Bar, lekker blijven schrijven hier. Ik vind het leuk om te lezen dat hij toch mooie sprongen blijft maken!
Alleen jammer dat zo'n "sprong" dan niet altijd goed terechtkomt. Hopelijk heeft hij snel geen last meer van de wond!!
Hier vitamine D in de winter, als ik er aan denk. Verder eten ze gevarieerd genoeg.
Hier ook een piemel voor jongens.. Voor meisjes heb ik nog niet hoeven benoemen, tot we bij het baby-krijg-verhaal aankwamen bij chris. En toen was er een plasgaatje en een babygaatje.. Ik vind plasser ook wel netjes..
Daan is nu lekker op de PSZ. druk weekend gehad ook. Vrijdagavond kinderfeestje van Chris, en hij was flink onder de indruk van die 7 jongens. Zaterdag naar mijn ouders, daar lekker uitgewaaid op het strand, op de traptrekker met beppe en verder lekker gespeeld. Gisteren verjaardag van een neefje, en ook weer heerlijk gespeeld met de andere jongens (mijn ouders hebben 2 dochters en 5 kleinzoons

). Zijn kleinste neefje van een half jaar jonger was voor de vakantie nog bijna net zo groot als Daan, maar hij heeft toch een groeispurt gemaakt, nu opeens 4-5 cm groter.
Al met al een heerlijk weekend dus..