Hallo,
Tijd geleden ook te koop aangeboden, alleen toen weinig belangstelling en heb het topic toen gesloten en hierbij dus weer geopend

.
Merk: Aprilia
Model: SR50 R
Bouwjaar: 2010
KM-Stand: +/- 6800km
Hierbij bied ik mijn scooter aan.
Het gaat hier om de carburateur versie en niet om de electrische (ditech).
Scooter heeft nu ongeveer 6800km gelopen.
Hij is altijd in eigen onderhoud geweest en heb zodoende ook onderdelen vervangen. Dit is geen scooter meer om te touren, maar meer de race kant op. Ik zal hieronder een lijstje neerzetten met onderdelen die ik reeds gemonteerd heb.
- DR70 (400km oud)
- Malossi VL11 membraam
- Malossi Multivar
- Malossi Deltaclutch
- Malossi Overrange in overleg (dit is een hele overbrenging van Malossi waardoor die NOG meer koppel heeft)
- Yasuni R Carbon demper / Leovince TT Handmade
- YSS Schokbreker
- Smoked knipperglazen
Heb voor alle onderdelen die vervangen zijn de orginele onderdelen nog, denk aan spiegels, knipperglazen, std uitlaat etc. Momenteel zit de Yasuni R gemonteerd maar heb er nog een Leovince TT Handmade bij (50 cc uitlaat.)
Pas geleden is de scooter 'omgegooit' door iemand waardoor er een paar krassen op de scooter zitten, heb met de verzekering geregeld dat de gehele scooter in een nieuwe kleur word gespoten (twv 1000,-). Bij serieuze belangstelling kan ik ervoor zorgen dat de scooter in een nieuwe laklaag naar keuze komt te staan.
Scooter loopt ongeveer 110/115 echte kilometers, en zit in nog geen 3 tellen op de 80. Ik durf nog geen vol gas te rijden aangezien de 70cc nog maar 400km oud is en nog ingereden moet worden. Tevens heb ik nog veel afstelspullen o.a. sproeiers, rollen, trek en drukveren. Ik ga de scooter niet meer terugvoeren aangezien ik dan weer uren bezig ben, de orginele spullen zitten erbij dus hij kan weer orgineel worden gemaakt!
Een mooie scooter, met weinig KM's en nog zeker veel plezier!
Reden van verkoop? Ik heb er genoeg geld ingestopt, ben opzoek naar een nieuw project

.
RP: 1550,-Dit beestje staat in
Almelo, meer foto's bij intresse!
![IMG_9264.jpg]()
![IMG_9272.jpg]()
![IMG_9287.jpg]()
![IMG_9492.jpg]()
![IMG_9491.jpg]()
![IMG_9480.jpg]()
![IMG_9465.jpg]()
![IMG_9584.jpg]()
![IMG_9585.jpg]()