ik laat hem gewoon voorover buigen terwijl hij nog op de pot zit zeg maar, en haal dan met een paar billendoekjes van voor naar achter langs alles weg (vaak in 1 keer, soms moet ik een extra doekje gebruiken)quote:Op maandag 1 september 2014 20:21 schreef Zana het volgende:
is er nog een handige techniek? ik zie het hem nog niet zelfs doen nanmelijk, maar wij hebben ook nog een paar maanden om te oefenen en hij zal zeker ook niet elke dag op school poepen, misschien dat hij ook gewoon thuis poept...
Ghi, dat zou hier dan minimaal een uur duren want niemand is dichterbij en meestal is de dichtstbijzijnde ook nog verder weg.quote:Op maandag 1 september 2014 20:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dan mag jezelf of je partner, opa/oma oid komen om te verschonen. Tenzij sbo dan doet de klassenassistente dat. Een plas ongelukje wordt wel gewoon verschoond.
Ze heeft nog even toch?quote:Op maandag 1 september 2014 20:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ghi, dat zou hier dan minimaal een uur duren want niemand is dichterbij en meestal is de dichtstbijzijnde ook nog verder weg.
Agz hier nul interesse is in plassen of poepen op een andere plek dan in de luier (of staand, dan maakt t niet uit waar), kan dat nog interessant worden.
Was dat dan gewoon tig keer per dag schone kleren en de dweil erover?quote:Op maandag 1 september 2014 20:50 schreef Fannetje het volgende:
Vanyel, hier was er ook 0.0 interesse. Vanaf 3 jaar 8 maanden hebben we haar geen luier meer aan gegeven, toen was het nog een maand dik drama en daarna ineens de knop om. Dus het kan nog... Het heeft mij ook heel wat grijze haren gekost.
Ja, dat dus. Tig keer per dag schone kleren en veel naar de wc sturen. Met het KDV had ik het afgesproken en die wilden gelukkig meewerken. En bij opa en oma's ook.quote:Op maandag 1 september 2014 21:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Was dat dan gewoon tig keer per dag schone kleren en de dweil erover?
En deed je dat ook op het kinderdagverblijf of is de jouwe de hele week thuis?
Ook dat is geen vreemd gedrag. Kinderen weten dat het eigenlijk iets "vies" is en willen er een beetje privacy bij.quote:Op maandag 1 september 2014 21:21 schreef bitterend het volgende:
Ik ben hier ook benieuwd naar! Bij oma en opa zondag ging ze ineens poepen en plassen op het potje..thuis wil ze nieten als ik haar zonder luier laat vraag ze huilend om een luier of poept ze gewoon op de grond/in bad. Als ik zie dat ze moet poepen vraag ik het of ze moet? en het antwoord is neeee niet kijken weg mama.
Het ging meestal 2 of 3 keer per dag mis, dus dat was nog te overzien.quote:Op maandag 1 september 2014 21:21 schreef Vanyel het volgende:
Knap dat je dat een maand vol hebt gehouden.
Aan de andere kant is 8x per dag naar school mogen om te verschonen ook niet echt tof.
Ik probeer haar dan naar het potje te brengen in een andere kamer of keuken maar dat werkt niet altijd..maar goed ze is nog geen 3! het komt nog denk ikquote:Op maandag 1 september 2014 21:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ook dat is geen vreemd gedrag. Kinderen weten dat het eigenlijk iets "vies" is en willen er een beetje privacy bij.
Iddquote:Op maandag 1 september 2014 21:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ook dat is geen vreemd gedrag. Kinderen weten dat het eigenlijk iets "vies" is en willen er een beetje privacy bij.
opstapje meegeven?quote:Op maandag 1 september 2014 21:34 schreef mignonne het volgende:
En ik moet met jongstte maar eens gaan passen op die wc'tjes op school, voor de zomer kon ze er nog niet zelfstandig op en af![]()
Is ook wat, is ze zindelijk en kan ze zichzelf afvegen, kan ze letterlijk de pot nie op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |