Dit is een opvuller,quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon in het volgende COS topic donderen, daar is ie ook meer op zijn plaats
Ik sta altijd klaar voor mijn medevrouwmens.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, maar even serieus, ik hoorde dat jij de man bent die daar het vlees ..... kneedt
Wat had ik nou eerder op de avond gezegd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, maar even serieus, ik hoorde dat jij de man bent die daar het vlees ..... kneedt
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat had ik nou eerder op de avond gezegd.
Niemand doet mij en ik heb geen relatie.
Ben jij Jantje?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
1 van de 4 te pruimen userts hier. Welkom namens Now-live baas Sly.
lol. Niemand hoeft me te verwelkomen op eigen gebied, maar ik waardeer je fatsoen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
1 van de 4 te pruimen userts hier. Welkom namens Now-live baas Sly.
They know what is what, But they don't know what is what, They just strut. What the fuck?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:52 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Tussen Japan en Alaska. Geen idee wut is wut.
Unboks woman!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ja, ja dat zou ik ook zeggen, maar ik heb het uit zeer, zeer betrouwbare bronquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je klinkt als Jaap de Hoop Scheffer en die liet zich door iedereen aflikken, net als jijquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |