Die camping is iets verder weg, heet geloof ik A7. Ik denk 1,7 km lopen. Maar het laatste deel loop je langs kraampjes en biertentjes, is niet saai. Als je googled kun je wel een plattegrond van de campings vinden, daar staat het op.quote:Op zondag 30 november 2014 14:58 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Hmm, we willen met de camper naar Werchter. Ik was er afgelopen jaar gewoon met tentje, maar heb geen idee waar de campers stonden.
Stonden ze ver van het terrein?
geen tickets voor nodig? Ik zie er niets over op de website staanquote:Op maandag 1 december 2014 11:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die camping is iets verder weg, heet geloof ik A7. Ik denk 1,7 km lopen. Maar het laatste deel loop je langs kraampjes en biertentjes, is niet saai. Als je googled kun je wel een plattegrond van de campings vinden, daar staat het op.
Jawel, gewoon een regular camping ticket.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:40 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
geen tickets voor nodig? Ik zie er niets over op de website staan
Top. Nu al zin in de headliners :pquote:Op woensdag 3 december 2014 13:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jawel, gewoon een regular camping ticket.
Hier ook! Nog maar zeven maanden. Oh nee, dan is het al weer voorbij , nog minder zelfs.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:12 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Top. Nu al zin in de headliners :p
Zal wel een domme vraag zijn, maar betekent dat dan dat die allebei sowieso niet op Rock Werchter staan?quote:Op maandag 8 december 2014 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
Robbie Williams en Anouk samen op TW Classic.
Triggerfinger vorig jaar nog geloof ik.quote:Op maandag 8 december 2014 12:58 schreef Basp1 het volgende:
Heeft werchter wel eens een band gehad welke zowel in het reguliere programma zit en daarna ook nog op TW classic staat?
Balthazar stond vorig jaar op Rock Werchter, Werchter Classic en op Werchter Boutique.quote:Op maandag 8 december 2014 12:58 schreef Basp1 het volgende:
Heeft werchter wel eens een band gehad welke zowel in het reguliere programma zit en daarna ook nog op TW classic staat?
twitter:FestivalhallaNL twitterde op woensdag 10-12-2014 om 11:23:52Rise Against bevestigt zichzelf (per ongeluk) voor @pinkpopfest en @RockWerchter; http://t.co/PQIXNZWi8Y #PP15 #RW15 #festivals reageer retweet
Wel slordig, "Werchter, DE"quote:Op woensdag 10 december 2014 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
twitter:FestivalhallaNL twitterde op woensdag 10-12-2014 om 11:23:52Rise Against bevestigt zichzelf (per ongeluk) voor @pinkpopfest en @RockWerchter; http://t.co/PQIXNZWi8Y #PP15 #RW15 #festivals reageer retweet
Faith No More denk ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:51 schreef theodoor9 het volgende:
Ben benieuwd wat er zondag bij komt, had stiekem beetje op Chemical Brothers gehoopt. Heb dagkaart, vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |