WHATquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
omg, sorry hoor maar je hebt een dochter die niet thuis mag wonen, dan nog 2 jongens van een andere vader. Niet breed en veel gedoe en dan denk je joh laat ik er nog een erbij doen van een donor
Oh ja, die fase ken ikquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:58 schreef Phaidra het volgende:
Iets anders: mini vraagt (bijna) alles op zo'n vreselijk irritant zeurtoontje. Ik probeer hem uit te leggen dat hij dingen ook anders kan zeggen/vragen, of ik doe het voor. Het heeft nog weinig effect.. Is ook een fase toch??
Hij is ook in de fase "Wat is dat?" belandt. En "Wat doe je?" Terwijl hij 9 van de 10x het antwoord wel weet. Ik wacht nu op de waarom-fase, dat duurt vast ook niet lang meer
.
Goede toevoegingquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh ja, die fase ken ikhet gaat nu wel steeds beter. Desgevraagd kan hij inmiddels steeds betere vragen formuleren. Maar hij begint toch steeds weer met "mama, jij MOET..."
![]()
Mijn peuter is duidelijk het type 'grote mond, klein hartje'stoere verhalen over hoe groot en sterk hij is, maar vanmorgen was de timmerman bezig om ruiten te vervangen dan kruipt hij helemaal tegem me aan omdat het geluid zo hard is (peuter dus, niet de timmerman
) stoere vent
![]()
Gefeliciteerd nog voor de jarige peuters!en fijn dat Geert goed opknapt!
Toen je bezwangerd werd wel, right?quote:
ook niet. en fyi: de vader is géén FOK!ker (en ook geen ex- of gebande FOK!ker btw)quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toen je bezwangerd werd wel, right?Jammer dat de papa gebanned is en dus niet kan reageren. Fucking A ook weer dit, en lekker makkelijk, hij wil geen papa zijn, jij kan abortus 'niet over je hart verkrijgen' (egoist!), en de maatschappij dokt wel!
er is ook een dreumestopic !quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
Oww sorry buurvrouwtje, even de weg kwijt. Hier mag ik nog een maandje of 5 niet komen
Dat staat ook in OUD zeker?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
er is ook een dreumestopic !
klopt.quote:
Ik moet ineens weer aan het werk...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
klopt.
Maar het is hier best leuk hoor. Ondanks onze reputatie enzo. Echt en heus.
was it something I said?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik moet ineens weer aan het werk...
quote:
ja... mijne wordt zo grootquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde liedje,
Nou ja, iemand anders nog iets over peuters te melden?
Ja echt, ik kijk er ook echt naar uitquote:
Wat heerlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja... mijne wordt zo groot(figuurlijk dan...) hoe stopte ik die tijd ook alweer?
ik heb vrijstelling van mn minor en ben dan een heul half jaar thuis met peuter!!heerlijk
ze gaat wel nog naar gastouder voor het sociale, 1 dagje minder dat wel maar toch. En dan per januari naar school.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:16 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig is dat maar heel af en toe, en is het meestal (ruim) na 07.00 uur als ik voel dat er auto's over m'n bed rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |