abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143874606
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:31 schreef Ynske het volgende:

[..]

omg, sorry hoor maar je hebt een dochter die niet thuis mag wonen, dan nog 2 jongens van een andere vader. Niet breed en veel gedoe en dan denk je joh laat ik er nog een erbij doen van een donor :?
WHAT :')

Kom ik kweek nog zo'n ding in m'n lijf want 't is toch gratis. Maar opvoeden kan ik niet, nouja ik probeer het nog een keer - 't gaat niet om een mensenleven die ik compleet verneuk op die manier.

Oh wacht...

;( ;( ;( ;(
pi_143874686
Mja, deze posts zullen wel snel weg gaan, want het is niet " OOOH GOED ZO MEID ZO BLIJ VOOR JE <insert duuzten1smileys> "

:')
pi_143874710
Het gaat hier over peuters.

Lief van Daan:)
pi_143874828
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:58 schreef Phaidra het volgende:
Iets anders: mini vraagt (bijna) alles op zo'n vreselijk irritant zeurtoontje. Ik probeer hem uit te leggen dat hij dingen ook anders kan zeggen/vragen, of ik doe het voor. Het heeft nog weinig effect.. Is ook een fase toch??

Hij is ook in de fase "Wat is dat?" belandt. En "Wat doe je?" Terwijl hij 9 van de 10x het antwoord wel weet :D. Ik wacht nu op de waarom-fase, dat duurt vast ook niet lang meer :+.
Oh ja, die fase ken ik :+ het gaat nu wel steeds beter. Desgevraagd kan hij inmiddels steeds betere vragen formuleren. Maar hij begint toch steeds weer met "mama, jij MOET..." }:|

Mijn peuter is duidelijk het type 'grote mond, klein hartje' O+ stoere verhalen over hoe groot en sterk hij is, maar vanmorgen was de timmerman bezig om ruiten te vervangen dan kruipt hij helemaal tegem me aan omdat het geluid zo hard is (peuter dus, niet de timmerman :') ) stoere vent O+

Gefeliciteerd nog voor de jarige peuters! *O* en fijn dat Geert goed opknapt!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_143875074
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:42 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Oh ja, die fase ken ik :+ het gaat nu wel steeds beter. Desgevraagd kan hij inmiddels steeds betere vragen formuleren. Maar hij begint toch steeds weer met "mama, jij MOET..." }:|

Mijn peuter is duidelijk het type 'grote mond, klein hartje' O+ stoere verhalen over hoe groot en sterk hij is, maar vanmorgen was de timmerman bezig om ruiten te vervangen dan kruipt hij helemaal tegem me aan omdat het geluid zo hard is (peuter dus, niet de timmerman :') ) stoere vent O+

Gefeliciteerd nog voor de jarige peuters! *O* en fijn dat Geert goed opknapt!
Goede toevoeging _O-!

Hier wordt 'graag' toegevoegd ipv please, maar de strekking is hetzelfde.

Mag/wil koekje eten mama.
Nee, nu even niet want *insert reden*
Graag koekje eten mama!
:P

Wij zeggen zelf wel steeds alsjeblieft en dankjewel en had gehoopt dat voorleven enig effect zou hebben. Maar vooralsnog niet echt :'). Kind praat honderduit maar dit is te lastig of zo.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143875753
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:43 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik heb geen relatie op dit moment.
Toen je bezwangerd werd wel, right? :) Jammer dat de papa gebanned is en dus niet kan reageren. Fucking A ook weer dit, en lekker makkelijk, hij wil geen papa zijn, jij kan abortus 'niet over je hart verkrijgen' (egoist!), en de maatschappij dokt wel!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 augustus 2014 @ 11:14:55 #82
147316 crew  DJMO
#trut
pi_143875789
quote:
2s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Toen je bezwangerd werd wel, right? :) Jammer dat de papa gebanned is en dus niet kan reageren. Fucking A ook weer dit, en lekker makkelijk, hij wil geen papa zijn, jij kan abortus 'niet over je hart verkrijgen' (egoist!), en de maatschappij dokt wel!
ook niet. en fyi: de vader is géén FOK!ker (en ook geen ex- of gebande FOK!ker btw)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:15:24 #83
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143875802
U bent nu aangekomen in het topic waar wij spreken over peuters. Dat zijn de kinderen tussen 2 en 4 jaar.

Ook hier is dus een ander onderwerp niet gewenst.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_143875887
Oww sorry buurvrouwtje, even de weg kwijt. Hier mag ik nog een maandje of 5 niet komen

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2014 11:18:34 ]
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:18:52 #85
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143875909
quote:
9s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
Oww sorry buurvrouwtje, even de weg kwijt. Hier mag ik nog een maandje of 5 niet komen
er is ook een dreumestopic !
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_143875965
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:18 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

er is ook een dreumestopic !
Dat staat ook in OUD zeker?
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:22:40 #87
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143876048
quote:
6s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat staat ook in OUD zeker?
klopt. :D

Maar het is hier best leuk hoor. Ondanks onze reputatie enzo. Echt en heus.
pi_143876127
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:22 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

klopt. :D

Maar het is hier best leuk hoor. Ondanks onze reputatie enzo. Echt en heus.
Ik moet ineens weer aan het werk...
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:26:08 #89
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143876170
quote:
6s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:25 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik moet ineens weer aan het werk...
was it something I said? -O-
pi_143876219
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

was it something I said? -O-
Its not you, its me.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:28:52 #91
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143876271
quote:
10s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Its not you, its me.
;(

Altijd hetzelfde liedje,
Nou ja, iemand anders nog iets over peuters te melden?
pi_143877239
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:28 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

;(

Altijd hetzelfde liedje,
Nou ja, iemand anders nog iets over peuters te melden?
ja... mijne wordt zo groot ;( (figuurlijk dan...) hoe stopte ik die tijd ook alweer? :')

ik heb vrijstelling van mn minor en ben dan een heul half jaar thuis met peuter!! *O* heerlijk O+ ze gaat wel nog naar gastouder voor het sociale, 1 dagje minder dat wel maar toch. En dan per januari naar school.
:)
pi_143877371
Lekker mignonne! O+ *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143877767
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:02 schreef Phaidra het volgende:
Lekker mignonne! O+ *O*
Ja echt, ik kijk er ook echt naar uit O+ even wat alone time met haar doorbrengen. Op vrijdag is hier peutergym op de basisschool van de oudste, daar kunnen we lekker naar toe, en verder knutselen, boekjes lezen, samen met een dekentje op de bank films kijken, brood bakken naar de bieb toe enz enz enz O+ O+

nu maar hopen dat ze met me wil spelen :+
:)
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:24:41 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143878160
Wij hebben duidelijk vakantie, sinds hij overdag zindelijk is en een bed heeft waar hij uit kan klimmen (en niet in het luierbroekje poept, maar 's morgens naar de WC gaat) komt hij dus 's morgens in onze slaapkamer spelen, en omdat we nergens heen hoeven liggen we dan vaak 's morgens nog een uurtje samen in het grote bed TV te kijken O+

Alleen een beetje jammer dat de vraag "is het nu ochtend" niet altijd met "ja" beantwoord kan worden, maar wellicht dat hij vanuit zijn kamer (noordkant van het huis) daar een ander beeld bij heeft.... :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143881329
Wat fijn Mignonne! Heerlijk even quality time!

Ai Leandra, de klinkt heel vroeg :X
  woensdag 27 augustus 2014 @ 15:16:17 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143883754
Gelukkig is dat maar heel af en toe, en is het meestal (ruim) na 07.00 uur als ik voel dat er auto's over m'n bed rijden ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143884199
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:58 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja... mijne wordt zo groot ;( (figuurlijk dan...) hoe stopte ik die tijd ook alweer? :')

ik heb vrijstelling van mn minor en ben dan een heul half jaar thuis met peuter!! *O* heerlijk O+ ze gaat wel nog naar gastouder voor het sociale, 1 dagje minder dat wel maar toch. En dan per januari naar school.
Wat heerlijk O+ Ik ben de komende maand werkeloos en heb nu al bijna twee weken vrij en ik geniet zo O+ Peuter gaat nog wel naar de opvang, maar gaat wat later erheen en ik haal hem eerder op. Zo hebben we lekker wat meer tijd samen. En alle klussen in huis doe ik overdag als hij er niet is, waardoor het weekend ook écht vrij is.

Phaidra, grappig is dat, hier gaat het ook zo. M pikt alles op (tot zinnen als "tja, dat hoor ooook bij het leven" en "het regent, maar geluttig zitten we droog binnen" :') ) maar beleefdheidsvormen blijven dan weer helemaal niet hangen :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_143884604
Mijn peuter is best onbeleefd. Dankjewel zeggen alleen bij aansporing als hij daar zin in heeft. Idem voor gedag zeggen en zwaaien. Zijn zusjes zeggen overigens op alles "dankewel" en zeggen altijd gedag en zwaaien. Dus het ligt vast niet aan ons... :') :D

Hier inderdaad ook dat soort zinnen. Soms ook dingen die wij echt niet op die manier zeggen dus die pikt ie dan weer elders op.
pi_143884784
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:16 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig is dat maar heel af en toe, en is het meestal (ruim) na 07.00 uur als ik voel dat er auto's over m'n bed rijden ;)
:D

Hier was mini alweer een paar nachten heel erg aan het spoken. Gisteravond zijn winterslaapzak uit de la gevist en prompt hoorden we hem niet tot 5 uur (ok, is wel wat vroeg nog, maar sliep daarna weer verder bij ons in bed tot 6.30). Het arme kind had het gewoon koud ;(.

Kyara en CS :D. Herkenbaar (behalve die tweeling, die ontbreekt in ons huishouden)!
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')