Even kijken. Wat zouden onze leiders zeggen. Ja, ik weet het. We moeten met subsidies stimuleren dat iedereen zijn baard afscheert en dan zijn alle problemen opgelost.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er lopen allemaal rare mannen met baarden rond hier in de buurt.
Nee, ik had je nog niet gezien, ik was even douchen en daarna mijn virtuoze instructies doorgegeven aan Liesje.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zag het net, thanks. Dacht dat je om mij wegging, sloeg de babykamer al aan puin..
Wahtsup, alles reilt en zeilt?
Die is na zijn laatste post in slaap gevallen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Respect, topickaap van een mod.
Vingerfuifen op Skype, hoorde ik via-via.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom jij nou net bij Choco vandaan Brain?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom jij nou net bij Choco vandaan Brain?
Sorry.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:45 schreef Gert het volgende:
Bedankt Piet :
Had 'm al klaar staan:
Adembenemende Indrukken Krioelen Evenwijdig
Nee, maar even serieus, ik hoorde dat jij de man bent die daar het vlees ..... kneedtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Choco is helemaal niet zo lief als ze zich voordoet.
Bluf!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:45 schreef sly-nl het volgende:
Gert, het was fantastisch, wat ik je brom!
Deze nog bijgeweest met ene Coos uit Den Haag die hier ook wel 'ns postte. Goeie klip, kijkuh:
I knew it!!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, maar even serieus, ik hoorde dat jij de man bent die daar het vlees ..... kneedt
Gewoon in het volgende COS topic donderen, daar is ie ook meer op zijn plaatsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:45 schreef Gert het volgende:
Bedankt Piet :
Had 'm al klaar staan:
Adembenemende Indrukken Krioelen Evenwijdig
Toe dan maar, Piet_Piraat!quote:
Met je ggddcccc en je overgangen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik had je nog niet gezien, ik was even douchen en daarna mijn virtuoze instructies doorgegeven aan Liesje.
Verder gaat het prima, ouwe![]()
En zeg nu even tegen Gert dat je het fantastisch vond en dat het wat jou betreft een 9 was, doe maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Live? Gaat de goede kant op .quote:
Dit is een opvuller,quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon in het volgende COS topic donderen, daar is ie ook meer op zijn plaats
Ik sta altijd klaar voor mijn medevrouwmens.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, maar even serieus, ik hoorde dat jij de man bent die daar het vlees ..... kneedt
Wat had ik nou eerder op de avond gezegd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:46 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat had ik nou eerder op de avond gezegd.
Niemand doet mij en ik heb geen relatie.
Ben jij Jantje?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
1 van de 4 te pruimen userts hier. Welkom namens Now-live baas Sly.
lol. Niemand hoeft me te verwelkomen op eigen gebied, maar ik waardeer je fatsoen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
1 van de 4 te pruimen userts hier. Welkom namens Now-live baas Sly.
They know what is what, But they don't know what is what, They just strut. What the fuck?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:52 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Tussen Japan en Alaska. Geen idee wut is wut.
Unboks woman!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ja, ja dat zou ik ook zeggen, maar ik heb het uit zeer, zeer betrouwbare bronquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je klinkt als Jaap de Hoop Scheffer en die liet zich door iedereen aflikken, net als jijquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je bij mij op het kamp komt mag je mij zelfs verwelkomen. Als je uberhaupt langs die rotweilert kom danquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Niemand hoeft me te verwelkomen op eigen gebied, maar ik waardeer je fatsoen.
Jantje zag de pruimen hangen, jij niet,quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Als in "Jantje" van Pietje, ouwe rugridder
Free running ftw.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Als je bij mij op het kamp komt mag je mij zelfs verwelkomen. Als je uberhaupt langs die rotweilert kom dan
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Nina Hagen, laat me raden, nooit van gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga effe lekker booschapjes dmen of zo.quote:
Okee, ik vergeef je. Dacht dat je zat te flirten, opaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jantje zag de pruimen hangen, jij niet,
Ik vind het wel een mooi nummer. Maar dat heb ik met Springsteen ook, zijn bekendste nummer Born in the USA vind ik ook minder.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga effe lekker booschapjes dmen of zo.
Minste nr van mijn helden EVER.
Dat is fijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Okee, ik vergeef je. Dacht dat je zat te flirten, opa
Nog niet, ga wel zo. Bedankt, ff luisteren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:01 schreef Gert het volgende:
Voor Sly dan,al zal die homo al wel naar bed zijn: de bron van Get Yer Ya Ya's Out
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:01 schreef Gert het volgende:
Ook voor de niet-kenners/liefhebbers: een schitterend kijkje in de Stones keuken!![]()
Van Springsteen vind ik juist zijn laatste albums oke. Opgeleefd is hij.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi nummer. Maar dat heb ik met Springsteen ook, zijn bekendste nummer Born in the USA vind ik ook minder.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Van Springsteen vind ik juist zijn laatste albums oke. Opgeleefd is hij.
Trustquote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:09 schreef sly-nl het volgende:
Ga leggen, morgen weer vroeg op de ladder. Komp volgende keer wat eerder.
Slaap goed!
Ik heb me de laatste jaren niet zo met muziek beziggehouden maar The Ghost of Tom Joad en We Shall Overcome: The Seeger Sessions vond ik erg goed.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Van Springsteen vind ik juist zijn laatste albums oke. Opgeleefd is hij.
Prachtig!quote:
Gaat ie naar zn nest..watje!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:17 schreef Joezi het volgende:
Oh sly gaat, dan ga ik ook maar een tukje wagen.. Gertje drink er nog eentje
Gewoon in de achtbaan toch, misschien trekt het dan naar je voeten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
probeer ik. veel hoofdpijn maar het komt goed.
Succes, meteen goede plaatsen claimen.quote:
haha ja. we zien welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon in de achtbaan toch, misschien trekt het dan naar je voeten.
Ah, veel plezier jongen, heb je je broodtrommeltje en je melkbeker bij je. Mooi gedraag je en zeg u tegen de leraren hè. Oh en zet je fiets op slot! Doe voorzichtig en kusjes van de hele SCquote:
Vroeg?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Moet dat op de vroege morgen ... uit!
Het is woensdagochtend, ik zit rustig naar een zacht muziekje te luisteren met een heerlijk bakje vers gezette koffie en een, wat zeg ik, 2 verse croissants. Ik heb om 11.00 uur pas een afspraak, dus totaal geen haast, mmmmm rust, relaxed.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:10 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Waarom maakt je dat zo blij?
Goedemorgen Jian, heb je zo'n rustige ochtend?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is woensdagochtend, ik zit rustig naar een zacht muziekje te luisteren met een heerlijk bakje vers gezette koffie en een, wat zeg ik, 2 verse croissants. Ik heb om 11.00 uur pas een afspraak, dus totaal geen haast, mmmmm rust, relaxed.Waarom zou ik nu in Godsnaam naar Bobbejaanland willen????
Lekker ontbijten. jammie.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
Vroeg?
De koeien zijn al gemolken en mn eieren al geraapt.
Tijd voor een goed ontbijt
Rustig aan wakker worden is heerlijk. Zeker met zo'n zonnetje in huis.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is woensdagochtend, ik zit rustig naar een zacht muziekje te luisteren met een heerlijk bakje vers gezette koffie en een, wat zeg ik, 2 verse croissants. Ik heb om 11.00 uur pas een afspraak, dus totaal geen haast, mmmmm rust, relaxed.Waarom zou ik nu in Godsnaam naar Bobbejaanland willen????
Waarom plaats je dan tig van die idiote, springende smiley's voor m'n neusquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik hoop dat de rust nog lang gaat duren voor je.![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ik weet dat je dat niet leuk vind.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom plaats je dan tig van die idiote, springende smiley's voor m'n neus
Rustig aan wakker worden, dus eigenlijk zoals altijd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoest met jou deze vroege ochtend?
Ook rustig wakker worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:24 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Rustig aan wakker worden, dus eigenlijk zoals altijd.
En bij jou?
Goedemorgen Persefoneiaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:30 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Hey VoxsAllemaal aan de koffie
Goedemorgenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:30 schreef ChocoFan het volgende:
Ik hou het op water. Ik ben niet van de koffie.
O nee nee nee.quote:
Wie weet leer ik het nog wel eens drinken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goedemorgen Persefoneia
[..]
Goedemorgen
Eeuwige zonde dat.
Choco dip.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
O nee nee nee.
Vandaag geen dipdingen.
Behalve misschien die van Choco.
Optyfen ouwe graftakquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
O nee nee nee.
Vandaag geen dipdingen.
Behalve misschien die van Choco.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[..]
Moet je dat filmpje maar kijken, dan snap je 'm
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:40 schreef Joezi het volgende:
Weer gewekt door een kango, dit gaat de hele dag door
[ afbeelding ]
ooh je bent je lesjes aan het oefenen!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[..]
Moet je dat filmpje maar kijken, dan snap je 'm
Awwww dank je voor je supportquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
ooh je bent je lesjes aan het oefenen!
Goed bezig
's ochtends ff geen getetter aan mn kop!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:01 schreef Voxs het volgende:
For the guitarlovers
skip ook eens door naar 5.19 en verder
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
's ochtends ff geen getetter aan mn kop!
Nieuwe SC regel, geen muziek gebagger voor 14:00quote:
Maar dit is mooi en rustig.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nieuwe SC regel, geen muziek gebagger voor 14:00
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nieuwe SC regel, geen muziek gebagger voor 14:00
nee hoezo datquote:
quote:
quote:
Leuk idee, maar dat kunnen wij zelf ook met de juiste materialen en tools.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:17 schreef Voxs het volgende:
[..]* Video(link) verwijderd op last van Talpa
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
door Mir Motion
http://thecreatorsproject(...)cht-zijn-kunst-maken
Dat wordt potloodjes slijpenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Leuk idee, maar dat kunnen wij zelf ook met de juiste materialen en tools.
Ik had het idee dat het een mengsel van grafiet en iets anders was. Magnetisme..quote:
IJzerpoeder lijkt me goedkoperquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:37 schreef Voxs het volgende:
Metaalklei.
Dus als zelf maken. Klei + grafiet zo kunnen. Veel potloodjes dan
Ja mij ook.quote:
Keuzes zijn soms erg lastig te maken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:44 schreef Voxs het volgende:
Kipfilet met pesto?
Kipfilet met humus?
The choices we have to make..
honing chiliquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:44 schreef Voxs het volgende:
Kipfilet met pesto?
Kipfilet met humus?
Dát klinkt ook errug lekker!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
honing chili
sesam kokos
kip zoveel combi's mogelijk
Humus is jakkie bah. In Israël doen ze dat op alles maar dan ook alles.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:44 schreef Voxs het volgende:
Kipfilet met pesto?
Kipfilet met humus?
eet smakelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dát klinkt ook errug lekker!
Ik ga voor de humus deze ochtend
Dankquote:
Ik vind het heerlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:49 schreef Joezi het volgende:
In Nederland heb ik wel eens een humus gegeten die wel te doen was
Volgende week gaan we naar de 25 graden. Septje tember gaat alle hitterecords verbreken denkt het KNMI.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:53 schreef Gert het volgende:
Het zonnetje schijnt![]()
De lucht is blauw![]()
Nee, ophoeren met de teletubbies![]()
Even iets leuks verzinnen voor misschien wel de laatste zomermiddag.
Denken moeten ze aan een paard overlaten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Volgende week gaan we naar de 25 graden. Septje tember gaat alle hitterecords verbreken denkt het KNMI.
avifaunaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:53 schreef Gert het volgende:
De lucht is blauw![]()
Tips zijn welkom.![]()
Ik zoek iets in de familiesfeer, en bij voorkeur iets dat niet strafbaar is.![]()
waaromquote:
Die had ik opgeslagenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol moet je dan niet je hele hd formateren?
Wat is jouw lievelingsprogramma op je computer?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die had ik opgeslagen
Voeding was ook kapot ofzo
Omdat stoute poesjes weleens een tik verdienen.quote:
quote:
Ik ga daar echt niet meer naar toe, isax zoekt het maar uit daar.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat stoute poesjes weleens een tik verdienen.
pak de auto en kom naar de Achterhoek, maak een wandeling bezoek een wijngaard of brouwerij. voor de kids heb je het land van jan klaassen en nog veel meer.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:53 schreef Gert het volgende:
De lucht is blauw![]()
Tips zijn welkom.![]()
Ik zoek iets in de familiesfeer, en bij voorkeur iets dat niet strafbaar is.![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je kloner daar ontdekt, rare foto's post jij zeg, maar lenig ben je wel
Ja leuk, in totaal 3 uur in de auto zitten voor een middagje boerenland.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:35 schreef Pavement het volgende:
[..]
pak de auto en kom naar de Achterhoek, maak een wandeling bezoek een wijngaard of brouwerij. voor de kids heb je het land van jan klaassen en nog veel meer.
pak de rondvaart boot in het Biesboschquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja leuk, in totaal 3 uur in de auto zitten voor een middagje boerenland.
Dochtertje van 1 is net bijgekomen van de reis naar Frankrijk. Zit meer te denken aan een rondvaart ergens of zo. Misschien de pannenkoekenboot, al zal het wschl.ranzig voer zijn.
boringquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
pak de rondvaart boot in het Biesbosch
ja, jij hoeft niet mee dus komt dt even mooi uitquote:
Ga dan zelf varenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, jij hoeft niet mee dus komt dt even mooi uit
waarom? gert vragat ietsquote:
dan ga ik meequote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee dat Gert dan zelf een speedbootje huurt, ipv een suffe rondvaart
paar weken terug kwam, ik onder een bruggetje vandaan met de boot, vrij rustig, ik stuur bakboord, komt er een ander vlak langs langs de kant aan,en die wijkt geen cm uit, terwijl het vaarwater 20 meter breed naast hem vrij was, en ik kon niet tijdig stoppen of scherpen sturen, bwam schuin over de zijkant heenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gertje aan het roer![]()
[ afbeelding ]
Ik denk een Duitser, die kunnen sowieso niet varen .....quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gertje aan het roer![]()
[ afbeelding ]
Jij meteen schelden natuurlijk, Du dumme schweinehund! ... ook al was het jouw schuldquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
paar weken terug kwam, ik onder een bruggetje vandaan met de boot, vrij rustig, ik stuur bakboord, komt er een ander vlak langs langs de kant aan,en die wijkt geen cm uit, terwijl het vaarwater 20 meter breed naast hem vrij was, en ik kon niet tijdig stoppen of scherpen sturen, bwam schuin over de zijkant heen
nee, ik riep: gaat het, er werd iemand geraaktquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij meteen schelden natuurlijk, Du dumme schweinehund! ... ook al was het jouw schuld
en nu wij jouw post nogquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:53 schreef Persefoneia het volgende:
![]()
Ik begrijp nu de post van Jian deze ochtend.
Heb jij een bootje? SC cruise meetingquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
paar weken terug kwam, ik onder een bruggetje vandaan met de boot, vrij rustig, ik stuur bakboord, komt er een ander vlak langs langs de kant aan,en die wijkt geen cm uit, terwijl het vaarwater 20 meter breed naast hem vrij was, en ik kon niet tijdig stoppen of scherpen sturen, bwam schuin over de zijkant heen
ik heb geen bootquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb jij een bootje? SC cruise meeting
Heb jij een vaarbewijs?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb geen boot![]()
maar ga er wel eens met 1 varen, varen is chill
nee ik ben een boefjequote:
nee kloptquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zonder mag je tot 20 km per uur ofzo toch? Of zeiken ze niet met verhuren?
gr gr ria n dis kids hoinquote:
Grijs schaamhaar ontdekt?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben een oude lul aan het worden![]()
Ben benieuwdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
ik vertel het strakjes nog wel eerst janken
Gooi het eruit. Opkroppen is niet goed voor een mensch.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
ik vertel het strakjes nog wel eerst janken
Ik kreeg bijna een appelflauwte in de Typhoonquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:08 schreef Persefoneia het volgende:
[..]Al misselijk van de achtbaan?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:10 schreef PeZu het volgende:
ze vroegen of ze zijn lego als kado moesten inpakken
Achtbanen zijn tofquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik kreeg bijna een appelflauwte in de Typhoon![]()
Maar kijken is ook leuk
ja lach maar , ik vind dat serieus naarquote:
Dat welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:12 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Achtbanen zijn tofEn je hebt er mooi weer bij.
Ja ja, zeker ervaring mee?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja lach maar , ik vind dat serieus naar
Nee nee, geen muziek, is dat een nieuw spelletje van jou, dingen roepen en dan ons laten raden?quote:
jaquote:
ja maarquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:09 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Gooi het eruit. Opkroppen is niet goed voor een mensch.
De SC steunt je.
dus ik had gelijkquote:
Ja echt hè, is al de 2e keer dat ie zoiets flikt deze week.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:27 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Flauw heZitten we hier te wachten op stoere mannenproat.....
Nee, we willen het weten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga er over mediteren eerst![]()
We kunnen ook erg gaan raden, maar dat wil je ook niet denk ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga er over mediteren eerst![]()
ga je gangquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We kunnen ook erg gaan raden, maar dat wil je ook niet denk ik.
niet alweer een bds guessing game, gobey pleazequote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We kunnen ook erg gaan raden, maar dat wil je ook niet denk ik.
Dat ga ik natuurlijk niet alleen doen. Alhoewel,quote:
Ik ben alweer bezig.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet alweer een bds guessing game, gobey pleaze
Dat kan niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik wil gewoon weer 20 jaar zijn ofzo
Ik welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan niet.![]()
En waarom zou je dat willen, ik moet er niet aan denken man.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ga ik natuurlijk niet alleen doen. Alhoewel,
Grijze haren, kale plekken, piemel die niet meer goed functioneerd, blaas problemen, prostaat problemen, interesse voor omroep max ineens, je knieen kraken als je opstaat, en en en en en
aha, afgewezen door een 16 jarigequote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ook.....quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
ligt er maar net aan hoe oud je bentquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
whahaha nee pls zon viespeuk ben ik niet
Gelukkig maar, wat is het dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nou hup, voor de dag ermee.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
neequote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik blijf hem net zolang lastig vallen tot ie het zegt, help je mee.
neequote:
Daar is toch niets mis mee, dat heet ouder worden inderdaad en is helemaal niet erg.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben niet dezelfde persoon als bv 2 jaar geleden ik weet ook niet wat er veranderd is maar schijnbaar iets
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben niet dezelfde persoon als bv 2 jaar geleden ik weet ook niet wat er veranderd is maar schijnbaar iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |