Nee moet Vrijdag pas maar ik heb al gezegd dat ik niet mee doe en wel langs kom voor gezelligheidquote:
Goed geregeldquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee moet Vrijdag pas maar ik heb al gezegd dat ik niet mee doe en wel langs kom voor gezelligheid
Ik ben chagrijnigquote:
Ik heb niet gezegd wat ik heb.. alleen gezegd 'moet morgen niet voor niets naar de dokter he..'quote:
Aaahquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben chagrijnig
Kon treinstation niet vinden dus trein gemist en toen ik boven was met 3 tassen/koffers, kwam ik achter dat beneden de incheckpalen staan en nu moet ik in Elst uit om dat te doen (volgens conducteur)
Ik zou al bijna naar het station om je op te vangen, maar dat kan dus even wachten?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben chagrijnig
Kon treinstation niet vinden dus trein gemist en toen ik boven was met 3 tassen/koffers, kwam ik achter dat beneden de incheckpalen staan en nu moet ik in Elst uit om dat te doen (volgens conducteur)
Drenthe College - Zorg & Welzijnquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor school? er zijn zoveel scholen.
Klinkt spannend, het Drenthe College.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Drenthe College - Zorg & Welzijn
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klinkt spannend, het Drenthe College.
Vraag me af in welke provincie dat is.
Dat klopt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou al bijna naar het station om je op te vangen, maar dat kan dus even wachten?
Oh, dan heb ik nog wel tijd om straks eerst even te kokenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klopt.
Is 2,5 uur rijden blijkbaar.
Was jij er ook dan?quote:
smoothquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik nog wel tijd om straks eerst even te koken
[..]
Was jij er ook dan?![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |