quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:00 schreef Bluezz het volgende:
Zit je in de metro wordt je gebeld door je kleinzoon.
Ineens klinkt de blikken stem van de metro waar je bent en waar je kan overstappen.
Zegt J. ineens geschrokken : Oma, wie praat daar? Oma!! Wie zegt iets!!![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:00 schreef Bluezz het volgende:
Zit je in de metro wordt je gebeld door je kleinzoon.
Ineens klinkt de blikken stem van de metro waar je bent en waar je kan overstappen.
Zegt J. ineens geschrokken : Oma, wie praat daar? Oma!! Wie zegt iets!!![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:15 schreef Lonaa het volgende:
Zo, terug.
Ik kocht deze:
[ afbeelding ]
Vrij kort dus, en wel met hak.
Nancy haar postersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ja. Ik ga het niet doen. Gaat me teveel geld kosten. Ik wil graag nog een beetje leuk levenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:41 schreef golfer het volgende:
Heb je al verder nagedacht over die leuke flat bij jouw ouders, Pee?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Nancy haar postersbevolkte menig jongenskamer in de jaren 60.
ja, jammer dat ze tegenwoordig een beetje vergeten lijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldige nummers
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Meisje van 11. Weet de details niet. Maar het is wel zeer heftig idd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hopelijk komt dat weer goed, lijkt me echt machteloos en klote als ouder om dat mee te maken.
Dat is mooi!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Meisje van 11. Weet de details niet. Maar het is wel zeer heftig idd.![]()
Inmiddels wordt er een flinke bos bloemen geregeld om te laten weten dat we aan ze denken.
Dat is mooi!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Inmiddels wordt er een flinke bos bloemen geregeld om te laten weten dat we aan ze denken.
Ik moest hieraan denken, eigenlijk denk ik hier altijd aan als iemand wandelstok zegtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:23 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een wandelstok gekocht bij de kringloopwinkel.
Ja, nou, ja, ik lijk er niet op. Volgens de duitse term ben ik een rocker, lol!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik moest hieraan denken, eigenlijk denk ik hier altijd aan als iemand wandelstok zegt
Cheech and chongquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik moest hieraan denken, eigenlijk denk ik hier altijd aan als iemand wandelstok zegt
Jeetje ze is pas 11?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Was niet bedoeld je te vergelijken, was om je op te vrolijken, krakjequote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, nou, ja, ik lijk er niet op. Volgens de duitse term ben ik een rocker, lol!
Leuk Boris!quote:
Dat weet ik toch! Je hebt me opgevrolijkt met je reactie joh!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was niet bedoeld je te vergelijken, was om je op te vrolijken, krakje
:-)quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat weet ik toch! Je hebt me opgevrolijkt met je reactie joh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |