We zijn een armetierig kutvolkje en dat zijn we.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat kranten worden afgeluisterd door inlichtingendienst veroorzaakt zelfs bij de media nauwelijks een rimpel, laat staan politiek of bevolking, maar zwarte piet....
Ik durf geen bruin brood meer te etenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat, dat ik witte chocolade lekkerder vind? Dat laatste was natuurlijk niet serieus heJe moet onderhand wel op je tenen lopen lijkt het.
Oh afluisteren is niet zo erg, ze zijn tenslotte allemaal lid van rupert murdochs doorgeefluik netwerk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat kranten worden afgeluisterd door inlichtingendienst veroorzaakt zelfs bij de media nauwelijks een rimpel, laat staan politiek of bevolking, maar zwarte piet....
Gewoon roggebrood dan maar of Oberlender.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik durf geen bruin brood meer te eten
Dat is ook niet meer wat het ooit was.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik durf geen bruin brood meer te eten
Ik kanker hier al jaren over de kwaliteit van de pers in NL maar daar krijg ik zelden bijval opquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Oh afluisteren is niet zo erg, ze zijn tenslotte allemaal lid van rupert murdochs doorgeefluik netwerk.
Dat zag je ook meteen bij elke propaganda-fart uit kiev die de volgende ochtend op de voorpagina staat nog voordat mensen de kans krijgen te bewijzen dat het bs is. (zoals het "vernietigen van een russisch konvooi" dat nooit gebeurd is)
Oberlander is een roggebroodquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon roggebrood dan maar of Oberlender.
ik boycot de krant al jaren, ik koop er nooit 1.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik kanker hier al jaren over de kwaliteit van de pers in NL maar daar krijg ik zelden bijval op
Owquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oberlander is een roggebrood
Het beste is om gewoon geen krant en geen journaal meer in te zien, en elke keer als je weer iets belachelijks in het blikveld schiet tijdens een onvermijdelijk bezoekje supermarkt (voorpaginas van de telegraaf, de meest 'populaire krant van nederland) gewoon even deze kop te trekken:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik kanker hier al jaren over de kwaliteit van de pers in NL maar daar krijg ik zelden bijval op
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik koop geen pepernoten als er niet een mooie zwarte piet op de verpakking staat.
Zwarte stiften zijn racitisch!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je kunt ze er zelf ook op tekenen.
Alleen als ze niet werken.quote:
Fantastisch. Een natuurgetrouwe weergave van de gemiddelde slavernijviering-voorstander.quote:
Goed idee; laten we van alles verbieden omdat een enkeling zich eraan stoort!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:01 schreef Leafeon672 het volgende:
Kan er geen verbod komen op dit soort flamebaittopics?Er zijn wel betere dingen waar je je tijd aan kunt verspillen.
Mensen die nog steeds op een Zwarte Pietendiscussie zitten te wachtenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed idee; laten we van alles verbieden omdat een enkeling zich eraan stoort!
Het zou dan ook niet meer ter discussie gesteld moeten worden. Per direct kappen met zwarte piet. Als je desnoods iets zwarts wil hebben, maak dan Sinterklaas zwart.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds op een Zwarte Pietendiscussie zitten te wachten....!!!
We zijn alweer een stapje dichter in de richting. Je weet hoe die dingen gaan...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:17 schreef Leafeon672 het volgende:
Als hier een derde topic voor komt word ik boos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |