Is srs.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mortaxx pls.
KLB / Baard wordt oranje
Nasty as fuck.
zegt iets over jouquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:59 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik zou gewoon haar toiletpapier willen zijn hoor?
Damnquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mortaxx pls.
KLB / Baard wordt oranje
Nasty as fuck.
Gast kk, meteen kippenvelquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Damnnet wormen, die dan op je kin leven
Die ene gast die ook altijd hetzelfde keek op iedere foto?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gast kk, meteen kippenvel.
Doet me denken aan die gast in LIF/US toen die extreem ingezoomde pics van z'n baard postte, ultiem ranzig.
Nee volgens mij niet, hij heeft al een tijd niet gepostquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die ene gast die ook altijd hetzelfde keek op iedere foto?
quote:
Want ik eet droge volkorenpasta?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:35 schreef wise het volgende:
[..]
Logisch, je moet er ook saus overheen doen
Zo zien jouw baardharen er ook uit als je ze eruit trekt weeniehoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gast kk, meteen kippenvel.
Doet me denken aan die gast in LIF/US toen die extreem ingezoomde pics van z'n baard postte, ultiem ranzig.
In ieder geval niet versquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Want ik eet droge volkorenpasta?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo zien jouw baardharen er ook uit als je ze eruit trekt weeniehoor
Ik heb nog altijd geen swag dusquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In ieder geval niet vers.
[..]
[ afbeelding ] Fun fact: als je een haar door midden snijdt en onder de microscoop houdt kan je aan de ringen zien sinds wanneer je swag had.
Anders ga jij even je eigen graan oogsten voor je volkoren pastaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In ieder geval niet vers.
[..]
[ afbeelding ] Fun fact: als je een haar door midden snijdt en onder de microscoop houdt kan je aan de ringen zien sinds wanneer je swag had.
Je bent zeker ook pas tevreden als hij zelf de katoen voor z'n kleding pluktquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders ga jij even je eigen graan oogsten voor je volkoren pasta
Die had ik niet zien aankomen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent zeker ook pas tevreden als hij zelf de katoen voor z'n kleding plukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |