Dat weet ik.quote:
Voor vele is dat tientje extra veel, ik begrijp dat dat moeilijk te begrijpen is maar voor sommige is een tientje twee dagen eten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:00 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Jawel, maar wat boeien die paar tientjes nou!?
Valt erg mee in de praktijk gezien de salarissen ook hoger liggen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:12 schreef Maanvis het volgende:
nou nou denemarken met je hoge accijnsen
dan maakt dat tientje ook niet uit. ik zie dat je daar sowieso een tientje meer per uur krijgtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Valt erg mee in de praktijk gezien de salarissen ook hoger liggen.
Welk gedeelte van Denemarken ga je heen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Valt erg mee in de praktijk gezien de salarissen ook hoger liggen.
Zuid-Denemarken, Kolding.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
Welk gedeelte van Denemarken ga je heen?
wat eet je dan voor 5¤ een broodje met kaas?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Voor vele is dat tientje extra veel, ik begrijp dat dat moeilijk te begrijpen is maar voor sommige is een tientje twee dagen eten.
Kilo gehakt in aanbieding, pak spaghetti paprika mix en champignons dan kan je echt wel spaghetti maken voor twee dagen. Maar bullshit dat de premie omhoog gaat, en de zorgtoeslag blijft zeker hetzelfde?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:58 schreef Thezappa het volgende:
[..]
wat eet je dan voor 5¤ een broodje met kaas?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |