SPOILER: kijken op eigen risico2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel u vrij om als authentiek geschiedkundige dit verhaal aan te vullen.SPOILER: De verhalen van Niels de Opperdinges2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor als ze niet met haar BASS door de deurposten pastquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:42 schreef SoldMayor het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Meghan Trainor - All About That Bass
Zwarte Stef vanaf 00:05
Hij lijkt er ook nog opquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:42 schreef SoldMayor het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Meghan Trainor - All About That Bass
Zwarte Stef vanaf 00:05
Stef is dikker.quote:
Inderdaadquote:
Dusquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:17 schreef KoningStoma het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
9-year-old girl accidentally kills shooting instructor with Uzi
'Murica
kinderen met automatische wapens laten schietenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:17 schreef KoningStoma het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
9-year-old girl accidentally kills shooting instructor with Uzi
'Murica
Gasten zoals jij laten schietenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kinderen met automatische wapens laten schieten
Ook Niet verstandigquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gasten zoals jij laten schieten
Herroquote:
Godsakker het wordt wel eens tijd mien jong!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Herro![]()
Piet! Volgens mij heb ik eind volgende maand eindelijk weer eens een zaterdag en een zondag vrij om wat af te spreken trouwens
Dan kunnen jullie ook nog bij elkaar blijven slapen en samen ontbijtenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Herro![]()
Piet! Volgens mij heb ik eind volgende maand eindelijk weer eens een zaterdag en een zondag vrij om wat af te spreken trouwens
Ontbijt sla ik altijd over, hoe hi haquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie ook nog bij elkaar blijven slapen en samen ontbijten![]()
Helaas helaas, ik ben vrijdag zaterdag zondag en maandag wegquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:17 schreef Rossdale het volgende:
Ja zekers! Jammer dat je niet mee kunt zaterdag. Gaat potdomme een mooi feestje worden
Ik dacht dat jij altijd wat stenen, kokend lood en accuzuur als ontbijt had?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ontbijt sla ik altijd over, hoe hi ha
Volgens mij heb ik het ontbijt een keer niet overgeslagen bij Piet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ontbijt sla ik altijd over, hoe hi ha
Daar doelde ik dus ook opquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:15 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het ontbijt een keer niet overgeslagen bij Piet.Hij toen een keer helemaal boos met zo'n meet omdat ie allemaal shit had ingeslagen en iedereen naaide eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop