Dit is een emotionele klacht over arm vs rijk en heeft niet veel met mij te maken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:48 schreef HCFeestbeest het volgende:
ga weg met die gare topics van je, vuile hasjkicker.
had de kerel in kwestie maar een opleiding moeten volgen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dit is een emotionele klacht over arm vs rijk en heeft niet veel met mij te maken.
kicker? als in pusher?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:48 schreef HCFeestbeest het volgende:
Bedankt man!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:52 schreef Grietje-tit het volgende:
Je hoeft je niet te schamen als je staat te schoffelen.
Ik heb respect voor mensen die het gemeentegroen onderhouden. Alles ziet er daarna weer netjes uit. Iemand moet het toch maar doen.
Ik denk dat jouw probleem is dat je te veel wil pronken met anderman's veren.quote:ik heb met zelf gesmeden gewichten getraind. Gemaakt door een oom die oud ijzer ophaalt
Is ophalen hier een eufemisme voor stelen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:44 schreef Spongeboss het volgende:
Gemaakt door een oom die oud ijzer ophaalt op een dinsdagmiddag.
Maar vrouwen zien me niet voor veel aan. Ze willen niet met me daten..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:57 schreef Pharkus het volgende:
Lijkt me best relaxt werk. Bietje blaadjes een kant op blazen en dan na de lunch de andere kant opblazen. Na afloop een paar potten bier met de matties en lullen over dat wijf van de administratie met der hoerige hoge hakken.
Heerlijk.
Genoeg groenwerkers die aan een vrouw geraken. Maar die lopen ook niet zo te mauwen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar vrouwen zien me niet voor veel aan. Ze willen niet met me daten..
Ben jij niet die sjees die bang is voor vrouwen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Godverdomme spacekees ga eens naar een psychiater.
Brummetje is weer weg dus ik kan weer veilig postenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:01 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Ben jij niet die sjees die bang is voor vrouwen?
hmm misschien heb je wel gelijk maar voorlopig gunnen ze mij de tijd van de dag niet, laat staan de nacht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Genoeg groenwerkers die aan een vrouw geraken. Maar die lopen ook niet zo te mauwen.
Op elke deksel past een potje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
hmm misschien heb je wel gelijk maar voorlopig gunnen ze mij de tijd van de dag niet, laat staan de nacht.
Dat is zo, zou jij voor iemand gaan die minder dan jou is?quote:
Laatste keer kwam ik er gedesillusioneerd van terug.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:12 schreef hairybeardyman het volgende:
Neuk een hoer. Daar knap je vast van op.
Wanneer is iemand '' minder '' dan jij?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is zo, zou jij voor iemand gaan die minder dan jou is?
[..]
Laatste keer kwam ik er gedesillusioneerd van terug.
Hij vindt zichzelf juist "minder" volgens mij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:16 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Wanneer is iemand '' minder '' dan jij?
Als jij zo over mensen denkt is het logisch dat niemand jou wilt.
Mooiquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf juist "minder" volgens mij.
Maar ondertussen vind hij zichzelf wel weer beter. Het is een soort schijn die Argo ophoudt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:17 schreef deadprez het volgende:
Hij vindt zichzelf juist "minder" volgens mij.
Wat bedoel jij precies daarmee?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij zelf niet eens wat hij nou vindt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar ondertussen vind hij zichzelf wel weer beter. Het is een soort schijn die Argo ophoudt.
Ligt een beetje aan welk karakter 'ie aanneemt geloof ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij zelf niet eens wat hij nou vindt.
Lijkt me superkut om schizofreen te zijn. Vriendin van mijn vriendin heeft een oom en die is zo zwaar schizofreen dat hij constant dood wil, maar dan weer paranoide en bang is dat hij wordt doodgemaakt. Zit ook in een instelling enzo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij zelf niet eens wat hij nou vindt.
Een arme boi die niet veel geleerd heeft.quote:
Komt wel erg dichtbij zo. Wow.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt me superkut om schizofreen te zijn. Vriendin van mijn vriendin heeft een oom en die is zo zwaar schizofreen dat hij constant dood wil, maar dan weer paranoide en bang is dat hij wordt doodgemaakt. Zit ook in een instelling enzo.
Komt wel dichtbij zo hèquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt me superkut om schizofreen te zijn. Vriendin van mijn vriendin heeft een oomen die is zo zwaar schizofreen dat hij constant dood wil, maar dan weer paranoide en bang is dat hij wordt doodgemaakt. Zit ook in een instelling enzo.
:Squote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Komt wel erg dichtbij zo. Wow.
Jup. Al lijken alle karakters tegenwoordig een beetje door elkaar te lopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan welk karakter 'ie aanneemt geloof ik.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
quote:
Je moest eens weten hoe beeldend ze dat dan vertelde joh. Hoefde je maar een beetje inlevingsvermogen voor te hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel hij smoked.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jup. Al lijken alle karakters tegenwoordig een beetje door elkaar te lopen.
En uiteindelijk zit er een iets wat verlegen jongen ergens in het zuiden van het land iedere avond zich suf te lachen achter z'n pc.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is een slecht teken. Nog effetjes en hij zit in een psychose.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:23 schreef deadprez het volgende:
Was het BadtripBob?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe beeldend ze dat dan vertelde joh. Hoefde je maar een beetje inlevingsvermogen voor te hebben.
Ik vraag me af of hij ook op Fok! zat.
Nee joh. Ik denk dat, zoals voederbietel ook al zegt, hij er gewoon om zit te lachen en maar wat loopt te trollen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is een slecht teken. Nog effetjes en hij zit in een psychose.
Ik hoef in ieder geval niet iemand die helemaal niks onderneemt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Een arme boi die niet veel geleerd heeft.
Wat als hij elke dag hard werkt in de plantsoendienst? En de tuin heel netjes doet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hoef in ieder geval niet iemand die helemaal niks onderneemt.
Hij gaat iedere week naar het buitenland om bier te halen, actief als de pest die jongen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hoef in ieder geval niet iemand die helemaal niks onderneemt.
Nouja, wat is dan minder sneu?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:26 schreef deadprez het volgende:
Nee joh. Ik denk dat, zoals voederbietel ook al zegt, hij er gewoon om zit te lachen en maar wat loopt te trollen.
Vergeleken met een hoog opgeleide jongeman die zo nu en dan door het lint gaat om een paar tekens op zijn beeldscherm?quote:
Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee joh. Ik denk dat, zoals voederbietel ook al zegt, hij er gewoon om zit te lachen en maar wat loopt te trollen.
Volgens mij heb je zelfs nog nooit een plantsoendienst bezig gezien, anders had je nu niet zitten liegen over het harde werken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat als hij elke dag hard werkt in de plantsoendienst? En de tuin heel netjes doet?
In een andere topic zei hij, dat hij in een plantsoendienst werkt hehe.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zelfs nog nooit een plantsoendienst bezig gezien, anders had je nu niet zitten liegen over het harde werken.
Dan had ze waarschijnlijk haar dag niet of ze heeft de verkeerde baan gekozen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Laatste keer kwam ik er gedesillusioneerd van terug.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:48 schreef HCFeestbeest het volgende:
Dat heeft niks met jouw baan en salaris te maken maar met jouw mislukte persoonlijkheid icm de daaruit voortvloeiende baggertopics die je op FOK! opent. Iemand die zo vaak zulke baggertopics maakt straalt dit namelijk ook uit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar vrouwen zien me niet voor veel aan. Ze willen niet met me daten..
Godver dit doet pijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vergeleken met een hoog opgeleide jongeman die zo nu en dan door het lint gaat om een paar tekens op zijn beeldscherm?
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Godver dit doet pijn.Woorden doen meer pijn dan sommige fysieke pijnen ja!
![]()
Bedankt doet me goed.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |