En wat zou er niet kloppen aan de officiële conclusie en waarom niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:23 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Nee, althans daar zijn geen berichten over naar buiten gebracht althans. Panama zei dat ze nog steeds wachtte op de onderzoeksresultaten van NL. Maar of de Panamese autoriteiten daadwerkelijk nog intensief aan het onderzoek werken betwijfel ik, m'n vermoeden is dat ze hun conclusie al hebben gemaakt: verdwaling. Eigenlijk houdt de vastberadenheid van de ouders (en hun advocaat) de zaak nog levend.
De verdwazing zou eindigen met kadavers die zouden worden aangesproken door gieren die ook in Panama in grote groepen opereren. Dat zouden de locals toch moeten opmerken, tenzij eea op te grote hoogte zou plaatsvinden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:32 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
En wat zou er niet kloppen aan de officiële conclusie en waarom niet?
Sorry als dit erg vaak word gevraagd maar de OP en de reeks is erg lang.
klopt daar heb ik toch ook links van geplaatstquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:42 schreef Marrije het volgende:
En gisteren zei grijzemassa toch dat eea ook al door b was gezegd op ws.
dan is het toch niet puur een relkloon....?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:54 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
klopt daar heb ik toch ook links van geplaatst
ook op ws zijn inmiddels verschillende posts verwijderd
Ik zou het echt niet weten, ik weet ook niet wie Baru is. Maar een aantal dingen die ze zeggen zijn ook te lezen op boquete.ning.com onder kopje Alto Crimen. Alleen dan zonder namen van daders. Ik vind hun beider info wel erg gedetailleerd voor iemand die maar wat verzint.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan is het toch niet puur een relkloon....?
Als je een opmerking of een vraag hebt kun je terecht op het feedbacktopic van BNW of als je iets ziet in het topic waar je het niet mee eens bent kun je een tr sturen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:08 schreef Jezus9 het volgende:
Weet niet of het openlijk besproken kan worden of het achter de schermen gevraagd moet worden maar er zijn hier vaker vermoedens van cloons, kan dit niet verholpen worden/uitgezocht worden wie dat steeds doet en dat die cloons aangesproken worden? Het doet de serieusheid van het topic geen goed.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:15 schreef Lavenderr het volgende: Als je een opmerking of een vraag hebt kun je terecht op het feedbacktopic van BNW of als je iets ziet in het topic waar je het niet mee eens bent kun je een tr sturen.
Nee, dat kaartje van Perea klopt niet. Om maar iets te noemen: Alto Romero, van cruciaal belang in deze zaak, staat daarop veel en veel te noordelijk.quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:27 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Nee, dat kaartje van Perea klopt niet. Om maar iets te noemen: Alto Romero, van cruciaal belang in deze zaak, staat daarop veel en veel te noordelijk.
Dat zei ik ook al Jackie: het kan inderdaad voorkomen dat mensen informatie hebben maar de informatie zo specifiek is dat de politie hen mogelijk kan komen ondervragen als ze dit naar buiten brengen. Dat ze graag die informatie delen maar tegelijkertijd niet zelf in de problemen willen komen, en dan is anoniem op het internet al snel een makkelijk alternatief. Maar zomaar alles aannemen is een tweede, je weet nooit of er sprake is van een serieuze bron of van een trol. Daarom blijft de verantwoordelijkheid daarvan altijd bij onszelf liggen: altijd zelf onderzoeken en dubbel checken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:30 schreef jackie12 het volgende: Het gevoel wat ik een beetje heb is dat er mensen zijn die echt contacten hebben in Boquete of er zelfs wonen en dat deze mensen (anoniem) via forums hun mening/gevoel geven. Ik denk dat er nl in Boquete mensen zijn die dit ook op de voet volgen en daar zelf ook een bepaalde gedachtes over hebben maar daarmee niet naar buiten durven te komen, bang voor de reacties van hun dorpsgenoten Daarmee is dus niet gezegd dat de informatie die ze geven niet klopt.
Dat verklaart een hoop. Ik kreeg regelmatig het gevoel dat ik tegen een muur stond te lullenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:29 schreef Jezus9 het volgende:
Het topic lijkt helemaal doodgevallen na deze gebeurtenis, tis bijna eng. Of alle kloons zijn gewoon weg, dat kan ook.
is er verder nog iets nieuws daarover????quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:41 schreef Domnivoor het volgende:
Advocaat Enrique Arrocha met zijn zoekteam:
[ afbeelding ]
Uit welke reportage komt dat? Die heb ik dan nog niet gezien. Ziet er wel uit alsof ze het professioneel aanpakken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:41 schreef Domnivoor het volgende: Advocaat Enrique Arrocha met zijn zoekteam: afbeelding
Nog niet. Daar zullen we snel meer over horen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:42 schreef Spocke het volgende:
[..]
is er verder nog iets nieuws daarover????
http://www.tvn-2.com/Noti(...)evas-evidencias.aspxquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:45 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Uit welke reportage komt dat? Die heb ik dan nog niet gezien. Ziet er wel uit alsof ze het professioneel aanpakken.
Weet je wat me keer op keer weer opvalt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:41 schreef Domnivoor het volgende:
Advocaat Enrique Arrocha met zijn zoekteam:
[ afbeelding ]
thanks.... ben erg benieuwd....quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:06 schreef Spocke het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 27 augustus 2014 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nog niet. Daar zullen we snel meer over horen.
Amen Jackie! Heb al heel wat reportages, filmpjes, plattegronden, foto's en plaatjes van dat gehele desbetreffende gebied opgezocht en uitvoerig bekeken en inderdaad: zo ontoegaanbaar als word gezegd lijkt dat pad en gebied helemaal niet. De ouders hebben daarnaast zelf dat pad doorlopen en ook zij concludeerde dat verdwalen gewoon onwaarschijnlijk is. Ik vind een misdrijf veel waarschijnlijker dan een ongeluk of verdwaling, maar de meerderheid van het volk lijkt (nadat die nieuwe digitale-data naar buiten kwam) overtuigd te zijn van een verdwaling. Terwijl verdwaalde mensen altijd als geheel lichaam/skelet bij elkaar liggend worden aangetroffen, niet op uren/kilometers afstand in stukken verspreidt zoals in deze zaak.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:05 schreef jackie12 het volgende: Weet je wat me keer op keer weer opvalt. Iedere keer als er foto's, plattegronden of filmpjes naar buiten komen van het gebied waar ze gebeld zouden hebben, dan ziet het er gewoon nooit uit als ondoordringbare jungle. Ik zie zowat meer weilanden dan bomen. Waarom denken dan meer dan de helft van de Fokkers dat ze wel verdwaald zijn, gebaseerd op wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |