Thank god!quote:Op donderdag 6 november 2014 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
http://loudwiremusicfestival.com/ staat recht tegenover Rock Werchter, en heeft Linkin Park als headliner. Die kunnen we dus afstrepen voor Werchter.
Haha, herkenbaar. Ik was wel gegaan, kan niet thuisblijven na 20 jaar, maar zou zeker niet bij U2 gaan kijken.quote:Op maandag 10 november 2014 19:28 schreef ErikT het volgende:
Als het U2 was geweest, waren we dit keer niet gegaan. Dat krijg ik echt niet verkocht aan mn vrienden. En aan mezelf niet.
Met AC/DC en Foo Fighters gaan we zeker.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Kings Of Leon komt binnenkort met nieuw werk
quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Kings Of Leon komt binnenkort met nieuw werk
tis watquote:Op maandag 10 november 2014 19:28 schreef ErikT het volgende:
Als het U2 was geweest, waren we dit keer niet gegaan. Dat krijg ik echt niet verkocht aan mn vrienden. En aan mezelf niet.
Met AC/DC en Foo Fighters gaan we zeker.
Avonturen jongen!quote:
Foo Fightersquote:Op woensdag 12 november 2014 09:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Ge maakt wat mee!
Dat er maar eens een naam komt.
Metallica op Graspop lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Slipknot, Kiss en Metallica zullen wel naar Graspop gaan.
Dan heb je nog exclusief AC/DC, Fleetwood Mac, Coldplay, U2.
Er moet een reden zijn waarom je je festival verplaatst en met alle headliners gecombineerd zie ik nog geen reden waarom dat had moeten zijn. Maar beide hebben indirect gezegd geen festivals te doen inderdaad.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
En U2 doet geen festivals, fleetwood Mac ook niet dacht ik?
Klopt, Dave is einde vd middag en morgenochtend bij een aantal Ierse en Britse radioshows, ongetwijfeld worden er dan UK dates (met een festival?) aangekondigd. Dan kan Werchter (en Pinkpop) niet achterblijven.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook wel duidelijk. Maar is nog niet officieel.
Das gewoon de Foo's, die hebben 4 juli een grote jubileumshow in Washington met veel gasten.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Er moet een reden zijn waarom je je festival verplaatst en met alle headliners gecombineerd zie ik nog geen reden waarom dat had moeten zijn. Maar beide hebben indirect gezegd geen festivals te doen inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |