Dat zegt heel veel over welke kwaliteits subfora's jij bezoektquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:47 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Als ik hier (dwz Fok.nl) soms het gemiddelde niveau van de reageerbijdragen bekijk dan denk ik: my god, ik ben zoveel volwassener, serieuzer, duidelijker in formuleren en rationeler dan de gemiddelde meerderjarige hier hoor.
En zo is het. Er gaat nix boven een bruine harige mannenkontquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:24 schreef AbidIsmaili het volgende:
Omdat ik Marokkaan ben en wij zijn zeer geliefd onder homo's. Daar ben ik al lang achter! En we zijn ook mooier dan Nederlanders. Wij en Latino's zijn de mooiste, dan Aziaten. Dan pas jullie.
Ik ga het ook niet doen als het niet mag, ben niet gek. Maar dan wacht ik wel tot ik 18 ben. Moet dan zeker tot 25e een huis bij elkaar kunnen verdienen ermee. Dan lekker rest leven geen hypotheek betalen, geen huur!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:28 schreef EigenwijzeMuffin het volgende:
Ik zou toch even nadenken TS,
op het eerste gezicht lijkt dit makkelijk omdat je het, naar eigen zeggen, kleinschalig houdt. Je vriend en jij hebben 3 x per week seks en alles lukt nog terwijl je 16 bent.
Iedereen in Nederland die werkt betaald belasting, als je veel zwart werkt en dan wordt gepakt door de belastingdienst krijg je een fikse boete en kan je alsnog belasting betalen over het bedrag dat je " vermoedelijk" hebt verdiend.
Anders gezegd; als jij het verdiende geld op een rekening wil zetten zal er op een gegeven moment wel iemand daar iets van vinden zeg maar. Wat uiteindelijk vragen op gaat roepen.
Dus dan blijft er over; geld contant opsparen. Wat natuurlijk ook weer problemen kan opleveren.
Los daarvan, heb je al nagedacht over nummer zoveel die misschien lucht krijgt van jouw illegale praktijken? Die kan jou dan dwingen tot sommige dingen anders maakt hij jouw hele praktijk openbaar of verteld het aan jouw ouders, belastingdienst etc.
Het is natuurlijk ook geen oplossing om als 16 jarige wannabe prostituee naar de kamer van koophandel te lopen want daar zal jeugdzorg ook wat van vinden.
Misschien dat je iemand moet zoeken (pooier) die jou in dienst wil nemen vanaf je 18de?
Lijkt mij in ieder geval een stuk veiliger, minder riskanter en natuurlijk ook minder winstgevender.
Wat je doet met jouw lichaam is aan jou, gaat mij helemaal niets aan maar denk dat wat ook eerder is aangegeven advies m.b.t. de medische complicaties ook zeer zeker niet iets is wat je zomaar voor lief moet nemen.
Ik scheer me. En super harig houd ik niet van, maar ik neem aan dat de man mij wil neuken, ik ga hem niet doen. Of hij moet maximaal 25 zijn of zo.quote:
Er zijn andere sites voor in de homo wereld. En bovendien ken ik parken in Amsterdam waar je kunt ontmoeten. Klanten vinden is echt het probleem niet. En ik word geregeld op straat door oudere homo's bekeken dus als ik dit doe dan ga ik vanaf nu op ze in natuurlijk (nu negeer ik ze). Klanten is echt het minste probleem waar ik aan denk. Ik wil eerst zeker weten dat ik niet illegaal bezig ben. Anders wacht ik tot 18e.quote:
Vanaf hoeveel per jaar moet je belasting betalen dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:39 schreef MrBadGuy het volgende:
Wel netjes opgeven bij de belastingdienst hè TS, anders zul je het geld waarschijnlijk wel kwijt raken (een huis kopen met zwart geld zal redelijk lastig worden)
Diederik Samson heeft zijn huis ook cash gekocht ...... Waar dat geld vandaan kwam weet ook geen mens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:39 schreef MrBadGuy het volgende:
Wel netjes opgeven bij de belastingdienst hè TS, anders zul je het geld waarschijnlijk wel kwijt raken (een huis kopen met zwart geld zal redelijk lastig worden)
Hij zou toch ook niet . .quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:40 schreef EigenwijzeMuffin het volgende:
[..]
Diederik Samson heeft zijn huis ook cash gekocht ...... Waar dat geld vandaan kwam weet ook geen mens.
Misschien was hij wel net zo slim als ik!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:40 schreef EigenwijzeMuffin het volgende:
[..]
Diederik Samson heeft zijn huis ook cash gekocht ...... Waar dat geld vandaan kwam weet ook geen mens.
Want 2000 netto is veel?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:42 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Als ik meer binnen haal per maand dan jij, wie is dan slimmer?
Meer dan mijn vader; ik vind 2000 netto veel, is dat weinig dan? Ik ken niemand bij ons in de buurt die meer verdiend hoor.quote:
Denk niet dat die leeftijdsgroep intresse in jongetjes van 16 heeft. Die oudere heren willen ook wel meer spenderen dan 150.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:33 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ik scheer me. En super harig houd ik niet van, maar ik neem aan dat de man mij wil neuken, ik ga hem niet doen. Of hij moet maximaal 25 zijn of zo.
1 euroquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:40 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel per jaar moet je belasting betalen dan?
Vanaf de eerste euroquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:40 schreef AbidIsmaili het volgende:
Vanaf hoeveel per jaar moet je belasting betalen dan?
Welke prijs denk je dat ik kan krijgen dan? Wat is normaal? Die vriend (die dus meerderjarig is) zegt 150 euro per uur. Maar hij is dus te goedkoop?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:43 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Denk niet dat die leeftijdsgroep intresse in jongetjes van 16 heeft. Die oudere heren willen ook wel meer spenderen dan 150.
Ga voor de top, gewoon high end hoertje worden en 10k per avond vangen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:44 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Welke prijs denk je dat ik kan krijgen dan? Wat is normaal? Die vriend (die dus meerderjarig is) zegt 150 euro per uur. Maar hij is dus te goedkoop?
Mannen reizen voor minderjarige kereltjes naar Thailand...16jarige die lekker meespeelt...tel maar uit je winst.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:44 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Welke prijs denk je dat ik kan krijgen dan? Wat is normaal? Die vriend (die dus meerderjarig is) zegt 150 euro per uur. Maar hij is dus te goedkoop?
Is dit echt? Maar dat kan toch bijna niemand betalen? Hoe kom je met die klanten in aanraking dan? Ik geloof er niks van. Wie kan dit nu betalen. 10 klanten in heel Amsterdam?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ga voor de top, gewoon high end hoertje worden en 10k per avond vangen.
Dat zegt meer wat over je vader en de buurt waarin je woont.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:43 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Meer dan mijn vader; ik vind 2000 netto veel, is dat weinig dan? Ik ken niemand bij ons in de buurt die meer verdiend hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |