quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat jij in een achterstandswijk woont hoeft niet iedereen hier te weten.
Ik liep vanavond ook over straat. Er gebeurde niets.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:50 schreef luxerobots het volgende:
Ik was de hond aan het uitlaten was er een klein groepje Polen, blonde meiden met korte rokjes met hun vriendjes.
Liepen voorbij zo'n pleintje. Marokkanen: 'Psst.. psst.. meisje meisje'. Meiden reageerden niet. Daarna: 'Hoer! Hoer!'. Poolse gasten deden niets.
twitter:LouisfromGaal twitterde op zaterdag 23-08-2014 om 11:17:04It feels untotal to look at the league standing. Zero points. That is for amateurs like Cowman. Not for Louis from Gaal. This can so not. reageer retweet
twitter:LouisfromGaal twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 18:58:06The players know how late it is. I have given them punishmenttrainings for two days. It is the dead or the gladioles now. reageer retweet
Werken, tafeltennissen en drinken.quote:
Eric van 't Zelfde. Man die op mijn school als docent gefaald was.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sommige mensen die midden in de shit zitten, hebben er verrassend veel moeite mee om dat soort feiten te benoemen. Ik herinner me ook die Rotterdamse schooldirecteur, die (overigens op geweldige wijze) z'n school had opgeschoond en verbeterd.
een ambtenaar in hart en nieren dusquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Werken, tafeltennissen en drinken.
wat moet je daar in godsnaam?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
6 uur opstaan met de bus naar amstelveen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |