abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144052333
En lastig altijd met die woordkeus. Dot heeft wel een plasser omdat we echt geen ander woord kunnen bedenken dat we acceptabel vinden. M heeft een piemel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 1 september 2014 @ 07:51:34 #152
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_144052456
Wij geven wel kauwvitamines voor kinderen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_144052682
Wij zeggen ook piemel voor jongens en plasser voor meisjes.

Vitamines heb ik nog niet eerder gegeven (wel vit D), maar misschien deze winter wel. Het is ook niet zo'n goede (groenten)eter meer tegenwoordig.

Knappe peuters O+.

Bar, ik vind het ook leuk om over Roy te lezen :Y. Sterkte met zijn wond!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_144053164
Hier krijgen ze het hele jaar door kauw vitamines. Als we het niet vergeten dan.

Hier een piemel en een pruttel. Zo is ze het zelf gaan noemen. Wij noemden het een plasser.
pi_144053273
Bar, lekker blijven schrijven hier. Ik vind het leuk om te lezen dat hij toch mooie sprongen blijft maken!
Alleen jammer dat zo'n "sprong" dan niet altijd goed terechtkomt. Hopelijk heeft hij snel geen last meer van de wond!!

Hier vitamine D in de winter, als ik er aan denk. Verder eten ze gevarieerd genoeg.

Hier ook een piemel voor jongens.. Voor meisjes heb ik nog niet hoeven benoemen, tot we bij het baby-krijg-verhaal aankwamen bij chris. En toen was er een plasgaatje en een babygaatje.. Ik vind plasser ook wel netjes..

Daan is nu lekker op de PSZ. druk weekend gehad ook. Vrijdagavond kinderfeestje van Chris, en hij was flink onder de indruk van die 7 jongens. Zaterdag naar mijn ouders, daar lekker uitgewaaid op het strand, op de traptrekker met beppe en verder lekker gespeeld. Gisteren verjaardag van een neefje, en ook weer heerlijk gespeeld met de andere jongens (mijn ouders hebben 2 dochters en 5 kleinzoons ;) ). Zijn kleinste neefje van een half jaar jonger was voor de vakantie nog bijna net zo groot als Daan, maar hij heeft toch een groeispurt gemaakt, nu opeens 4-5 cm groter.
Al met al een heerlijk weekend dus..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 1 september 2014 @ 09:31:29 #156
147316 crew  DJMO
#trut
pi_144053384
Hier is het een piemel of geen piemel :')

Of het nou de nasleep van de operatie os of wat anders weet ik niet, maar geert kroop vanmorgen op de psz bijna in me. Hij wilde mee terug naar huis, maar ik moest naar m'n werk. Z'n leidster heeft hem echt van me af moeten pellen en op schoot moeten nemen voor hij weer wat ontdooide...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_144054161
DJMO, het zou wel kunnen, dat hij nog niet helemaal lekker in zijn vel zit..
Maar Daan had het vorig jaar ook eens spontaan een paar keer, en daarna was het ook zo weer over. Even proberen of je echt niet met mama mee naar huis mag ;)
Komt vast wel goed als hij eenmaal bezig is.
pi_144062958
Mijn peuter zwom vanochtend in de Noordzee O+ water was 16 graden, de bikkel!

Bar, ik vind je updates ook tof! ^O^ wat een fijne dag hadden jullie en wat een brokkenpiloot is Roy!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_144066688
Hier gaat t bij de nieuwe opvang juist helemaal goed. Er kan nog net een kus en een zwaai vanaf. En dan moet ik weg wezen. Daaag mama.
pi_144071393
Hier noemen we het een tum(mie). Door oma zo in de wereld geholpen en inmiddels ben ik er ook wel aan gewend en vind ik het wel lief klinken. Jongens hebben een piemeltje.

Eva mag morgen weer naar de psz. Ik ben benieuwd hoe ze het gaat doen na de vakantie.

Oh en vitaminen. ...wij geven de davitamon kauwvitamines met vitamine D. Eigenlijk het hele jaar door.
pi_144073213
Mag ik even heel ongegeneerd trots zijn op sofie? Ze is zindelijk. 1,5 maand voor ze naar school moet heeft ze het door.
De afgelopen week al thuis en vandaag ook op de opvang.
Plassen ging al goed, nu de rest ook.
Het heeft wat omkoping met playmobil nodig gehad, maar dat deert niet.

ze is ook echt toe aan school. Hey was door het poepen nog even onzeker of ze wel zou starten nu, maar dat kan dus gewoon.
*poef* nu is het weg
pi_144073481
bij etos zijn de multivitamines 1+1 gratis op het moment en ik stond vandaag voor het rek, maar ben er niet uitgekomen...er zit best wel verschil tussen de verschillende merken wat en hoeveel erin zit en dan ook nog of het kauwtabletten zijn, gewone tabletjes, gummibeertjes of capsules, er zijn ook merken waar extra visolie in zit...

oh ja, en als ze naar school gaan, moeten ze dan ook zelf kunnen afvegen?
  maandag 1 september 2014 @ 19:49:38 #163
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_144073694
Eigen merk dingen vond Ollie vies dus ik koop gewoon weer davitamon. Die eet ie tenminste. Iets anders dan kauwvitamines is er toch niet voor die kleintjes? Capsule doorslikken lijkt me toch niet?

En ja billen afvegen moet ook. Juf kan niet met elk kind mee naar de wc.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_144073698
Wij hebben die van davitamon junior. Ik heb ze vanaf 1 jaar voor Rosalie en vanaf 3 jaar voor eva. De ene is frambozensmaak en de andere is aardbeiensmaak.
Je hebt ook sinaasappel en banaan. Gewoon kiezen waarvan jij denkt dag hij lekker vindt.
En deze geeft op de verpakking aan dat vitamine D 100-200% van de dagelijks aanbevolen hoeveelheid heeft. Dus dan krijgen ze die voldoende binnen en de rest is aanvulling op de voeding.

Ik heb van ieder 2 potjes meegenomen. Scheelt weer ¤32,-
pi_144073849
Knap hoor Sofie ^O^

Ik hoop echt zo dat eva ook op tijd zindelijk is. Eigenwijze drol is het :P
Ze heeft mijn woorden naar haar voordeel verdraaid en zegt dat ze wel op de wc gaat poepen als ze naar school gaat. "Want dan moet het 8)7 "
pi_144074437
Hier dezelfde vitamine als danic heeft. Sofie weet al precies welk potje voor haar is, die heeft een roze etiket.

Bij Sofie noemden we ook dat ze voor ze naar school moest moest poepen op de wc. Maar toen wilde ze gewoon niet meer naar school. We hadden zelf de deadline op half september gezet. Ze leek het ook niet aan te voelen komen. Heeft ook medicatie ervoor. Maar gelukkig. ...
afvegen is nu de volgende stap.
*poef* nu is het weg
pi_144074544
Genoeg kleuters die nog niet zelf hun billen afvegen en de juf helpt.

Sofie knap hoor en nu naar school.

Hier vitamine D druppels of kauwvitamines. Ze zijn er ook in vloeibare variant die had ik een keer te pakken maar die moet in de koelkast. Dan vergeet ik ze dus steeds want ik geef ze altijd 's ochtends bij het aankleden.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 1 september 2014 @ 20:11:50 #168
147316 crew  DJMO
#trut
pi_144075014
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 20:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Genoeg kleuters die nog niet zelf hun billen afvegen en de juf helpt.
dit. Jan moest in het begin nog geholpen worden, kan het inmiddels wel zelf overigens, en zeker Geert moet ik nog helpen omdat anders alles onder zit :X Maar bij Jan waarschuw ik juf soms nog dat ze het even in de gaten moet houden als ik weet dat hij aan de dunne is (hij krijgt soms taksi bij de buurvrouw, omdat hij er zo gek op is, maar helaas gaat hij er wel van aan de diarree :') )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_144075438
KJ: Ook s'nachts zindelijk ? Knappe meid zeg !

Hier noemen we het tutje :D
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 09:15 schreef olivia_321 het volgende:
Hier krijgen ze het hele jaar door kauw vitamines. Als we het niet vergeten dan.

Hier een piemel en een pruttel. Zo is ze het zelf gaan noemen. Wij noemden het een plasser.
_O-

Troeta, alles gelukt vandaag ! ? Je peuter (s) O+

Rest: Bijgelezen O+ ^O^
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_144075529
is er nog een handige techniek? ik zie het hem nog niet zelfs doen nanmelijk, maar wij hebben ook nog een paar maanden om te oefenen en hij zal zeker ook niet elke dag op school poepen, misschien dat hij ook gewoon thuis poept...

vitamine D zit bij de meeste 100 of 200 % van de aanbevoelen dagelijkse hoeveelheid in, dat is eigenlijk ook al vreemd, want hoeveel moet hij nu binnenkrijgen? maar bij de andere vitamines zit soms maar 30 % van de ADH in en in een ander product 50 of 60 %...
pi_144075609
Maar das wordt aangevuld door vitaminen uit voeding.
Vitamine D krijg je alleen uit zonlicht en dat krijgen ze dus echt niet genoeg. Daarom die grote hoeveelheid vitamine D
pi_144075706
Dr luier was al maanden snachts droog. Soms zat er wel wat poep in. We laten m nog wel even om, voor de zekerheid. Ze heeft broekjes en die gaan meerdere nachten mee.
*poef* nu is het weg
pi_144075727
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 20:24 schreef kaatjejannie het volgende:
Dr luier was al maanden snachts droog. Soms zat er wel wat poep in. We laten m nog wel even om, voor de zekerheid. Ze heeft broekjes en die gaan meerdere nachten mee.
^O^
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_144075976
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:52 schreef danic het volgende:
Knap hoor Sofie ^O^

Ik hoop echt zo dat eva ook op tijd zindelijk is. Eigenwijze drol is het :P
Ze heeft mijn woorden naar haar voordeel verdraaid en zegt dat ze wel op de wc gaat poepen als ze naar school gaat. "Want dan moet het 8)7 "
Maar wat als ze niet zindelijk zijn, mag zo'n kind dan plots toch niet naar school?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_144076203
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 20:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Maar wat als ze niet zindelijk zijn, mag zo'n kind dan plots toch niet naar school?
Dan mag jezelf of je partner, opa/oma oid komen om te verschonen. Tenzij sbo dan doet de klassenassistente dat. Een plas ongelukje wordt wel gewoon verschoond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')