Ja, dat scheelt welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:47 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb nu http://tweakers.net/price(...)l-wit/specificaties/
Dus denk dat het al snel beter zal zijn. Oud ding ondertussen
De tijd dat je je smsjes nog moest opruimenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wow! Ruimte voor 1000 contacten en 200 SMS'jes!
EN 5 games!
Nog een jaartje of 20 wachten en dan op ebay groots cashenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik ook nog liggen thuis, nieuw in doos, 3 stuks.
Op m'n eerste telefoon pasten er 7quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De tijd dat je je smsjes nog moest opruimen
Neuh, dat gaat echt niet meer lukken met dit soort meukquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nog een jaartje of 20 wachten en dan op ebay groots cashen![]()
Jajaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wow! Ruimte voor 1000 contacten en 200 SMS'jes!
EN 5 games!
Serieus, je wilt niet weten wat mensen betalen voor NIB artikelen die oud zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dat gaat echt niet meer lukken met dit soort meuk.
Ik kan het alleen niet over mijn hart verkrijgen om 100% werkende spullen nieuw in doos weg te gooien.
Ja ok, maar dat zijn vaak toch niche producten, of die iets bijzonders waren, dit zijn hele normale, gangbare zakelijke toestellen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Serieus, je wilt niet weten wat mensen betalen voor NIB artikelen die oud zijn
Ik zag ruwweg een half jaartje terug een ebay advertentie voor een grafische kaart PCI (niet pci-express, de ekte oude pci) met 4 MEGAbyte videogeheugen, alles compleet met doos en dat ding ging voor meer dan honderd pond
Was dat er niet zoeen die je bij de Postbank gratis/goedkoop kon krijgen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:53 schreef Cue_ het volgende:
Vergeet deze mooie niet, die nog altijd dienst doet als m'n huidige het niet doet / kwijt ben![]()
[ afbeelding ]
PC is toch niet zo niche?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat zijn vaak toch niche producten, of die iets bijzonders waren, dit zijn hele normale, gangbare zakelijke toestellen.
Maar goed, ik heb ze dan ook nog niet weggegooid.
Ligt aan de kaart in kwestiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
PC is toch niet zo niche?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |