The Koerd has spokenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Van mij mag jij alles posten, Arabier.
Moet jij geen vrouw slaan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:39 schreef johnson555 het volgende:
[..]
The Koerd has spoken
Wacht me op in arbil!
Dus dat !quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
He, niet fucken met de rijke Arabieren !
Want die zijn gewoon baas.
Je bent toch niet pro isis ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:35 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Aldus de gefrustreerde Koer
Mag je hier trouwens isis steunende plaatjes posten of is dat tegen de regels?
Allemaal smerige Salafistische honden.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:52 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Allemaal smerige Salafistische honden.
Golfarabieren zijn allemaal barbaren.quote:
Je weet hoe ik er over denk, geen woord aan gelogen man .quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:05 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Golfarabieren zijn allemaal barbaren.
Rijke barbaren, dat wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je weet hoe ik er over denk, geen woord aan gelogen man .
Ahja, het is een patroon he.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:07 schreef Senor__Chang het volgende:
Dankzij de olie bedoel je. Zonder olie was de welvaartspeil op Yemen-niveau in al die landen.
En met dat geld exporteren ze hun simplistische theologische inslag over de gehele wereld. Lekker dan.quote:
Nee, de VS zit in Irak puur uit liefdadigheid.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:12 schreef IPA35 het volgende:
[..]
En met dat geld exporteren ze hun simplistische theologische inslag over de gehele wereld. Lekker dan.
Riyadh is het hart der duisternis...
Nu hebben ze makkelijk uit te buiten gasten om hun Nike's te maken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:15 schreef LelijKnap het volgende:
De VS had de Europese mogendheden ook nooit zijn koloniën moeten laten afstaan. Ja, het heeft ze de nummer één positie gegeven, maar ten koste van wat...
Zij zijn vaak de snipers en zitten dus niet in de frontlinie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:45 schreef theunderdog het volgende:
Misschien heb ik het verkeerd hoor, en ontgaat het mij gewoon toevallig, maar klopt het dat er nog maar weinig vrouwelijke-Koerdische strijders zijn doodgegaan?
Of worden daar geen filmpjes van gemaakt?
Ja, dat dacht ik ook. Maar ik lees ook bronnen die juist zeggen dat ze wel in de frontlinie zitten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zij zijn vaak de snipers en zitten dus niet in de frontlinie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |