quote:Op woensdag 5 november 2014 13:15 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mooie fiets hoor!
Frame lijkt wel een beetje klein.
Dat is modern maar iets waar ik geen gehoor aan geefquote:Op woensdag 5 november 2014 13:15 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mooie fiets hoor!
Frame lijkt wel een beetje klein.
Ik zou hem iets naar beneden kantelen, totdat hij loodrecht aan de horizon staat.quote:
Ik vind deze fiets verwarrend....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
quote:Op donderdag 6 november 2014 09:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik vind deze fiets verwarrend....
Croix de Fer is dan wel weer vet om op je frame te hebben...Verwarrend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Is het een racefiets, is het een mountainbike, is het een crosser.quote:
Het is inderdaad een mix van die drie dingen jaquote:Op donderdag 6 november 2014 09:34 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Is het een racefiets, is het een mountainbike, is het een crosser.
Op die manier, (dus niet sexueel verwarrend)
Dan is hij wel tof, behalve dat spatbord, dat is voor mietjes natuurlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 09:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is inderdaad een mix van die drie dingen jaHet leuke aan fietsjes zelf bouwen is dat je lekker je fantasie de vrije loop kan laten gaan
Ik hou wel van een droge bibsquote:Op donderdag 6 november 2014 09:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dan is hij wel tof, behalve dat spatbord, dat is voor mietjes natuurlijk
Dan kan ik er niet bijquote:Op donderdag 6 november 2014 09:01 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik zou hem iets naar beneden kantelen, totdat hij loodrecht aan de horizon staat.
Is het nou een cross of MTB frame?quote:Op donderdag 6 november 2014 09:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik hou wel van een droge bibs
Cross, het enige wat er echt MTB aan is zijn de wielen, 29" met XT naven.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is het nou een cross of MTB frame?
Spatbord en schijfremmen dan?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Cross, het enige wat er echt MTB aan is zijn de wielen, 29" met XT naven.
Genesis ftw! Ik heb er ook één (Equilibrium 20). Dit is het nieuwe model CdF toch? Waar heb je hem gekocht?quote:
Schijfremmen zijn Avid BB7 Road.quote:
Het frame heb ik van één of andere Engelse site en de rest van de onderdelen komt uit de bekende webshops als Wiggel en Bike-components.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:15 schreef Z het volgende:
[..]
Genesis ftw! Ik heb er ook één (Equilibrium 20). Dit is het nieuwe model CdF toch? Waar heb je hem gekocht?
Het is ook mooi spul imho:)quote:Op donderdag 6 november 2014 13:29 schreef Z het volgende:
Ik zie in Amsterdam wel eens een fietscourier op een CdF voorbij scheuren. Heb de mijne via ErveHa bikes besteld (een complete fiets).
Surly is ook een charmant merk, een vriend van me heeft een Pacer. Ik wilde eerst de Equilibrium Disc maar die was helaas al uitverkocht. Nu is zo ongeveer de hele range (2015) met disc brakes te krijgen ...quote:Op donderdag 6 november 2014 13:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is ook mooi spul imho:)
Zat nog te twijfelen tussen de CdF en een Surly Straggler. Maar omdat ik al een andere Surly heb (een LHT) en ik de voorvork van de Straggler niet zo mooi vond heb ik voor deze gekozen.
Die is ook mooi jaquote:Op donderdag 6 november 2014 13:46 schreef Z het volgende:
[..]
Surly is ook een charmant merk, een vriend van me heeft een Pacer. Ik wilde eerst de Equilibrium Disc maar die was helaas al uitverkocht. Nu is zo ongeveer de hele range (2015) met disc brakes te krijgen ...
Ik was op zoek naar een complete fiets. Zelf opbouwen werd wat te duur had ik het idee. Wel iets wat ik zelf een keer wil doen (zelfbouw) en dan ook het frame in elkaar lassen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die is ook mooi jaKoop je ook een los frame waar je zelf de onderdelen bij zoekt of koop je gewoon een hele fiets?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |