Komt goedquote:
Begeleidquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:19 schreef napoleonfour het volgende:
Woon je wel al op jezelf steven?
Scheelde niet veelquote:
Terecht.quote:
glazen, of heb je weer stiekem de restjes uit de flesjes gedronken?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb teveel limonade gedronken.
Godsammequote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb teveel limonade gedronken.
Drink met matequote:
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:23 schreef napoleonfour het volgende:
Steven, leuke serie voor je; peaky blinders.
groetjes.
A gangster family epic set in 1919 Birmingham, England and centered on a gang who sew razor blades in the peaks of their caps, and their fierce boss Tommy Shelby, who means to move up in the world.quote:
Over vrouwen die het huishouden doen dus?quote:
Ga hem downloadenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
A gangster family epic set in 1919 Birmingham, England and centered on a gang who sew razor blades in the peaks of their caps, and their fierce boss Tommy Shelby, who means to move up in the world.
Ik ben vandaag raar bezig. Heb te weinig geslapenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
uh vroeg ik hoe het ging
raar dit
hoezoquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben vandaag raar bezig. Heb te weinig geslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |