ook hier even voor de duidelijkheid: papabear is NIET de vader! ik weet wel wie de vader is, maar die zal geen actieve rol spelen. Ik voed dit kindje alleen op. Alledrie m'n kinderen zijn overigens dolblij dat ze een broertje of zusje krijgen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
wait whut? Gefeliciteerd dan maar denk ik.
Word papaver een echte papa.
Wat vind de oudste ervan?
Gefeliciteerd, en welkom. Jeetje dat klinkt zo ver wegquote:Op woensdag 27 augustus 2014 07:43 schreef DJMO het volgende:
nou, dan zal ik me hier ook maar melden. ud is ergens eind maart. Heb nog geen exacte datum gekregen van de gyn, dus houd het maar ergens op 20 maart 2015
wow, zijn dit mijn lees-hormonen of is dit vijandig?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
ook hier even voor de duidelijkheid: papabear is NIET de vader! ik weet wel wie de vader is, maar die zal geen actieve rol spelen. Ik voed dit kindje alleen op. Alledrie m'n kinderen zijn overigens dolblij dat ze een broertje of zusje krijgen.
is niet vijandig bedoeld, gewoon om meteen duidelijkheid te scheppenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:00 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, en welkom. Jeetje dat klinkt zo ver wegVooral omdat ik in maart zwanger werd en hier kwam, lijkt nog maar 3 weken geleden, wat het natuurlijk niet is
[..]
wow, zijn dit mijn lees-hormonen of is dit vijandig?
okequote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
is niet vijandig bedoeld, gewoon om meteen duidelijkheid te scheppen
Bij de nekplooimeting zat er een bloedstolsel vlakbij de baarmoedermond. Waarschijnlijk nog innestelingsbloed. We waren al gewaarschuwd dat dat los kon komen. Had alleen niet verwacht dat dat nog zo veel zou zijn (en in delen... ik denk elke keer dat ik nu wel weer mijn inlegkruisjes weg kan laten en prompt komt er een nieuwe golfquote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:14 schreef Tante_Soesa het volgende:
Gefeliciteerd DJMO!
Fee, wat ga jij ineens hard zeg! Het kan bij mij ook nog 6 weken duren!
Phaidra, dat bloedverlies is wel echt heel rot zeg. Ik weet niet meer of dit al eens gezegd is maar hebben ze enig idee waar het vandaan komt?
Verder heb ik even een off day vandaag geloof ik.
de dagen dat mijn dochtertje thuis is vallen mij best zwaar. Ik wil gewoon leuke dingen doen met haar, zoals we altijd deden, maar eigenlijk trek ik dat niet. Er is ook niemand aan wie ik 'hulp' kan vragen. Gelukkig slaapt ze nog heel goed 's middags anders was het helemaal niet te doen denk ik. Hallooooo schuldgevoel! En die hogere bloeddruk voel ik ook goed in m'n lijf, lichte hoofdpijn. Ergens hoop ik stiekem dat Zusje het met een week of 38 al zat is
![]()
he bah wat naar moet dat zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
[quote]Bij de nekplooimeting zat er een bloedstolsel vlakbij de baarmoedermond. Waarschijnlijk nog innestelingsbloed. We waren al gewaarschuwd dat dat los kon komen. Had alleen niet verwacht dat dat nog zo veel zou zijn (en in delen... ik denk elke keer dat ik nu wel weer mijn inlegkruisjes weg kan laten en prompt komt er een nieuwe golf).
Oh, dus elke keer schrik je weerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij de nekplooimeting zat er een bloedstolsel vlakbij de baarmoedermond. Waarschijnlijk nog innestelingsbloed. We waren al gewaarschuwd dat dat los kon komen. Had alleen niet verwacht dat dat nog zo veel zou zijn (en in delen... ik denk elke keer dat ik nu wel weer mijn inlegkruisjes weg kan laten en prompt komt er een nieuwe golf).
Ik kan me je schuldgevoelens heel goed voorstellen. Rot lijkt me dat, die laatste loodjes met een ouder kindje. Ik kijk er ook zeker niet naar uit... Ik kan, als er plek is, wel altijd vragen naar een extra dagje kdv. Is dat bij jou ook een optie? Sterkte iig.
NTS morgen alweer de SEO! En dat huisje mag nu wel eens voor jullie zijn!! Duim duim duim!
Fee kuitkramp. Je gaat wel hard nu he!
Hoop het ook!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:12 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Oh, dus elke keer schrik je weer. Hopelijk was dit het laatste restje!
Ja, dat zou wel mogelijk zijn denk ik maar dan komt weer een ander schuldgevoel opzetten. Ze is al 3 dagen in de week ergens anders en ik vind het ook wel heel fijn als ze bij me is.
Je doet Anouk na?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
is niet vijandig bedoeld, gewoon om meteen duidelijkheid te scheppen
Ik zal wel een klootzak zijn, maar je zou je kapot moeten schamen wat mij betreft!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
ook hier even voor de duidelijkheid: papabear is NIET de vader! ik weet wel wie de vader is, maar die zal geen actieve rol spelen. Ik voed dit kindje alleen op. Alledrie m'n kinderen zijn overigens dolblij dat ze een broertje of zusje krijgen.
Nou, tis weer een prestatie...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is het verboden om hier op zwangerschappen te reageren dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
kan dat ergens anders? Geen idee waar iedereen nou weer vandaan komt, maar dit is een hormoonpoel en jullie begeven je op glad ijs.
nee, maar ik neem aan dat je zelf het verschil ook wel ziet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is het verboden om hier op zwangerschappen te reageren dan?
Oh ja, wacht, het mag alleen maar kusjekroel zeker?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar ik neem aan dat je zelf het verschil ook wel ziet.
Ja wat is het nou lieve schat? Er is een ander topic, maar dat wordt gesloten want 'reageer maar in OUD', en dan reageren we in OUD, en dan is het 'niet hier, doe maar in andere topics'.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja hallo loveless, wat ik net tegen oh-oh zeg geldt ook voor jou. Niet hier. Stuur maar een pm aan djmo zelf als je zo nodig wil spuien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |