Kloptquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een oranje baard ziet er toch niet uit
Weet je wel zeker dat je vader je vader is?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
Gezien mijn genenpoel zou deze kleur nooit mogen opduiken
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:42 schreef eend112 het volgende:
Doe eens een ekte ekte foto van die baard dan
Nee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:45 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb blonde haartjes in baard ( u mirin' ? )
+ semi groene ogen
false super saiyan zeg maar
u mirin' ?
Ik heb hier wel meer dan eens geroepen dat ik mijn ziel zou geven voor eeuwige jeugd en schoonheid. Dat Satan hier eindelijk op in is gegaan zou een verklaring zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
ts is een vieze ginger
GINGERS HAVE NO SOUL
quote:
Mortaxx niet op IG hebbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:42 schreef eend112 het volgende:
Doe eens een ekte ekte foto van die baard dan
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
Gezien mijn genenpoel zou deze kleur nooit mogen opduiken
Lees de OP eens ipv alleen plaatjes te kijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:46 schreef hoink581 het volgende:
Dat zijn gewoon oorharen met oorsmeer, vuillak.![]()
Pinda's hebben geen rood haar.
Was ik dat maar. Kon ik tenminste makkelijk geld verdienen. Hosselen is zwaar jowh.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Lees de OP eens ipv alleen plaatjes te kijken.
ps. ben jij die klapjostie die semi-grappige filmpjes van het internet laat zien bij RTL Late Night?
Klacht onterecht dus. Je hebt er zelf om gevraagdquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb hier wel meer dan eens geroepen dat ik mijn ziel zou geven voor eeuwige jeugd en schoonheid. Dat Satan hier eindelijk op in is gegaan zou een verklaring zijn
Bray Wyattquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:47 schreef Constermock het volgende:
Oranje baarden kunnen best tof zijn![]()
[ afbeelding ]
Het zal wel door de Spaanse zon komen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Lees de OP eens ipv alleen plaatjes te kijken.
ps. ben jij die klapjostie die semi-grappige filmpjes van het internet laat zien bij RTL Late Night?
Is dat zijn real name? Zegt me vrij weinigquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:50 schreef Constermock het volgende:
[..]
Dat is Erick Rowan he![]()
Zo maar de Monday Night Raw van gisteren downloaden...
Gereserveerd ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:51 schreef mcwops het volgende:
hiero. opgelost. topic closed
[ afbeelding ]
Nope, dat is zijn naam in The Wyatt Family. Zijn echte naam is Joseph Ruud, Noorse voorouders... Maar dat kun je wel een beetje aan hem zienquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:51 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Is dat zijn real name? Zegt me vrij weinig
Ah op die fiets, maar ik had het toch wel goed dat Bray Wyatt zijn WWE naam is ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:53 schreef Constermock het volgende:
[..]
Nope, dat is zijn naam in The Wyatt Family. Zijn echte naam is Joseph Ruud, Noorse voorouders... Maar dat kun je wel een beetje aan hem zien
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:47 schreef Constermock het volgende:
Oranje baarden kunnen best tof zijn![]()
[ afbeelding ]
Zijn WWE naam is Erick Rowan. Bray Wyatt is zijn ''vader'' in de huidige verhaallijn, en Luke Harper is zijn ''broer''. De enige die de Wyatt achternaam draagt is Bray zelf, die in het echt Windham Rotunda heet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:54 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ah op die fiets, maar ik had het toch wel goed dat Bray Wyatt zijn WWE naam is ?
Ik heb in betere tijden foto's van mijn baard gepost in het baarden topic in usquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:03 schreef Pulzzar het volgende:
Doe 's stoer en laat 's een foto van je gezicht zien, zodat wij kunnen zien of je er iets aan moet doen of het zo moet laten.
Niet zo moeilijk doen, iedereen weet toch al hoe je eruit ziet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb in betere tijden foto's van mijn baard gepost in het baarden topic in us
quote:
wow 1 zieke mooiboyquote:
idd wtfquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
TS heeft een baard van spinnenpoten.
?quote:
watquote:
Het maken van mirrorselfiesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uitleg zou wel op z'n plaats zijn
Commentaar hebben zonder je eigen dingen te linken valt me tegen houses valt me erg tegen van jequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het maken van mirrorselfies
Sorry, ik was me niet bewust van je onredelijk hoge verwachtingenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Commentaar hebben zonder je eigen dingen te linken valt me tegen houses valt me erg tegen van je
Ja en daar dien jij je maar naar te gedragen oke?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Sorry, ik was me niet bewust van je onredelijk hoge verwachtingen
Zijn instagram was instagram.com/mortaxxquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:58 schreef voederbietel het volgende:
Stond er echt een foto van Mortaxx?
Was, was, WAS, wat heb ik nou aan was.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:00 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Zijn instagram was instagram.com/mortaxx
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was, was, WAS, wat heb ik nou aan was.
Dit is mortaxx:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was, was, WAS, wat heb ik nou aan was.
Nee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:00 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja en daar dien jij je maar naar te gedragen oke?
Idd meer dan op Jan Kooijemans.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:07 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Hij lijkt er wel op.
De mocro pelle
Pics van je armhaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:15 schreef voederbietel het volgende:
Ik kan die grapjes over mijn armhaar nu met terugwerkende kracht niet meer zo waarderen Mortaxx.
En toch hosselt Mortaxx zo heel af en toe nog een dikke walvis en jij niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:45 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb blonde haartjes in baard ( u mirin' ? )
+ semi groene ogen
false super saiyan zeg maar
u mirin' ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |