Godverdomme zeg, dat gedrocht is serieus bedoeld als mannen handtasje?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat vinde gij nou eerlijk gezegd van zo'n tasje?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat drinken, pasjes, zat dingen die je extra bij je kan nemen plus ik ben van mening dat het veiliger is qua diefstal, alles dicht bij je vooral voor op vakantie is het goddelijk
hue huequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vroeger zag je er altijd mannen van 40-45 jaar mee rondlopen in pretparken.
Je gelooft ook in een landstitel voor de kakkerlakken dus ik kan het je niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik geloof in zijn onschuld. Dus deze comment slaat nergens op (huehue) tenzij hij timmerman is of iets.
Heuptas. Dat is heel anders.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:44 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, dat gedrocht is serieus bedoeld als mannen handtasje?
Dit jaar bedoel je ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je gelooft ook in een landstitel voor de kakkerlakken dus ik kan het je niet kwalijk nemen
Uh okquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]![]()
pasjes en geld kan in je portemonnee. En niemand zal sneller in je broekzak aan de voorkant gaan dan in je tasje.
Waarom denk je dat vrouwen 9/10x slachtoffer zijn van diefstal? Met die tasjes kan je juist veel makkelijker alles pakken.
Scheermesje bij je; op de roltrap kan je de strap losmaken en hup je stoot tegen iemand aan en tasje is al de andere kant op
En dat is slechts 1 vna de 1000en manieren waarom t veel makkelijker is
Lekker nummerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vooroordelen, toe maar hoor.
[..]
Dit nummer al gehoord?
Denken dat je dat merktquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uh ok
1. Ben geen vrouw, ik stomp die mafkees zo neer
2. Ik kan wel een beetje hardlopen
3. Een tasje van een man rippenTenzij het een oude man is heeft het gewoon geen nut, vrouwen zijn gewoon zwak
Jouw vooroordelenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Denken dat je dat merkt
Ik mag hopen dat het je gebeurd als je dat ding om je nek hebt en dan hier komt uithuilen.
Puur zodat ik even langs kan komen voor een
en dan weer te vertekken
Sad day todayquote:Van Gaal vraagt om geduld: ‘We hebben negen blessures en een jong team’
Jij stompt de mafkees zo neer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze SC neemt een vreemde richting.
Al weet ik nu wel dat ik als vitaal manpersoon mij weinig zorgen over een beroving hoef te maken
Jij komt nooit buiten, doel je daar op?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Al weet ik nu wel dat ik als vitaal manpersoon mij weinig zorgen over een beroving hoef te maken
Stoere Hagenees met snor en bijna matje ben je jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Jij bent kaal en klein manquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stoere Hagenees met snor en bijna matje ben je ja
Ik ben blij dat je terug bentquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De_kromme had de ideale moderator geweest. Ik ben blij dat Littlerabbit juist zíjn idealen nastreeft.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Leef jij ook nogquote:
dst zijn geen vrouwen maar uit de klauwen gegroeide breezahsletten anno 2014.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jouw vooroordelen
Verder ga ik nu geen neuk meer geven om je mening, tot nu toe zijn het de mannen die het haten en vrouwen die het niet erg vinden (afgezien van Karina dan) Chicks diggen het en dat kan ik beamen
peace
[..]
Sad day today
Dank jequote:
Academisch jaar begint bijna weer, tijd om te soggenquote:
Kromme en LR zijn 1 persoonquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:56 schreef Albanus het volgende:
[..]
De_kromme had de ideale moderator geweest. Ik ben blij dat Littlerabbit juist zíjn idealen nastreeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |