Ja, dat scheelt welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:47 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb nu http://tweakers.net/price(...)l-wit/specificaties/
Dus denk dat het al snel beter zal zijn. Oud ding ondertussen
De tijd dat je je smsjes nog moest opruimenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wow! Ruimte voor 1000 contacten en 200 SMS'jes!
EN 5 games!
Nog een jaartje of 20 wachten en dan op ebay groots cashenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik ook nog liggen thuis, nieuw in doos, 3 stuks.
Op m'n eerste telefoon pasten er 7quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De tijd dat je je smsjes nog moest opruimen
Neuh, dat gaat echt niet meer lukken met dit soort meukquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nog een jaartje of 20 wachten en dan op ebay groots cashen![]()
Jajaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wow! Ruimte voor 1000 contacten en 200 SMS'jes!
EN 5 games!
Serieus, je wilt niet weten wat mensen betalen voor NIB artikelen die oud zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dat gaat echt niet meer lukken met dit soort meuk.
Ik kan het alleen niet over mijn hart verkrijgen om 100% werkende spullen nieuw in doos weg te gooien.
Ja ok, maar dat zijn vaak toch niche producten, of die iets bijzonders waren, dit zijn hele normale, gangbare zakelijke toestellen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Serieus, je wilt niet weten wat mensen betalen voor NIB artikelen die oud zijn
Ik zag ruwweg een half jaartje terug een ebay advertentie voor een grafische kaart PCI (niet pci-express, de ekte oude pci) met 4 MEGAbyte videogeheugen, alles compleet met doos en dat ding ging voor meer dan honderd pond
Was dat er niet zoeen die je bij de Postbank gratis/goedkoop kon krijgen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:53 schreef Cue_ het volgende:
Vergeet deze mooie niet, die nog altijd dienst doet als m'n huidige het niet doet / kwijt ben![]()
[ afbeelding ]
PC is toch niet zo niche?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat zijn vaak toch niche producten, of die iets bijzonders waren, dit zijn hele normale, gangbare zakelijke toestellen.
Maar goed, ik heb ze dan ook nog niet weggegooid.
Ligt aan de kaart in kwestiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
PC is toch niet zo niche?
Neenee, ik heb hem gekocht volgens mij. Denk ikquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Was dat er niet zoeen die je bij de Postbank gratis/goedkoop kon krijgen?
Die heb ik ook lang gehad.
Daarvoor een Siemens A50
[ afbeelding ]
En tot twee jaar geleden had ik een tweedehands Nokia 6300.
Oh ok, nou ja, je zel het maar nodig hebben voor een specifiek doelquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie edit, ik ben wel een beetje bekend in dat wereldje
Heb je linkje?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ok, nou ja, je zel het maar nodig hebben voor een specifiek doel. Hier in V&A is ook zo'n user die elke keer precies dat ene vage kaartje zoekt voor een arcadekast-project ofzo.
Maar deze dingen gaan weinig opleveren gok ik.
Zullen we nu foto's van exen doen?quote:
Is goed. TS / Ideeeningooier begintquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Zullen we nu foto's van exen doen?.
Ik kan mijn eerste ex nergens meer terug vinden, echt nergens meer op internet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste vriendinnetje.
Nee, meer foto's zijn er niet te vinden ook niet op FB.
Dit is gewoon gegoogled op dr naam hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:18 schreef Cue_ het volgende:
Van mijn eerste vriendje heb ik enkel foto's in m'n fotoalbum
Dit is dus alles nog, paar paardenfoto's her en der, erg schuw qua foto's online, en logisch als exen van honderd jaar geleden je googlenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan mijn eerste ex nergens meer terug vinden, echt nergens meer op internet.
Snap ik, maar die van mij is niet te vindenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is gewoon gegoogled op dr naam hoor.
Bij vrouwen is het ook lastig, getrouwd en naam aangenomen en je vindt ze nooit meer. Boeit opzich ook niet, maar soms is het wel eens grappig om terug te zien.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap ik, maar die van mij is niet te vinden
Klopt ja. Van de kerel die me ontmaagd heeft weet ik alleen een voornaam.. dus die ga ik nooit vindenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij vrouwen is het ook lastig, getrouwd en naam aangenomen en je vindt ze nooit meer. Boeit opzich ook niet, maar soms is het wel eens grappig om terug te zien.
Nee, denk het ook niet, of hij moet nog lijken en bij iemand op FB staan ofzoquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt ja. Van de kerel die me ontmaagd heeft weet ik alleen een voornaam.. dus die ga ik nooit vinden
Al die zwarten lijken op elkaarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Nee, denk het ook niet, of hij moet nog lijken en bij iemand op FB staan ofzo.
Mijn ontmaagdster spreek ik nog wel eens en ze is nog een keer vreemdgegaan van dr huidige man met me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you go black we don't want you backquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al die zwarten lijken op elkaarDus dat gaat niet werken
![]()
HeheGeen van m'n exen spreek ik nog eigenlijk. Maar ik heb er dan ook niet veel
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
1 foto gevonden maar no way dat die openbaar op fok! komt
Ik kan wel naar wat fobo's linken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |