Okee, maar om nou te zeggen dat het nep is gaat wel ver in mijn ogen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heel normaal is dat verhaal niet
Zondag naar de kerkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagd waarom ze dan maar 6 van de 7 dagen een jongen pakt? Is er een rust dag nodig om je kutje te revitaliseren?
Dat was een grapje Geo godverdomme.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit komend van de man die zijn vriendin een uur in de regen op het balkon zou zetten
Ze is knap toch, dan hoeft ze het toch niet persee alleen in het donker te doen? Of is ze toch knap maar stiekem toch ook onzekerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien was ze er maar es nachten en zeven dagen?
ze heeft nog niet bevestigd of ze knap is dus we kunnen niks met deze theoriequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze is knap toch, dan hoeft ze het toch niet persee alleen in het donker te doen? Of is ze toch knap maar stiekem toch ook onzeker
Oh. Nou sorry hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat was een grapje Geo godverdomme.
oh mijn godquote:
meteen doodmaken zal vast een zwerfkat zijn met ziektesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:34 schreef supersof het volgende:
er loopt hier een kat rond die via het dakterras binnen komt en hij zat net opeens op mijn bed![]()
heel lieve kat maar vind het toch beetje vies, je weet niet waar hij vandaan komt enzo.
En dan verkopen voor 7,50 aan de Chineesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
meteen doodmaken zal vast een zwerfkat zijn met ziektes
achja zitten nare mensen op FOK! hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:31 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Okee, maar om nou te zeggen dat het nep is gaat wel ver in mijn ogen.
laat maar zienquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:35 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Hahahaha. Daar is ook een meme van.
#hosselpoging.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
achja zitten nare mensen op FOK! hoor
anders moet je mij maar gewoon dm'en dan kom ik je wel helpen
15 en de chinees mag hem hebbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan verkopen voor 7,50 aan de Chinees
Heb ik niet meer, was wel lachwekkend. Zag je 2 mensen helemaal losgaan in een discotheek met een lapdance en de volgende dag in de kerk.quote:
hahaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja haha
laatste keer dat ik hossel had via fok ging echt goed ook
#smoothlikewpquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
achja zitten nare mensen op FOK! hoor
anders moet je mij maar gewoon dm'en dan kom ik je wel helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |