opstapje bij juf in bewaring geven en dan toch maar even juf meelopen naar de wc?? ik zie het probleem niet hoorquote:Op maandag 1 september 2014 21:39 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja dat, of een potje maar dat moet dan weer leeggekiept dus dan is een opstapje handiger![]()
(Maar dat wordt zo goooor met al die wildplassende kindjes die daar dan weer met die handjes aan zitten enzo huuu *nietteveelovernadenekngoedvoordeweerstand* )
Zeg k toch ook niet?quote:Op maandag 1 september 2014 21:38 schreef kaatjejannie het volgende:
We hebben ook niksggedwongen bij Sofie. We hadden wel sticker kaarten voor als ze droog was, Maar dan ging ze het gewoon ophouden. Was dus niet handig met een kind wat al movicolon krijgt.
Nu een kadootje gelijk als het goed gegaan was.
Haddenn wij ookquote:Op maandag 1 september 2014 21:40 schreef bitterend het volgende:
Ik wil het absoluut niet dwingengewoon stimuleren om even naar het potje te gaan als ik zie dat ze moet ipv dat ze in bad/op bed blijft zitten
Hij is toch 2,5 ofzo?quote:Op maandag 1 september 2014 20:21 schreef Zana het volgende:
is er nog een handige techniek? ik zie het hem nog niet zelfs doen nanmelijk, maar wij hebben ook nog een paar maanden om te oefenen en hij zal zeker ook niet elke dag op school poepen, misschien dat hij ook gewoon thuis poept...
vitamine D zit bij de meeste 100 of 200 % van de aanbevoelen dagelijkse hoeveelheid in, dat is eigenlijk ook al vreemd, want hoeveel moet hij nu binnenkrijgen? maar bij de andere vitamines zit soms maar 30 % van de ADH in en in een ander product 50 of 60 %...
Anoukquote:Op maandag 1 september 2014 21:48 schreef Susie het volgende:
Wij zijn vanmorgen zonder luier naar de supermarkt gegaan! Hartstikke eng vond ik het, maar het ging goed. Helaas thuis was ze net niet op tijd bij de wc, waardoor het iets in haar onderbroek zat, zeker niet noemenswaardig, maar ze wilde gelijk weer een luier aan. Maffie.
Bij jullie ging het ook soepel toch?quote:
Hier van af 18 maanden poepen op het potje !quote:Op maandag 1 september 2014 21:52 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Bij jullie ging het ook soepel toch?
S gaat sinds ze 15mnd is regelmatig op het potje (uit zichzelf). Toen ze 17mnd was ongv werd ze behoorlijk ziek en heeft ze een hele tijd niet naar het potje omgekeken. Ook prima.
Later kwam die interesse weer en een week ofzo na haar 2e verjaardag wilde ik haar verschonen voor het slapen.. Zegt ze: nee geen luier!
Heb op haar vertrouwd en ze is zonder luier gaan slapen en heeft geen luier meer omgehad. Ook snachts niet dus.
Als ze svonds veel gedronken heeft til ik dr snachts naar de wc en na het plassen slaapt ze gewoon verder
En als ze voor het slapen goed geplast heeft kan ze zo 11uren slapen en droog blijven.
nee joh. Zo bedoelde ik het ook niet. Was in het algemeen .quote:Op maandag 1 september 2014 21:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
Zeg k toch ook niet?
Ik weet hoe het is met een kind met obstipatie, het was een opmerking in het algemeen. Het is een vrij natuurlijke en in principe goeie reactie, als je niet wilt poepen dan hou je het in, maar bij kindjes die zindelijk worden kan dat niet gunstig uitpakken met flinke obstipatie of juist bekkenbodemklachten die dan op latere leeftijd resulteren in bijivoorbeeld blaasontstekingen of incontinentie of pijn bij seks enzulks.
Vooral alles wat los en vast zit inpakken, cadeaupapier openscheuren is heel erg leuk voor zo een kleintje, de cadeautjes zelf waren minder interessant.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:04 schreef kleinzusje het volgende:
Even een heeeeeeeeeeeeeeel ander onderwerp![]()
Hoe doen jullie het met sinterklaas ?
De mijnes is dan bijna 2,5 jaar en vorig jaar hebben niks gedaan. Nu ben ik wel benieuwd hoe jullie hier mee omgaan .
Wij hebben het vorig jaar voor het eerst echt gevierd (Soneal was toen net 3), en hij vond het geweldig, grote broer en zijn vriendin waren erbij, en Soneal was bij ieder pakje voor iedereen heel meelevend en hulpvaardig qua uitpakken:quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:04 schreef kleinzusje het volgende:
Even een heeeeeeeeeeeeeeel ander onderwerp![]()
Hoe doen jullie het met sinterklaas ?
De mijnes is dan bijna 2,5 jaar en vorig jaar hebben niks gedaan. Nu ben ik wel benieuwd hoe jullie hier mee omgaan .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |