In de kerk door de pastoor gekruisigd wordenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:36 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Heb ik niet meer, was wel lachwekkend. Zag je 2 mensen helemaal losgaan in een discotheek met een lapdance en de volgende dag in de kerk.
denk ik ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
rip in peace
doodsoorzaak zal wel alcoholvergiftiging zijn ofzo
whutquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:40 schreef wietparkiet het volgende:
Flips ga je morgen mee naar limburg?????
Wat gaan we doen in Limburg babe?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:40 schreef wietparkiet het volgende:
Flips ga je morgen mee naar limburg?????
naar mijn opa en omaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat gaan we doen in Limburg babe?
ik ga morgen ook naar mijn opa en omaquote:
hoi kaneeltjequote:
ik ga met mn ov kaart dus denk het wel. en ja ze praten in dialectquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan ik meereizen? Praten ze in dialect? Zo ja en nee, dan vind ik het prima.
Ja, leuke film wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi kaneeltje
ik kijk coyote ugly
ken je die?
JCquote:
Flips beeb. Lekker gegamed?quote:
Hmm. Dialect.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ga met mn ov kaart dus denk het wel. en ja ze praten in dialect
Erg lekker gegamed. Voel me nu echte gamergirl.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, leuke film wel.
Met die magere lesbiënne. Hoe heet ze ook alweer?
[..]
JC
[..]
Flips beeb. Lekker gegamed?
Die ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die zachte g waar je zo van houdt
Een guuuurrrrlll gamer. Gratis gear gekregen omdat je tieten hebt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Erg lekker gegamed. Voel me nu echte gamergirl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |