Dat is zo'n beetje een vacature-template geworden, vol met cliché's en open deuren idd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:29 schreef Proximo het volgende:
9-5
pro-actief
communicatief
Zelfstandig
teamplayer
verantwoordelijk
![]()
o en vergeet het *marktconforme* salaris niet
Autisten zijn niet flexibel!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:07 schreef pijltjegooien het volgende:
Flexibel zijn.
Totdat de flexibiliteit in het nadeel van de werkgever is
Kun je niet 100% zeker weten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zijn geen geruchten hoor makker. TS is Roadtrip, dat is een voldongen feit.
Waarom niet gewoon doorposten onder Roadtrip.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wel als hij het zelf heeft bevestigd.
Hij wilde onder een nieuwe start omdat hij door iedereen uitgekotst werd. Hij dacht dat het aan zijn naam was. Toen heeft hij een nieuwe account gemaakt, zonder te bedenken dat de manier van posten en het soort topics je virtuele identiteit vormen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:32 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon doorposten onder Roadtrip.
Zijn ontwikkeling op KLB was wel apart trouwens. Hij opende met een bazentopic over kotspartijen, wat hij helaas om de drie maanden ging uppen en voor de rest enkel huiltopics.
Nee. Ik werd herkend door mijn spelling. En toen werd er weer geflamedquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij wilde onder een nieuwe start omdat hij door iedereen uitgekotst werd. Hij dacht dat het aan zijn naam was. Toen heeft hij een nieuwe account gemaakt, zonder te bedenken dat de manier van posten en het soort topics je virtuele identiteit vormen.
Toen gaf hij dus aan Roadtrip te zijn, want zijn plan was toch al mislukt.
De kutheid van jouw topics hebben hetzelfde niveau als de prijs van saffraan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:03 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee. Ik werd herkend door mijn spelling. En toen werd er weer geflamed
Daarvoor ging het perfect. Kijk maar in pohi van voordat ik herkend werd![]()
'We hebben hier geen 9-17 mentaliteit'quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:56 schreef Sauslepel het volgende:
Geen 9-17 mentaliteit willen maar wel verwachten dat je tussen 9-17 aanwezig bent
weet je wat pas hypocriet is, als men zegt dat je geen 9 tot 5 instelling moet hebben, maar als je een dag om 5 over 9 binnenkomt dan heb je de poppen aan het dansenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:47 schreef NieuweNier het volgende:
Hoe hypocriet. Wanneer je voor een bedrijf gaat werken verwachten ze dat je geen 9-5 instelling hebt, en je werkt tot de klus geklaard is.
Wanneer je een bedrijf nodig hebt en de klantenservice moet bellen sluiten ze om 5 uur
Ik wel. Vacatures worden vaak opgezet door pz-medewerkertjes die geen ene fuck snappen van wat de functie precies inhoud. Dan komen ze maar met wat vage competentie-rotzooi aanzetten, omdat dat ze aangeleerd is en het voor hun werkbaar maakt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:24 schreef Hexagon het volgende:
Ik begrijp ook niet dat sommigen nog met die volstrekt holle term schermen
Ja, maar wat ik niet begrijp is dat het bij die mensjes niet doordringt hoe stompzinnig ze bezig zijn. In wat voor geisoleeerd wereldje leven die?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik wel. Vacatures worden vaak opgezet door pz-medewerkertjes die geen ene fuck snappen van wat de functie precies inhoud. Dan komen ze maar met wat vage competentie-rotzooi aanzetten, omdat dat ze aangeleerd is en het voor hun werkbaar maakt.
Voor de rest zijn die kreten natuurlijk complete stierenstront.
Zo slim zijn ze gewoon niet om dat in te zien Hexa..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja, maar wat ik niet begrijp is dat het bij die mensjes niet doordringt hoe stompzinnig ze bezig zijn. In wat voor geisoleeerd wereldje leven die?
Vandaar ben ook op je nick gekomen waarschijnlijk. Geen werk, geen geld om brood te kopen, maar wel nodig.quote:
inderdaadquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waar ik vandaag geen zin in heb doe ik morgen wel. Of overmorgen
Dit dus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:07 schreef pijltjegooien het volgende:
Flexibel zijn.
Totdat de flexibiliteit in het nadeel van de werkgever is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |