Uh, ik denk dat er iemand bezwaar gaat maken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:02 schreef Keukendrol het volgende:
Jongens,
Alors en ik gaan trouwen.
Jullie zijn allen uitgenodigd. We zien jullie op het feest!
Gr gr
opreis?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:03 schreef alors het volgende:
[..]
Uh, ik denk dat er iemand bezwaar gaat maken.
Jij?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:03 schreef alors het volgende:
[..]
Uh, ik denk dat er iemand bezwaar gaat maken.
Ik niet, Arsenal fans nemen zichzelf altijd te serieus.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou het betreuren als Arsenal de groepsfase niet haalt.
en daarna nog een potje seksen in zijn auto, de rekelquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maher lijkt me wel een type McDrive met z'n vriendin.
je bent zelf een arsenal fanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:04 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Ik niet, Arsenal fans nemen zichzelf altijd te serieus.
quote:
Oh wat leuk, gefeliciteerd! Ik ben er bij!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:02 schreef Keukendrol het volgende:
Jongens,
Alors en ik gaan trouwen.
Jullie zijn allen uitgenodigd. We zien jullie op het feest!
Gr gr
Zullen we daar samen heen gaan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh wat leuk, gefeliciteerd! Ik ben er bij!
Eerst zei je nog volmondig ja.quote:
Doen we.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zullen we daar samen heen gaan?
Heb je dat zwart op wit?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:05 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Eerst zei je nog volmondig ja.![]()
Mijn hart, wat doe je?
Ze heeft een ander gevonden denk ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:05 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Eerst zei je nog volmondig ja.![]()
Mijn hart, wat doe je?
We zijn al een tijdje zeer gelukkigquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze heeft een ander gevonden denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |