Ik vrees dat die veel lachmomenten gaat opleveren. Ik moest vandaag al keihard lachen met een meisje om een uitspraak van haarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ach, ook wel gezellig op zo'n eerste dag
Picsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen één chick heeft adhd en die praat nog 10x meer dan mij en die zegt ook echt alles wat in haar op komt. Doe ik ook maar nooit geweten dat er mensen bestaan die dat nog erger en ongemakkelijker kunnen
Ja het spijt mequote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer weinig avontuurlijk van je.
Misschien moeten we naar 1 van de onderstaande plaatsen, daar hebben ze Brand bier.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ach, ook wel gezellig op zo'n eerste dag
haha daarom doen ze zeker zorg en welzijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Meteen de 1ste pauze iedereen hun kinderen laten zien
Allemaal tienermoeders?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Jij kon je FOK! account laten zien.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:07 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Nee ik zit met best veel volwassenen in de klasquote:
Denk hetquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
haha daarom doen ze zeker zorg en welzijn.
Mijn meest dierbare bezit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij kon je FOK! account laten zien.
Maak gewoon een kind joh.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:10 schreef Amarantha het volgende:
Toen vroegen ze aan mij 'heb jij al kinderen?' uh nee.. 'hoe oud ben je? *hun kijken me met grote ogen aan* 24.. 'wow'
WTF?
Meeste uit mijn klas waren er erg vroeg bij.. waren wel tienermoeders ooit (grotendeels van de moeders in mijn klas)quote:
Die eerste lijkt wel een beetje high classquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moeten we naar 1 van de onderstaande plaatsen, daar hebben ze Brand bier.
http://www.labrasse.nl/bieren
http://www.cafedeklikspaan.nl/
Geen tienervaders?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik zit met best veel volwassenen in de klas(allemaal meiden van 20 a 30)
o godquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:10 schreef Amarantha het volgende:
Toen vroegen ze aan mij 'heb jij al kinderen?' uh nee.. 'hoe oud ben je? *hun kijken me met grote ogen aan* 24.. 'wow'
WTF?
Dat wordt vechtenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee er zit maar één jongen bij mij in de klas.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |