niet langer gebruikt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is dus alles nog, paar paardenfoto's her en der, erg schuw qua foto's online, en logisch als exen van honderd jaar geleden je googlen.
Klinkt aardig Christelijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:37 schreef Cue_ het volgende:
En een jeugdvriendinnetje die altijd zei 'ik ga maar 1 sekspartner hebben, net als m'n moeder'
Heeft dat volgens mij ook gedaan, aangezien ik nu trouwfoto's zie van haar en der vriend van destijd
Goed man!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:30 schreef Barbusse het volgende:
Die zijn er idd ook, vraag me altijd af of ze weet of de seks goed is of niet, waar vergelijk je het mee?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:37 schreef Cue_ het volgende:
En een jeugdvriendinnetje die altijd zei 'ik ga maar 1 sekspartner hebben, net als m'n moeder'
Heeft dat volgens mij ook gedaan, aangezien ik nu trouwfoto's zie van haar en der vriend van destijd
Die komen er wel zodra ik erin zitquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:35 schreef STING het volgende:
[..]
Toch wel uitzicht op het strand he?
Foto's!
Ik heb 4 echte exen (zoals ik dat dan zie), en daarvan hebben er nu dus twee kinderen (voor zover ik weet, de laatste ex was psycho en heb ik geen contact meer mee).quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn eerste sekspartner is wel al jaren getrouwd, maar nog steeds geen koters.
Tja ken het wel. Mijn relatie duurde van 15 t/m 21. daarna wil je wel eens wat andersquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zijn er idd ook, vraag me altijd af of ze weet of de seks goed is of niet, waar vergelijk je het mee?.
Collega van hier was ook van dr 15e tot dr 25ste bij dr eerste vent. Toen het uitging is ze geloof een tikje losgegaan.
Mijn broer doet dat volgens mij ook. En die is echt niet heel Christelijk. En zijn vriendin zelfs ronduit antichristelijk.quote:
Nicequote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die komen er wel zodra ik erin zitGeen uitzicht op het strand, maar vanaf het dakterras wel uitzicht op de marina van Manoel Island.
Er moeten een paar dingetjes vervangen worden, maar het is verder echt een mooi appartement.
Daarna ben je ook een tikje losgegaan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja ken het wel. Mijn relatie duurde van 15 t/m 21. daarna wil je wel eens wat anders
Ja zoietsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:39 schreef Barbusse het volgende:
Thanks allenIk ben blij
![]()
Zitten jullie nu exen van lang geleden op te zoeken op facebook?
Relationship is dead as Dillinger.quote:
Yupquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:39 schreef STING het volgende:
Daarna ben je ook een tikje losgegaan?
Da's waar, sommige mensen willen gewoon rust & regelmaat en zo snel mogelijk settlen, en vinden bijv. daten maar eng gedoe.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn broer doet dat volgens mij ook. En die is echt niet heel Christelijk. En zijn vriendin zelfs ronduit antichristelijk.
Laat ik daar maar niet aan beginnenquote:
Waarom zou dat uitmaken? Als je er niets over te klagen hebt en er van geniet, dan is het toch goed?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zijn er idd ook, vraag me altijd af of ze weet of de seks goed is of niet, waar vergelijk je het mee?.
Got it. Nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Relationship is dead as Dillinger.
Echte exen heb ik er denk ik een stuk of 8, zeg maar relaties die iig een paar maanden duurden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb 4 echte exen (zoals ik dat dan zie), en daarvan hebben er nu dus twee kinderen (voor zover ik weet, de laatste ex was psycho en heb ik geen contact meer mee).
Omdat het bij mij zou gaan knagenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom zou dat uitmaken? Als je er niets over te klagen hebt en er van geniet, dan is het toch goed?
Dan is een lange relatie sowieso niets voor jou, of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het bij mij zou gaan knagen.
Nee, ik weet inmiddels wel een beetje wat er te halen valt op seksgebiedquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:42 schreef STING het volgende:
[..]
Dan is een lange relatie sowieso niets voor jou, of bedoel je dat niet?
Wat wel schattig is, is dat iedereen denkt dat het ook echt in 1x raak was met hun. Terwijl ik in die tijd met mijn broer samenwoonde en weet dat hij best wel op jacht geweest is toenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:40 schreef STING het volgende:
[..]
Da's waar, sommige mensen willen gewoon rust & regelmaat en zo snel mogelijk settlen, en vinden bijv. daten maar eng gedoe.
Zoiets ja. Moet lukken met een nieuwe bachelorpadquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:41 schreef STING het volgende:
[..]
Got it. Nieuwe ronde, nieuwe kansen
Dus bijv. 1 sexpartner voor langer dan 10 jaar gaat bij jou dan niet knagen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik weet inmiddels wel een beetje wat er te halen valt op seksgebied.
Je nieuwe Babe magnet?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoiets ja. Moet lukken met een nieuwe bachelorpad
Geen idee, langer dan 4.5 jaar ben ik nog niet gekomenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:44 schreef STING het volgende:
[..]
Dus bijv. 1 sexpartner voor langer dan 10 jaar gaat bij jou dan niet knagen?
Die zijn het leukstequote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:45 schreef Belsezar het volgende:
OMG!!
Mijn tweede ex is een vetklep geworden!
Maar ja, zoals eerder gezegd, als je niet het gevoel hebt dat je iets mist of een bepaalde basisbehoefte niet wordt ingevuld en ook nog eens niet nieuwsgierig aangelegd bent, heb je niet echt een reden om verder rond te gaan kijken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, langer dan 4.5 jaar ben ik nog niet gekomen.
Maar dan nog weet je iig of de seks goed is of niet en kan je evengoed kiezen bij diegene te blijven, maar als je gewoon nog nooit met een ander geneukt hebt heb je eigenlijk geen idee of die persoon het wel kan.
Ze heeft gewoon geen hals meer, haar kin gaat in een schuine lijn over naar d'r borst.quote:
Ja, maar dat is dus mijn punt, ik denk dat er altijd zo'n punt komt in een relatie waarin je twijfels hebt, niet meteen breakuptwijfels, maar gewoon nieuwsgierig. En als je dan iig al weet dat neuken met je huidige gewoon prima is hoef je daar iig niet aan te twijfelenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:47 schreef STING het volgende:
[..]
Maar ja, zoals eerder gezegd, als je niet het gevoel hebt dat je iets mist of een bepaalde basisbehoefte niet wordt ingevuld en ook nog eens niet nieuwsgierig aangelegd bent, heb je niet echt een reden om verder rond te gaan kijken.
Ik zei niet dat het aantrekkelijk wasquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:48 schreef Belsezar het volgende:
Ze heeft gewoon geen hals meer, haar kin gaat in een schuine lijn over naar d'r borst.
We zullen zienquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:45 schreef Belsezar het volgende:
OMG!!
Mijn tweede ex is een vetklep geworden!
Snap ik, ik heb wel een beetje hetzelfde, maar ik kan me zo voorstellen dat sommige mensen niet zo in elkaar zitten en waar sex ook een stuk minder belangrijk is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus mijn punt, ik denk dat er altijd zo'n punt komt in een relatie waarin je twijfels hebt, niet meteen breakuptwijfels, maar gewoon nieuwsgierig. En als je dan iig al weet dat neuken met je huidige gewoon prima is hoef je daar iig niet aan te twijfelen.
Maar nogmaals, het is wat ik denk ik zou hebben hoor.
Dat kan dan net zo goed andersom werken, want als je meerdere sexpartners gehad hebt, zat er ook vast wel eentje tussen die beter was in bed. Waardoor je juist extra zou kunnen gaan twijfelen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus mijn punt, ik denk dat er altijd zo'n punt komt in een relatie waarin je twijfels hebt, niet meteen breakuptwijfels, maar gewoon nieuwsgierig. En als je dan iig al weet dat neuken met je huidige gewoon prima is hoef je daar iig niet aan te twijfelen.
Maar nogmaals, het is wat ik denk ik zou hebben hoor.
Dat voelde voor jou als rechtvaardigheid ofzo?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het aantrekkelijk was
Maar ik heb hard moeten lachen toen 1 van de populaire grieten in een dik meisje transformeerde![]()
Ik zeg dan ook niet dat mensen het uit zouden moeten maken om een ander te neuken, alleen dat ik me voor kan stellen dat je op een gegeven moment iets hebt van, is dit het?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:50 schreef STING het volgende:
[..]
Snap ik, ik heb wel een beetje hetzelfde, maar ik kan me zo voorstellen dat sommige mensen niet zo in elkaar zitten en waar sex ook een stuk minder belangrijk is.
Dat niet zozeer, meer van:quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:51 schreef STING het volgende:
Dat voelde voor jou als rechtvaardigheid ofzo?
Dan weet je dat iig, mijn laatste echte ex was echt de beste qua seks die ik ooit gehad heb, maar dat wil niet zeggen dat seks met een ander niet leuk kan zijn, alleen anders. Maar je kan nu wel aangeven hoe je dingen evt kan verbeteren samen, omdat je weet dat het kanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat kan dan net zo goed andersom werken, want als je meerdere sexpartners gehad hebt, zat er ook vast wel eentje tussen die beter was in bed. Waardoor je juist extra zou kunnen gaan twijfelen.
Soms zie je dingen gewoon niet aankomenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, meer van:![]()
![]()
Dat ik het grappig vond.
Zeker. Wat sommige stelletjes sowieso al niet doen om de seks interessant te houden over de jaren heenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat mensen het uit zouden moeten maken om een ander te neuken, alleen dat ik me voor kan stellen dat je op een gegeven moment iets hebt van, is dit het?.
Als je iemand uitlacht, moet er toch minstens wat jaloezie of andere negatieve gevoelens hebben gezeten, of niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, meer van:![]()
![]()
Dat ik het grappig vond.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het aantrekkelijk was
Maar ik heb hard moeten lachen toen 1 van de populaire grieten in een dik meisje transformeerde![]()
Ik lach me kapot!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We zullen zien
[..]![]()
Een ex van mij ook. Kwam ik toevallig tegen toen ik bij mijn ouders in het dorp wat boodschappen aan het doen was. En zij was vroeger nog wel zo'n slank meisje
Ze was de bitch van school. Was niet zo dat ze me echt pestte ofzo, maar kon haar niet uitstaan, dat klopt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:54 schreef STING het volgende:
Als je iemand uitlacht, moet er toch minstens wat jaloezie of andere negatieve gevoelens hebben gezeten, of niet?
Dus, justice being servedquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze was de bitch van school. Was niet zo dat ze me echt pestte ofzo, maar kon haar niet uitstaan, dat klopt.
Tja misschien beetjequote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:56 schreef STING het volgende:
Dus, justice being servedAltijd fijn natuurlijk om iemand onderuit te zien gaan, die zelf graag andere mensen onderuit ziet gaan of haalt
Ik pas, ook al zit ik vandaag alleen op de kamer hierquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:59 schreef Belsezar het volgende:
Meisje neukt live op NL'se radio
Dit moet een hoax zijn! Met geluidsfragment!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik pak even de andere laptop erbijquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ik pas, ook al zit ik vandaag alleen op de kamer hier
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:02 schreef STING het volgende:
Ik weet denk ik welke (Lenovo) laptop je bedoelt
Ow zo. Yup . Staan toch naast elkaarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:03 schreef STING het volgende:
Die van je eigen werkgever, ipv de klant waar je nu zit?
Dacht ik al, doen die collega's van jou hier ook, en ik vroegah ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow zo. Yup . Staan toch naast elkaar
Nouja doe het vooral omdat deze laptop dergelijke filmpjes niet doorlaat enzoquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Dacht ik al, doen die collega's van jou hier ook, en ik vroegah ook
Ja hequote:
Dergelijke flimpjes.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja doe het vooral omdat deze laptop dergelijke filmpjes niet doorlaat enzo![]()
Sowieso youtubefilmpjes vind ie niet altijd leuk. Ongeacht het onderwerp
Nouja snap wel dat ze t kut vindt en er is ook iets van fatsoen dat je kan hebben als radiomakerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:11 schreef Belsezar het volgende:
Aan het einde ook dat ze hun de schuld geeft dat ze niet opgehangen hebben
Ze belt waarschijnlijk een zoveel cent per minuut nummer, dus die lui willen elke minuut hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja snap wel dat ze t kut vindt en er is ook iets van fatsoen dat je kan hebben als radiomaker
Uhm dit is vanuit radio, meestal bellen die de 'gasten' terugquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:13 schreef Belsezar het volgende:
Ze belt waarschijnlijk een zoveel cent per minuut nummer, dus die lui willen elke minuut hebben.
Wat?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ga 'm thuis wel ff luisteren.
Voor de thuiswerkers: google ook even de studente die voor Radio 538 naakt over de dam gerend heeft.
Not bad!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ga 'm thuis wel ff luisteren.
Voor de thuiswerkers: google ook even de studente die voor Radio 538 naakt over de dam gerend heeft.
Nou ja maakt ook niet uit, ik kon er wel even om lachenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm dit is vanuit radio, meestal bellen die de 'gasten' terug
Zekerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:23 schreef Belsezar het volgende:
Nou ja maakt ook niet uit, ik kon er wel even om lachen
De vraag bij dit soort dingen is vooral "waarom" en 'is het echt nodig'quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
[ afbeelding ]
Teveel geld over hebben denk ik meestal.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De vraag bij dit soort dingen is vooral "waarom" en 'is het echt nodig'
Of hij is gewoon gekquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:25 schreef stbabylon het volgende:
Zijn compensatiegedrag zegt genoeg
Pff, moet het nu altijd persee praktisch en functioneel zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:25 schreef STING het volgende:
[..]
Pff, moet het nu altijd persee praktisch en functioneel zijn
Zodat je in je eentje kunt raiden natuurlijk, duh!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk!! hoe kon ik het vergetenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:26 schreef stbabylon het volgende:
Zodat je in je eentje kunt raiden natuurlijk, duh!
http://www.rollingstone.c(...)140826#ixzz3BXPWqeYoquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:26 schreef STING het volgende:
[..]
Frank Zappa is dat toch?
Met een kind genaamd Moon Unit.
Vast niet gek
Dat vraag ik me dan af, dat zou dan met heel veel macro's moeten zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Raiden, oh gosh, never againquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Werk zoeken!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
Oke mensen, ik heb een beetje aandacht nodig
Ik ben opeens afgestudeerd... Mega anti climax
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
http://www.rollingstone.c(...)140826#ixzz3BXPWqeYo
Blijkbaar ja
Pffff stomme namen
Mensen die flink fan zijn van de drum zullen het verschil vast horen.quote:So you can say that you will use every piece on this kit at some point?
Some nights, I might not hit certain things or do certain things, but within a week, I will have used everything [laughs].
Feli!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
Wie weetquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:29 schreef STING het volgende:
Mensen die flink fan zijn van de drum zullen het verschil vast horen.
Tnx!quote:
Gefeliciteerd. En nu aan het werk of nog niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
Nergens goed voor, dat afstuderen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
Werk zoekenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. En nu aan het werk of nog niet?
Golddigger is geen officieel beroep he?quote:
Nee ik ben nu huisvrouwquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Golddigger is geen officieel beroep he?.
Sherry al ontdekt?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik ben nu huisvrouw
Ik doe heel erg mijn best
Niet?!?!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Golddigger is geen officieel beroep he?.
Nee ik ben een goede huisvrouw! Dus ik drink niet en ik ben op een eeuwig dieetquote:
Ik heb gelezen/filmpjes gezien over een stel dat 40-man raids deed met z'n 2en. Het kan, maar je moet heel wat regelen voor het kan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dan af, dat zou dan met heel veel macro's moeten zijn.
Ergste is dat je er seks mee moet hebben denk ik zoquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet?!?!
Volgens een vriendin is een poen punani zijn redelijk zwaar
Ligt ook een beetje aan wie je moet palen voor je poenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet?!?!
Volgens een vriendin is een poen punani zijn redelijk zwaar
Grootste voordeel is dat je geen noobs in je groep hebt zitten maar ik zou het niet kunnen. Ik had mijn handen al vol aan 1 characterquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb gelezen/filmpjes gezien over een stel dat 40-man raids deed met z'n 2en. Het kan, maar je moet heel wat regelen voor het kan.
Ik kwam niet verder dan dual-boxen.
Nee ik had al klaar moeten zijn, maar er was wat gedoequote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Gefeliciflapsteerd Rhu
Wel plots, want je moest volgend jaar nog toch?
5 mages die exact hetzelfde doen is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Grootste voordeel is dat je geen noobs in je groep hebt zitten maar ik zou het niet kunnen. Ik had mijn handen al vol aan 1 character
Ja ok, het is maar net wat je doel in het leven isquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ergste is dat je er seks mee moet hebben denk ik zo(niet met het geld, maar die man die eraan vastzit )
Jij hebt iets te veel Sin City gekeken volgens mij.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ergste is dat je er seks mee moet hebben denk ik zo(niet met het geld, maar die man die eraan vastzit )
1 warlock was voldoende voor mijquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
5 mages die exact hetzelfde doen is niet zo moeilijk
Nou, dat is dan wel een beetje saai hoor.... * Barbusse belt vast een loodgieter voor Rhu....quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik ben een goede huisvrouw! Dus ik drink niet en ik ben op een eeuwig dieet
Ik geef het ook 2 weken voor ik door draaiquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, dat is dan wel een beetje saai hoor.... * Barbusse belt vast een loodgieter voor Rhu....
Dat is sowieso waarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Jij hebt iets te veel Sin City gekeken volgens mij.
Ach het is niks nieuws, mijn braziliaanse oom heeft een rijke braziliaanse in de jaren 70 ook helemaal kaal gepluktquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben er ook vrij zeker van dat ik een man zo ver kan krijgen dat hij mij van alles gaat geven zonder dat ik daar voor hoef te neuken....
(niet dat ik dat ooit zou doen of zou willen hoor!!)
Als je 1 warlock kunt spelen, kun je er ook 5 spelen, je moet er voor zorgen dat ze allemaal op exact dezelfde plaats staan en dan alle 5 besturen met hetzelfde tb/muis.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
1 warlock was voldoende voor mij
Daarna nog een tijdje Age of Conan gespeeld, best leuk. Zag er wat volwassener uit dan wow.
Oh kon dat? Verschillende accounts met 1 muis?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je 1 warlock kunt spelen, kun je er ook 5 spelen, je moet er voor zorgen dat ze allemaal op exact dezelfde plaats staan en dan alle 5 besturen met hetzelfde tb/muis.
Meh, je vind vast wel wat te doen johquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik geef het ook 2 weken voor ik door draai
Ja, kan, je hebt wel 5 pc's nodigquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh kon dat? Verschillende accounts met 1 muis?
Of 1 hele dikke met VM'squote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, kan, je hebt wel 5 pc's nodig
Ok, dat gaat mijn technische pet even te boven, maar ik neem het van je aanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, kan, je hebt wel 5 pc's nodig
Speel je nou weer WoW ofzo?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je 1 warlock kunt spelen, kun je er ook 5 spelen, je moet er voor zorgen dat ze allemaal op exact dezelfde plaats staan en dan alle 5 besturen met hetzelfde tb/muis.
Probleem is dat je je signalen naar alle schermen moet krijgen. En vaak kan dat niet want geen focus.quote:
Of iemandquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, je vind vast wel wat te doen joh
Al jaren gestopt, maar toen wat zitten klooien. Maar zoals gezegd, niet verder gekomen dan dual-boxen mbv macro's.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:47 schreef STING het volgende:
[..]
Speel je nou weer WoW ofzo?
Of nooit gestopt, dat kan ook.
synergy installeren en klaarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:47 schreef Belsezar het volgende:
Ok, dat gaat mijn technische pet even te boven, maar ik neem het van je aan
Dat klinkt logischer jaquote:
Ik ook al langer dan een maand niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik schaam me bijna voor mijn eigen gamegedrag, heb al zeker 4 weken niets gedaan op dat gebied, ja de consoles opnieuw aansluiten en testen.
Neuh, ik speel al jaren niet meer. Ik was alleen nieuwsgierig hoe het zou kunnen om met zoveel characters tegelijk te spelen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
synergy installeren en klaar
Oh ja vast, ik bedoelde meer in mijn rol als huisvrouwquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, je vind vast wel wat te doen joh
Heftig!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook al langer dan een maand niet.
In plaats daarvan series/films.....en.......lezen
Dat zou ook leuk zijnquote:
quote:
Ik ook, films voornamelijk dan, nou had ik wel een excuus, ik heb mijn huis pas vorige week weer afverklaard, maar dan nog, waarom heb ik alle consoles als ik nooit game?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:50 schreef STING het volgende:
[..]
Zelfs een hele nieuwe e-reader aangeschaftquote:
Lezenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:50 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie zo'n verknipt beeld van mijquote:
Ik game nooit, maar ik heb wel lange tijd 2 computers bediend met één keyboard/muis.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh, ik speel al jaren niet meer. Ik was alleen nieuwsgierig hoe het zou kunnen om met zoveel characters tegelijk te spelen.
Nee hoor, iedereen is hier verknipt en daarom komen we hierquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie zo'n verknipt beeld van mij
Dergelijke voornemens heb ik soms ook, lukt momenteel niet echt meerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:51 schreef STING het volgende:
[..]
Zelfs een hele nieuwe e-reader aangeschaft
Straks....straks.... ga ik nog gewoon vast elke dag lezen. Het moet niet gekker worden.
Ooit had ik een bureau met echt 12 computers aangesloten, MSX,MSX2, PC, C64, amiga etc etcquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik game nooit, maar ik heb wel lange tijd 2 computers bediend met één keyboard/muis.
Als ik een dag niet gelezen heb voelt het als een incomplete dagquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:51 schreef STING het volgende:
[..]
Zelfs een hele nieuwe e-reader aangeschaft
Straks....straks.... ga ik nog gewoon vast elke dag lezen. Het moet niet gekker worden.
Welke?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dergelijke voornemens heb ik soms ook, lukt momenteel niet echt meer
Wel nieuwe serie aan het volgen die m'n nachtrust wat verpest
Wat is er mis met jou danquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen is hier verknipt en daarom komen we hier.
Alsof je dat nog niet weet na al die jaren hier postenquote:
Uhm de nieuwe is Falling Skiesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:54 schreef STING het volgende:
Welke?
Ik op het moment The Wire, daarna The Sopranos.
Helaas lijkt het erop dat Civ V spelen inderdaad een goede voorbereiding is op BE, ze hebben wel erg veel overeenkomsten. Neemt niet weg dat ik hem gewoon ga kopenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:54 schreef stbabylon het volgende:
De laatste tijd weer flink bezig met CivV. Als voorbereiding op BE
Oh ja, daar was ik ook aan begonnen, maar weer even tijdelijk mee gestopt. Beetje donker de hele tijd, maar wel goede serie voor de rest.quote:
[Jambers stem]quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie zo'n verknipt beeld van mij
Verschil tussen 3 en 4 was ook miniem, ik overleef het wel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:55 schreef STING het volgende:
[..]
Helaas lijkt het erop dat Civ V spelen inderdaad een goede voorbereiding is op BE, ze hebben wel erg veel overeenkomsten. Neemt niet weg dat ik hem gewoon ga kopen
Vind het best vermakelijk, net begonnen aan seizoen 3.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:56 schreef STING het volgende:
Oh ja, daar was ik ook aan begonnen, maar weer even tijdelijk mee gestopt. Beetje donker de hele tijd, maar wel goede serie voor de rest.
Ik had gewoon een laptopje om op te werken en een HTPC ernaast waar ik af-en-toe de muis heen schoof om een muziekje uit te zoeken enzo.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ooit had ik een bureau met echt 12 computers aangesloten, MSX,MSX2, PC, C64, amiga etc etc.
Ok, ik was ook 12 ofzo, maar dan nog.
Gatsiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[Jambers stem]
Overdags is zij een nette huisvrouw die liefdevol haar vriendje vertroetelt maar zodra de zon onder is gegaan veranderd deze vrouw in een zwoele nachtvlinder die regelmatig flirt en afspreekt met andere mannen.
[/Jambers stem]
Zoiets?
Die is leukquote:
Ach ja, ik verzamelde die meuk ook een beetje. Inmiddels staan er iets minder computers in de huiskamerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik had gewoon een laptopje om op te werken en een HTPC ernaast waar ik af-en-toe de muis heen schoof om een muziekje uit te zoeken enzo.
Goed om te horen dat ie leuk blijftquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:58 schreef Belsezar het volgende:
Die is leukGisteren de laatste aflevering gekeken die uit is
quote:
Hoe ver ben je ermee?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed om te horen dat ie leuk blijft
Oud nieuwsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:00 schreef STING het volgende:
Als film is trouwens Guardians of the Galaxy een aanrader.
We knowquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:00 schreef STING het volgende:
Als film is trouwens Guardians of the Galaxy een aanrader.
Ik vind het juist wel fijn elke week een nieuwe aflevering. Zorgt er tenminste voor dat ik niet tot 3 uur snachts blijf kijkenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het nu echt voorgenomen, ik kijk geen lopende series meer, als het afgelopen is haak ik wel een keer aan.
Ahh in Charleston dus! Het word nog veel leuker en grauwerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aflevering 2 van seizoen 3
Dus loop ruim 1 seizoen achter
Helaas, geen Dr. Who voor jouquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het nu echt voorgenomen, ik kijk geen lopende series meer, als het afgelopen is haak ik wel een keer aan.
Haha, dat gebeurt mij dan niet, maar wel dat ik "opeens" een hele zondag ermee heb gevuldquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel fijn elke week een nieuwe aflevering. Zorgt er tenminste voor dat ik niet tot 3 uur snachts blijf kijken
Indeedquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:01 schreef Belsezar het volgende:
Ahh in Charleston dus! Het word nog veel leuker en grauwer
Dat was (helaas) nog voor mijn voornemen, maar ik ben ook nog niet bij, moet nog 2 seizoenen voor ik bij nu benquote:
Ik volg nu 15 lopende seriesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Dat gebeurd bij mij niet 'ineens'. Vind het wel relaxed. Ben daardoor ook altijd op zoek naar nieuwe seriesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:02 schreef STING het volgende:
Haha, dat gebeurt mij dan niet, maar wel dat ik "opeens" een hele zondag ermee heb gevuld
Zaterdag voor het eerst de BBC aangezet en gekekenquote:
Het lijkt net BSG zo danquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:01 schreef Belsezar het volgende:
Het word nog veel leuker en grauwer
Ik heb er 30 ofzo in m'n lijst staan. Momenteel zijn er zo'n 5 die nieuwe afleveringen wekelijks doen.quote:
Ik vond waar jij nu bent een beetje tam. Maar gewoon blijven kijkenquote:
Dan heb je neem ik aan Netflix wel?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat gebeurd bij mij niet 'ineens'. Vind het wel relaxed. Ben daardoor ook altijd op zoek naar nieuwe series
Jah idd, de vaart is er een beetje uit ofzo. Zal ik dan zeker doenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:03 schreef Belsezar het volgende:
Ik vond waar jij nu bent een beetje tam. Maar gewoon blijven kijken
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was (helaas) nog voor mijn voornemen, maar ik ben ook nog niet bij, moet nog 2 seizoenen voor ik bij nu ben.
Nou ben ik jaloersquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:02 schreef STING het volgende:
[..]
Zaterdag voor het eerst de BBC aangezet en gekeken
Maar loop nog 3 seizoen achter, dus ik ga denk ik maar weer terug naar Netflix om Dr. Who te kijken
Orangequote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:04 schreef STING het volgende:
[..]
Orange is the new black?
House of cards?
Lilyhammer?
Fargo?
Suits?
Die was best leuk!quote:
Ik heb er 3 die nu wekelijks zijn, in september en oktober begint de rest weer. EN er komen weer een aantal nieuwe bij zoals Gotham en The flashquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er 30 ofzo in m'n lijst staan. Momenteel zijn er zo'n 5 die nieuwe afleveringen wekelijks doen.
Heb ik trouwens goed begrepen dat True Blood is afgelopen?
Ik zie achteraf wel welke nieuw zijn. Als ik in de hype opga van "dit is een nieuwe goede" dan valt het altijd tegenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:05 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb er 3 die nu wekelijks zijn, in september en oktober begint de rest weer. EN er komen weer een aantal nieuwe bij zoals Gotham en The flash
Ontzettendquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben ik raar dat ik nu helemaal geen series meer kijk?
Doe je lijstjes eens door PMénquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben gek op series. Ik heb al een lijstje met wat ik wil gaan proberen in het nieuwe seizoen, en mijn lijstje met lopende series
Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
BSG was veel te veel gelul, viel telkens in slaap
Die 2 die ik noem vallen in het vakje van Arrow, dus zal wel goed zijn. Van de rest zie ik het idd ook welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie achteraf wel welke nieuw zijn. Als ik in de hype opga van "dit is een nieuwe goede" dan valt het altijd tegen
"Raarder" is sowieso een vreemd woordquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je vragen "word ik raarder nu ik... '
Kan er goed mee door dus. Tegen die tijd moet je me maar even een seintje gevenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:10 schreef Belsezar het volgende:
Die 2 die ik noem vallen in het vakje van Arrow, dus zal wel goed zijn. Van de rest zie ik het idd ook wel
Het werd ook wat veel van het goede op een gegeven moment maar ik moest en zou zien of ze aarde zouden vinden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lag.
Ik ben gek op Scifi en de oude serie, maar om de een of andere reden kwam niet niet door bij mij.
Ik moest een of twee keer opnieuw beginnen voordat ik hem helemaal heb afgekeken, maar het was uiteindelijk de moeite waard vond ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lag.
Ik ben gek op Scifi en de oude serie, maar om de een of andere reden kwam niet niet door bij mij.
Dat had ik met Dexter en de eerste 5 afleveringenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:11 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moest een of twee keer opnieuw beginnen voordat ik hem helemaal heb afgekeken, maar het was uiteindelijk de moeite waard vond ik.
Over GOT heb ik dezelfde gedachte als HW, teveel gelul en rond geneuk en geen draken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laatste serie die ik keek was GoT, maar afgehaakt door die martelingen in s2
Begin oktoberquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan er goed mee door dus. Tegen die tijd moet je me maar even een seintje geven
Ja, leuke serie was datquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het werd ook wat veel van het goede op een gegeven moment maar ik moest en zou zien of ze aarde zouden vinden.
GoT vind ik inmiddels overrated.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laatste serie die ik keek was GoT, maar afgehaakt door die martelingen in s2
Ik had dat dus al bij seizoen 2 halverwegequote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:13 schreef STING het volgende:
[..]
GoT vind ik inmiddels overrated.
Ja, ik blijf nog zeker kijken en kijk uit naar het volgende seizoen, maar de 'GoT charme' is er voor mij een beetje vanaf. Zeker met de verhaallijnen die zo lang doorlopen zonder enige clou of einde, zoals de verhaallijn met Daenerys en haar draken, schiet niet echt op
Qua shocking momenten, blijven ze af en toe nog weleens verrassen. Dan denk je dat het je het ergste hebt gezien...
Dexter heb ik alleen de pilot twee keer van gekeken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat had ik met Dexter en de eerste 5 afleveringen
Dit eigenlijk wel ja. Het duurt en duurt maar. Maar de doden zo af en toe zijn best verrassendquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, ik blijf nog zeker kijken en kijk uit naar het volgende seizoen, maar de 'GoT charme' is er voor mij een beetje vanaf. Zeker met de verhaallijnen die zo lang doorlopen zonder enige clou of einde, zoals de verhaallijn met Daenerys en haar draken, schiet niet echt op
Qua shocking momenten, blijven ze af en toe nog weleens verrassen. Dan denk je dat het je het ergste hebt gezien...
Wat ik zo leuk vond aan GoT was dat geen elkele hoofdpersoon veilig isquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:13 schreef STING het volgende:
[..]
Begon geweldig, 2 opvulseizoenen en een redelijk tot ok slot. Had meer ingezeten maar bleef vermakelijk voor mij.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:14 schreef STING het volgende:
[..]
Dexter heb ik alleen de pilot twee keer van gekeken.
Weet dat het een aardig populaire serie is, maar het thema trekt me niet zo echt eigenlijk.
Wel denk ik Arrow maar eens gaan proberen.
Dat had ik het laatste seizoen ook iddquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, leuke serie was dat
Alleen op een gegeven moment een beetje veel "filler"-afleveringen naar mijn smaak, maar daar heb ik me gewoon doorheen gebeten
Ik ben gestopt nadat onze hollandse dat spookkind baarde.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:13 schreef STING het volgende:
[..]
Dat was wel verfrissend van GoT inderdaadquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat ik zo leuk vond aan GoT was dat geen elkele hoofdpersoon veilig is
En idd die shocking momenten
Idd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Arrow vond ik ook wel ok beginnen, werd erg slap en ongeloofwaardig na 2 seizoenen, echt zo'n elke week een ander gevaar-serie.
Idd, maar American Horror Story is 1 verhaal per seizoen, das wel goed te doen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd.
Aan de ene kant is het jammer als series doorgaan, aan de andere kant wil je ook weer niet dat het stopt
Klopt. Al vond ik de heksenstory echt dodelijk saai. Daarbij vind ik die blonde ouwe trien sowieso verschrikkelijk om naar te kijkenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
Idd, maar American Horror Story is 1 verhaal per seizoen, das wel goed te doen.
Ja, das waar. Maar als de hoofdpersoon in een vuurgevecht oid terecht komt tegen wat bad guys (bankovervallers, ik noem maar watquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:16 schreef STING het volgende:
[..]
Dat was wel verfrissend van GoT inderdaad
Alleen hoop ik nu niet dat het een rage wordt in film/serie land dat ze je eerst laten hechten aan een persoon, om hem/haar vervolgens af te makenAls een nieuw concept leuk, maar niet als blijvend concept. Dan kan ik beter SM films gaan kijken ofzo
Dat is sowieso in bijan elke film het geval.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, das waar. Maar als de hoofdpersoon in een vuurgevecht oid terecht komt tegen wat bad guys (bankovervallers, ik noem maar wat) dan is het toch nooit echt spannend omdat je weet dat hij het toch wel gaat overleven
Vooral vroeger was dat vaak zo
Die vond ik wel cool ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. Al vond ik de heksenstory echt dodelijk saai. Daarbij vind ik die blonde ouwe trien sowieso verschrikkelijk om naar te kijken
James bond?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is sowieso in bijan elke film het geval.
zeker als er ook nog eens een vrouw in meespeelt, komt er ook nog iets van liefde bij en dat of hij haar moet redden, of zij hem. En overlevend oen ze het altijd
Hmm, daar staat me eigenlijk die werkster goed van bijquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, maar American Horror Story is 1 verhaal per seizoen, das wel goed te doen.
Daar weet je dat bond weer eens een femme fatale ontmoet, en doodgaan doen ze vrijwel allemaalquote:
Ja, in de A-Team bleven niet de hoofdpersonen altijd leven, maar ook de guest starsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, das waar. Maar als de hoofdpersoon in een vuurgevecht oid terecht komt tegen wat bad guys (bankovervallers, ik noem maar wat) dan is het toch nooit echt spannend omdat je weet dat hij het toch wel gaat overleven
Vooral vroeger was dat vaak zo
Edit: Moet meteen aan the A-team denken
Vaak ook met een lekkere chick om de kijkcijfers wat op te schroeven, zoals in ST:Voyagerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, in de A-Team bleven niet de hoofdpersonen altijd leven, maar ook de guest starsToch ook wel vermakelijk nog steeds
Toch zie je nu wel vaker series waar ze per seizoen een of meerdere hoofdpersonen "wisselen", om er variatie in te houden.
Ik ben sowieso niet echt een filmkijker, dat helpt al. En zo moeilijk is het niet om het te ontwijken hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:25 schreef STING het volgende:
[..]
Joh
Maar how come? Daar zitten zoveel klassiekers tussen, dat je ze wel bewust moet onwijken
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vaak ook met een lekkere chick om de kijkcijfers wat op te schroeven, zoals in ST:Voyager
En die vond/vind ik dus niet lekker.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:26 schreef STING het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
Al lag dat in ST er soms wel te dik bovenop
Ah, als je niet veel films kijkt, kan ik me daar iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet echt een filmkijker, dat helpt al. En zo moeilijk is het niet om het te ontwijken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |