abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143851398
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Jij bent het die blijft volhouden dat ik jou een racist zou vinden terwijl er in die tekst duidelijk staat dat ik ook vind dat er gewone pro pieters zijn, daar een duidelijk onderscheid in maak.

Ik ben gewoon echt geschrokken van de keihard schreeuwende pro pieters, dat was echt een verzameling van goor racisme.
Ik schrik van het gemak waarmee de anti-kant enorme groepen uitmaakt voor de meest lelijke dingen om zelf maar zo schoon mogelijk over te komen. Er springt allerlei rapalje op de band wagon om met elkaar te strijden wie de grootste moraalpaal heeft. En dat allemaal onder leiding van een paar gore, opportunistische uitvreters. Wat zullen Gario, Nzume c.s. lachen om al die domme Nederlanders, Marokkanen en Turken die om het hardst gillen en er onderwijl voor zorgen dat de beurzen van de eerstgenoemden lekker worden gevuld. Daar kots ik van en daar kan wat mij betreft niet hard genoeg over worden geschreeuwd.
pi_143851426
Prima gedaan door Hema. Zodra iets een bevolkingsgroep uitsluit van deelname, moet je het simpelweg schrappen. Top dat deze winkel zich inzet voor de integratie in ons kikkerlandje.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:50:36 #153
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_143851448
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:48 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Het houdt niet op, niet vanzelf. :'(
Idd niet nee....
Volgens mij is alles er wel over gezegd en heeft ieder zijn mening erover wel verkondigd.....

Is het al bijna Pasen....?
pi_143851494
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:49 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ik schrik van het gemak waarmee de anti-kant enorme groepen uitmaakt voor de meest lelijke dingen om zelf maar zo schoon mogelijk over te komen. Er springt allerlei rapalje op de band wagon om met elkaar te strijden wie de grootste moraalpaal heeft. En dat allemaal onder leiding van een paar gore, opportunistische uitvreters. Wat zullen Gario, Nzume c.s. lachen om al die domme Nederlanders, Marokkanen en Turken die om het hardst gillen en er onderwijl voor zorgen dat de beurzen van de eerstgenoemden lekker worden gevuld. Daar kots ik van en daar kan wat mij betreft niet hard genoeg over worden geschreeuwd.
Denk jij werkelijk dat deze discussie over piet begonnen is bij deze idioten?????????????
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:53:54 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143851552
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Straks kunnen ze nergens meer shoppen :D
Meer we en ze! Dat is goed voor iedereen! *O* :D!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143851585
quote:

[..]

De grootste voorvechter in het anti-pieten kamp en aanstichter van de hele discussie Quinsy Gario is de grootste racist van allemaal met zijn MH17 uitspraak :r
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_143851586
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:50 schreef Friek_ het volgende:
Prima gedaan door Hema. Zodra iets een bevolkingsgroep uitsluit van deelname, moet je het simpelweg schrappen. Top dat deze winkel zich inzet voor de integratie in ons kikkerlandje.
De grootste integratieproblemen hebben we met Turken en Marokkanen. Dat zijn nou niet bepaald de groepen die door Zwarte Piet gekwetst worden.

Verder is "integratie" volgens mij wat anders dan de autochtone bevolking van een land z'n tradities afnemen of aantasten.
pi_143851588
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Meer we en ze! Dat is goed voor iedereen! *O* :D!
Nja die mensen die oproepen die winkels te boycotten hebben toch zichzelf daar mee. Kan er geen medelijden mee hebben :D
pi_143851593
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Denk jij werkelijk dat deze discussie over piet begonnen is bij deze idioten?????????????
Waar zeg ik dat? De discussie is er al jaren, maar bleef beperkt tot het groepje schreeuwers dat door niemand serieus werd genomen.

Het werd pas serieus toen er een paar types die wat meer ingangen in de media hadden gingen meedoen.
pi_143851597
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:50 schreef Friek_ het volgende:
Sorry ? Wie werd er uitgesloten van deelname ?

Ik begreep dat iedereen Sinterklaas mee mocht vieren ?
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:55:22 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143851604
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja die mensen die oproepen die winkels te boycotten hebben toch zichzelf daar mee. Kan er geen medelijden mee hebben :D
Ik ook niet, want het slaat nergens op verder. Maar denken dat deze "overwinning" ook maar voor 1 iemand goed is is echt heel naief.
Get woke, go broke!
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:55:53 #162
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143851616
quote:

[..]

jij denkt dat ik nergens meer koffie kan drinken of rookworst kan eten?!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_143851627
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:54 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De grootste integratieproblemen hebben we met Turken en Marokkanen. Dat zijn nou niet bepaald de groepen die door Zwarte Piet gekwetst worden.

Verder is "integratie" volgens mij wat anders dan de autochtone bevolking van een land z'n tradities afnemen of aantasten.
Welke traditie dan? Leg me dat eens uit, want als er iets is wat uit de geschiedenis blijkt dan is het dat "piet" nogal veranderlijk is.

We hebben het over een figuur dat pas na de 2de wereldoorlog echt landelijk ingevoerd werd en sinds dien al vele aanpassingen heeft gehad.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143851632
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:54 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat doet de Hema totaal niet. Ze passen simpelweg het uiterlijk van een Zwarte Piet aan. Zoiets lijkt me een prima geste naar bevolkingsgroepen in onze samenleving die aanstoot nemen aan het uiterlijk van Zwarte Piet.
pi_143851666
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ook niet, want het slaat nergens op verder. Maar denken dat deze "overwinning" ook maar voor 1 iemand goed is is echt heel naief.
Ik vind deze hele discussie fucking kansloos. Vorig jaar alleen maar het eindeloze gezeur gehoord over de zwarte pieten. Van volwassenen. Flikker op ! Het is een feest van kinderen en dat vergeten mensen. En nu met deze berichten ga ik weer dit eindeloze gezeur aanhoren van volwassenen.
pi_143851668
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:54 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat? De discussie is er al jaren, maar bleef beperkt tot het groepje schreeuwers dat door niemand serieus werd genomen.

Het werd pas serieus toen er een paar types die wat meer ingangen in de media hadden gingen meedoen.
Nee, het was vooral een (fikse) groep normale mensen die niet gehoord werden waardoor de schreeuwers een kans kregen.
Nu is dat ook niet geheel waar, want de discussie is er sinds deze vorm van piet er is, wat trouwens al met succes een aantal keer ter discussie is gesteld.
pi_143851696
quote:

[..]

Als 5% van de mensen die het met deze anti-pieten acties oneens zijn, alleen het sinterklaas snoepgoed laten liggen, dan merken die winkels het hard in hun omzet.
Kunnen die mensen wel gewoon rookworst en andere spullen blijven kopen bij de Hema.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_143851717
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 15:56 schreef OProg het volgende:
En wat nou als ze Zwarte Piet van witte chocolade maken?
Nee dan voel ik me beledigd :(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2014 16:59:08 ]
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:58:57 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143851718
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik vind deze hele discussie fucking kansloos. Vorig jaar alleen maar het eindeloze gezeur gehoord over de zwarte pieten. Van volwassenen. Flikker op ! Het is een feest van kinderen en dat vergeten mensen. En nu met deze berichten ga ik weer dit eindeloze gezeur aanhoren van volwassenen.
Is het ook, het gaat nergens over en zorgt alleen maar, en exclusief, voor een splijting tussen 2 groepen, die dus nergens voor nodig is.

Mensen worden gedwongen een kant te kiezen min of meer, vooral winkels etc, en welke kant je ook kiest het is nooit goed.

Lekker gedaan Quincy! Op naar de rassenoorlogen!
Get woke, go broke!
pi_143851724
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als 5% van de mensen die het met deze anti-pieten acties oneens zijn, alleen het sinterklaas snoepgoed laten liggen, dan merken die winkels het hard in hun omzet.
Kunnen die mensen wel gewoon rookworst en andere spullen blijven kopen bij de Hema.
Ja en hoe standvastig zullen deze mensen zijn met hun boycot ?
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:59:17 #171
8369 speknek
Another day another slay
pi_143851730
quote:

[..]

Zo hee. Maar anderen zetten jou weg. Poepoe.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_143851752
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Is het ook, het gaat nergens over en zorgt alleen maar, en exclusief, voor een splijting tussen 2 groepen, die dus nergens voor nodig is.

Mensen worden gedwongen een kant te kiezen min of meer, vooral winkels etc, en welke kant je ook kiest het is nooit goed.

Lekker gedaan Quincy! Op naar de rassenoorlogen!
Dit komt niet alleen door de anti pieten brigade. De pro pieten brigade doet net zo hard mee.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:00:03 #173
8369 speknek
Another day another slay
pi_143851762
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:54 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Voor mij werd de discussie serieuzer toen mijn peer group internationaler werd. Soms heb je een blik van buiten nodig om door te krijgen dat je eigen visie verkokerd is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:00:10 #174
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143851766
Zwarte Piet heet allang anders en de roe is weg. Bovendien is die tegenwoordig vriendelijk ipv de boosaardige zoals voor mijn tijd. Genoeg water bij de wijn lijkt me.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_143851771
Altijd zijn die grote zeiknegers die racisten roepen zijn meestal zelf de grootste racisten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')