Ja maar soms wil je gewoon je gelijk halen weetje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:23 schreef Scuidward het volgende:
Gewoon niet in discussie gaan een optie?
Werkt niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:23 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ja maar soms wil je gewoon je gelijk halen weetje.
Maximum of minimum quotum?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:27 schreef Klokov het volgende:
Ik strijd voor een vrouwenquotum in de transportsector maar de politiek geeft niet thuis. Dat dit kan in Nederland!
Lekker naar de gaybar als je een discussievrije avond wilt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:29 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel feiten, maar ze willen het maar niet accepteren.
Ja precies.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:29 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Lekker naar de gaybar als je een discussievrije avond wilt.
En vuilnisdienst, rioleringsbedrijven, ongediertebestrijding...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:27 schreef Klokov het volgende:
Ik strijd voor een vrouwenquotum in de transportsector maar de politiek geeft niet thuis. Dat dit kan in Nederland!
Luie tering hoeren zijn het.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En vuilnisdienst, rioleringsbedrijven, ongediertebestrijding...
Oh wacht, dan zijn dat mannenberoepen en willen ze alleen op het hoofdkantoor zitten en de baas zijn.
Je neemt me de woorden bij mij uit de mond !quote:
Never!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:54 schreef jatochneetoch het volgende:
Je moet helemaal niet met vrouwen in discussie gaan. Gewoon zeggen dat ze gelijk heeft en zelf beter weten.
dat is juist voor vrouwenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:23 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ja maar soms wil je gewoon je gelijk halen weetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okéquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
dat is juist voor vrouwen![]()
Lekker laten en blijven glimlachen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:56 schreef Regilio_ het volgende:
Die topics skip ik nu ook regelmatig idd. Helemaal nu het niveau van KLB inmiddels tot een dramatisch niveau is gezakt.Is misschien beter inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:29 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel feiten, maar ze willen het maar niet accepteren.
Neequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:34 schreef blek het volgende:
Ga jij eens lekker op het viva forum lopen mekkeren.
De man/vrouw discussies moeten eindigen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Vertel het eens even, wat is er aan 't handje mien jong.
Want vrouwen zijn niet gelijk aan mannen. Nou dat klopt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:42 schreef Solo14 het volgende:
[..]
De man/vrouw discussies moeten eindigen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Want vrouwen zijn niet gelijk aan mannen. Nou dat klopt.
Zou ook raar zijn als je ze zou verstaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Sorry, ik versta geen plaatjes.
Vanwaar die vraag?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Ben jij toevallig goed in wiskunde, Solo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |