abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144076449
wij geven ook kauw vitaminen. Diegene met spongebob erop...deze lust ze het beste.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 1 september 2014 @ 20:41:18 #177
147316 crew  DJMO
#trut
pi_144076555
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 20:21 schreef Zana het volgende:
is er nog een handige techniek? ik zie het hem nog niet zelfs doen nanmelijk, maar wij hebben ook nog een paar maanden om te oefenen en hij zal zeker ook niet elke dag op school poepen, misschien dat hij ook gewoon thuis poept...
ik laat hem gewoon voorover buigen terwijl hij nog op de pot zit zeg maar, en haal dan met een paar billendoekjes van voor naar achter langs alles weg (vaak in 1 keer, soms moet ik een extra doekje gebruiken)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_144076654
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 20:33 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Dan mag jezelf of je partner, opa/oma oid komen om te verschonen. Tenzij sbo dan doet de klassenassistente dat. Een plas ongelukje wordt wel gewoon verschoond.
Ghi, dat zou hier dan minimaal een uur duren want niemand is dichterbij en meestal is de dichtstbijzijnde ook nog verder weg.
Agz hier nul interesse is in plassen of poepen op een andere plek dan in de luier (of staand, dan maakt t niet uit waar), kan dat nog interessant worden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_144076725
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 20:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ghi, dat zou hier dan minimaal een uur duren want niemand is dichterbij en meestal is de dichtstbijzijnde ook nog verder weg.
Agz hier nul interesse is in plassen of poepen op een andere plek dan in de luier (of staand, dan maakt t niet uit waar), kan dat nog interessant worden.
Ze heeft nog even toch?
  maandag 1 september 2014 @ 20:47:05 #180
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_144076813
Zana de jouwe is toch niet over een paar maanden al vier?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_144076902
Ja nog 5 maanden, je weet nooit, maar ik zie het voorlopig niet gebeuren.
Terwijl ze het plassen heel goed kan controleren overigens. Heeft op vakantie veel bloot gelopen en ging er dan echt even voor staan. Of dat nou binnen of buiten was.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_144076922
Vanyel, hier was er ook 0.0 interesse. Vanaf 3 jaar 8 maanden hebben we haar geen luier meer aan gegeven, toen was het nog een maand dik drama en daarna ineens de knop om. Dus het kan nog... Het heeft mij ook heel wat grijze haren gekost.
pi_144077060
Dat werkt dus bij ons niet. Eva houdt het neg zo lang op tot ze een luier krijgt. De laatste tijd hebben we dat iets gerekt maar dan piepte ze alleen maar zielig dat het er al bijna uitkomt.
Ze raakt echt in paniek dan -O-
pi_144077109
Eva poept toch alleen nog in d'r luier? Dat hebben heel veel kinderen. En grote kans dat ze dan thuis poept. Of een plek waar ze zich veilig en vertrouwt voelt.
pi_144077338
Sofie poepte in dr onderbroek. T deed dr ook helemaal niks. Toen we weer een luier om deden deed ze alles weer daar in.
*poef* nu is het weg
pi_144078190
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 20:50 schreef Fannetje het volgende:
Vanyel, hier was er ook 0.0 interesse. Vanaf 3 jaar 8 maanden hebben we haar geen luier meer aan gegeven, toen was het nog een maand dik drama en daarna ineens de knop om. Dus het kan nog... Het heeft mij ook heel wat grijze haren gekost.
Was dat dan gewoon tig keer per dag schone kleren en de dweil erover?
En deed je dat ook op het kinderdagverblijf of is de jouwe de hele week thuis?
pi_144078344
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 21:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Was dat dan gewoon tig keer per dag schone kleren en de dweil erover?
En deed je dat ook op het kinderdagverblijf of is de jouwe de hele week thuis?
Ja, dat dus. Tig keer per dag schone kleren en veel naar de wc sturen. Met het KDV had ik het afgesproken en die wilden gelukkig meewerken. En bij opa en oma's ook.
pi_144078416
Knap dat je dat een maand vol hebt gehouden.

Aan de andere kant is 8x per dag naar school mogen om te verschonen ook niet echt tof.
pi_144078431
Ik ben hier ook benieuwd naar! Bij oma en opa zondag ging ze ineens poepen en plassen op het potje..thuis wil ze niet :? en als ik haar zonder luier laat vraag ze huilend om een luier of poept ze gewoon op de grond/in bad. Als ik zie dat ze moet poepen vraag ik het of ze moet? en het antwoord is neeee niet kijken weg mama.
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_144078532
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 21:21 schreef bitterend het volgende:
Ik ben hier ook benieuwd naar! Bij oma en opa zondag ging ze ineens poepen en plassen op het potje..thuis wil ze niet :? en als ik haar zonder luier laat vraag ze huilend om een luier of poept ze gewoon op de grond/in bad. Als ik zie dat ze moet poepen vraag ik het of ze moet? en het antwoord is neeee niet kijken weg mama.
Ook dat is geen vreemd gedrag. Kinderen weten dat het eigenlijk iets "vies" is en willen er een beetje privacy bij.
pi_144078598
Hier een totaal andere ervaring :@
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_144078625
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 21:21 schreef Vanyel het volgende:
Knap dat je dat een maand vol hebt gehouden.

Aan de andere kant is 8x per dag naar school mogen om te verschonen ook niet echt tof.
Het ging meestal 2 of 3 keer per dag mis, dus dat was nog te overzien.
En ineens viel het kwartje! Nu nog wel eens een plasongelukje omdat ze zichzelf geen tijd gunt om naar de wc te gaan, maar poepongelukjes hebben we godzijdank helemaal niet meer gehad.

Volgende week gaat ze naar school en daar ga ik wel vragen of ze haar nog af en toe willen sturen.
pi_144078807
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 21:23 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ook dat is geen vreemd gedrag. Kinderen weten dat het eigenlijk iets "vies" is en willen er een beetje privacy bij.
Ik probeer haar dan naar het potje te brengen in een andere kamer of keuken maar dat werkt niet altijd..maar goed ze is nog geen 3! het komt nog denk ik
  maandag 1 september 2014 @ 21:28:16 #194
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_144078816
Poepen is vaak het lastigst. De mijne vind het ook nog steeds eng en probeert het op te houden als hij geen luier om heeft.

Hij prefereert wc sterk boven potje wel.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_144078829
Wij sturen sofie ook nog heel erg. Ze wil ook graag privacy tijdens het poepen.
Ik zag het verschonen op school ook echt niet zitten. Ik denk dat ik haar dan thuis had gehouden totdat het lukte. We waren al met de nieuwe opvang in overleg.
*poef* nu is het weg
pi_144079111
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 21:23 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Idd :Y

En dwingen heeft echt echt geen zin, krijg je uiteindelijk allerlei nare toestanden mmet bekkenbodemproblemen en mogelijk dingen als obstipatie enzo van. Not quite a joy :X

Hier Hema-kauwvitaminen, goedkoop, glutenvrij en ze lusten ze, dus prima. Daarnaast vitamine A en D druppels van davitamon ivm tekorten en ferrofumaraat. Komende donderdag mogen we weer naar t cb, joy :') en ergens deze maand of volgende maand ook weer naar de kinderarts, binnenkort maar ns bellen of haar rooster al bekend is.
:)
pi_144079162
En ik moet met jongstte maar eens gaan passen op die wc'tjes op school, voor de zomer kon ze er nog niet zelfstandig op en af :')
Is ook wat, is ze zindelijk en kan ze zichzelf afvegen, kan ze letterlijk de pot nie op :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 1 september 2014 @ 21:36:44 #198
147316 crew  DJMO
#trut
pi_144079288
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 21:34 schreef mignonne het volgende:
En ik moet met jongstte maar eens gaan passen op die wc'tjes op school, voor de zomer kon ze er nog niet zelfstandig op en af :')
Is ook wat, is ze zindelijk en kan ze zichzelf afvegen, kan ze letterlijk de pot nie op :P
opstapje meegeven? :D
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_144079378
We hebben ook niksggedwongen bij Sofie. We hadden wel sticker kaarten voor als ze droog was, Maar dan ging ze het gewoon ophouden. Was dus niet handig met een kind wat al movicolon krijgt.
Nu een kadootje gelijk als het goed gegaan was.
*poef* nu is het weg
pi_144079450
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 21:36 schreef DJMO het volgende:

[..]

opstapje meegeven? :D
Ja dat, of een potje maar dat moet dan weer leeggekiept dus dan is een opstapje handiger :P
(Maar dat wordt zo goooor met al die wildplassende kindjes die daar dan weer met die handjes aan zitten enzo huuu *nietteveelovernadenekngoedvoordeweerstand* )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')