Niet echt des joodsquote:
Ja maar was er wel klaar mee. Dus keppel af en normale urenquote:
Ja doe normaal en ga terug naar ajacied422quote:
Met je autistische beperking.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja doe normaal en ga terug naar ajacied422
Correct. Dus help deze autistquote:
Dit is wel iets voor LR en Driesquote:British metal band Paradise Lost will perform an exclusive show with a symphonic orchestra in the Roman theater in Bulgaria's city of Plovdiv on September 20.
The show, which will feature the Plovdiv Philharmonic Orchestra, conducted by Levon Manukyan, will be shot for a DVD. It will include orchestrated versions of Paradise Lost classics, more recent stuff and a brand new song, as well as a regular set
Steven, Stijn is 16 en zwaar aan het puberen, als je wilt dat hij teruggaat naar 422 moet je albanus juist de hemel in prijzen en zeggen hoe geweldig je dit nieuwe account vindt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Correct. Dus help deze autist
Hmm logisch wel ditquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Steven, Stijn is 16 en zwaar aan het puberen, als je wilt dat hij teruggaat naar 422 moet je albanus juist de hemel in prijzen en zeggen hoe geweldig je dit nieuwe account vindt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Correct. Dus help deze autist
Maar ik vind Albanus veel toffer dan Ajacied . Als 442 was je maar een klein kut kind en nu een stoere 16jarigequote:
Ik vind ''ajacied422'' geen neutrale username. Scheelt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar ik vind Albanus veel toffer dan Ajacied . Als 442 was je maar een klein kut kind en nu een stoere 16jarige
quote:Koning Willem-Alexander heeft spreekt in zijn toespraken te weinig over God, vindt de Protestantse Kerk Nederland.
"Tot nu toe is God niet sterk in zijn toespraken naar voren gekomen, en dat is opvallend. Het was mooi geweest als zijn geloof daarin doorgeklonken had", zegt de voorzitter van de Protestantse Kerk Nederland (PKN) Karin van den Broeke in het NRC Handelsblad.
De kritiek uit protestantse hoek komt volgens Koninklijk Huis-verslaggever Antoin Peeters niet uit de lucht vallen. "Streng gelovigen maken zich al langer druk over het optreden van het koningspaar. Dat God niet werd genoemd in de kersttoespraak, was tegen het zere been. Openbare optredens op zondag worden ook afgekeurd en Máxima zou te nadrukkelijk aanwezig zijn met vaak uitdagende kleding."
Peeters schreef in juni een column over de kerk en het koningspaar. Afgelopen juni droeg Máxima een jurk met een diep decolleté tijdens een bezoek aan Wenen. De redactie van het Reformatorisch Dagblad plaatste de foto’s van Máxima, volgens Peeters als een soort van stil protest, toen niet.
Ben je een neutrale supporter nu dan? Veel beter ja want 442 ging altijd schuimbekkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:56 schreef Albanus het volgende:
[..]
Ik vind ''ajacied422'' geen neutrale username. Scheelt.
In 2010 was ik nog geestelijk gehandicapt, 12 jaar. Dus ik had ergens gelezen dat VAK410 destijds op vak 422 zou zitten dus tikte ik dat getal in.quote:
Hoe bedoel je met 'neutrale' supporter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben je een neutrale supporter nu dan? Veel beter ja want 442 ging altijd schuimbekken
410quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:59 schreef Albanus het volgende:
[..]
In 2010 was ik nog geestelijk gehandicapt, 12 jaar. Dus ik had ergens gelezen dat VAK410 destijds op vak 422 zou zitten dus tikte ik dat getal in.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:59 schreef Albanus het volgende:
[..]
In 2010 was ik nog geestelijk gehandicapt, 12 jaar. Dus ik had ergens gelezen dat VAK410 destijds op vak 422 zou zitten dus tikte ik dat getal in.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:59 schreef Albanus het volgende:
[..]
Dat je er nu ook voor uit komt dat je voor feyenoord bentquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:59 schreef Albanus het volgende:
[..]
Hoe bedoel je met 'neutrale' supporter.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat je er nu ook voor uit komt dat je voor feyenoord bent
Dit bevestigt dat wel inderdaad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat je er nu ook voor uit komt dat je voor feyenoord bent
WILLEMquote:
Hardcorequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:59 schreef Albanus het volgende:
[..]
Alleen ja afkeer jegens psv is en was nog altijd overduidelijk maar dat komt gewoon door davy denk ikquote:
Dat komt niet door Davy.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen ja afkeer jegens psv is en was nog altijd overduidelijk maar dat komt gewoon door davy denk ik
Ieder normaal mens heeft een afkeer jegens PSVquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen ja afkeer jegens psv is en was nog altijd overduidelijk maar dat komt gewoon door davy denk ik
Mensen uit Brabant niet hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Ieder normaal mens heeft een afkeer jegens PSV
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Door Davy toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekkere voetenbankjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tering
[ afbeelding ]
vlucht van malaysia airlines
Ja doe maar, Albanusquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:09 schreef Albanus het volgende:
[..]
Moet ik een uiteenzetting schrijven over de afkeer jegens PSV?
10/10 zou vliegenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tering
[ afbeelding ]
1 van de redenen ja. Enige lichtpuntje is Lansquote:
Lekker chillen en geen krijsende kinderen, topquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tering
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tering
[ afbeelding ]
Buitendam is ook wel okequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:10 schreef Dven het volgende:
[..]
1 van de redenen ja. Enige lichtpuntje is Lans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |