Gelukkig ben jij niet zuur.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:43 schreef waxmask het volgende:
Zure Freek...Het stopt niet vanzelf, ga dan maar dood of zo...
Lik lik, sop sop.... Die mensen kennen geen gene...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:43 schreef Specularium het volgende:
Jet, even mijn broek uittrekken.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:43 schreef waxmask het volgende:
Zure Freek...Het stopt niet vanzelf, ga dan maar dood of zo...
Hij heeft nogal een complex wat betreft alles wat riekt naar 'links', lijkt het.quote:
Ja, die houden elkaar voor de gek, leven in een totaal eigen wereld. Maar dat ze gelukkig lijken kan ik niet ontkennen. Maar van veel stellen vind ik dat mooi na zoveel jaren. Bij die twee heb ik het idee dat ze elkaar voor de gek houden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:48 schreef alors het volgende:
Ik vond het wel lief, ze lijken nog wel echt gek op elkaar
Topic gaat toch ter ziele zoquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Haast geen posts hier.![]()
Ik kijk nu de herhaling.
Het programma ook, dus dat komt mooi uit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Topic gaat toch ter ziele zo
Laatste tijd is het maar baggerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het programma ook, dus dat komt mooi uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij doen allemaal haxball, misschien wat voor jou?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Haast geen posts hier.![]()
Ik kijk nu de herhaling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schrale troost: het marktaandeel is wél een fractie hoger. En het programma staat op plaats 25 in de Dag Top-25 (afwezig in de lijst van dinsdag).
Haxball? Ik ken alleen Gehaxball, uit het assortiment van mijn slager.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 03:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij doen allemaal haxball, misschien wat voor jou?
Daarom waren we er gisteren ook niet, woensdag gehaxballdag.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Haxball? Ik ken alleen Gehaxball, uit het assortiment van mijn slager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |