Kan heel goed. onze 2-jarige doet t nu ook ineens. hoewel ik het idee heb dat die nu heel veel aan t leren is en eigenlijk ook gewoon wat te moe is om nog te willen avondeten (maar toetje lust ze dan weer wel:))quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:09 schreef _Bar_ het volgende:
Weet je wat ik apart vind. Roy begint eten te weigeren. Dag 3 op een rij dat hij niet eten Wilt. Zelfs proeven is al teveel.
Dit zijn wij van Roy niet gewend.
Kan dit te maken hebben met het feit "ik ben 2 ik zeg nee"(tegen eten) Dat hij zich daar nu meer en meer bewust van is/word.
ik ging er altijd stiekem vanuit dat vrijwel alle kinderen die fase doormaakten met,het niet willen eten. (voornamelijk avond eten) Alleen Roy werd ouder en had dat nog niet,dus ik ging ervan uit wij hebben geluk gehad. Die blijft een goede gezonde eter. Alleen nu met 5 gaat het ineens de heel,andere kant op.
Maar nu ineens echt totale weigering,later nog wel 2happen erin gekregen maar zo kennen wij dat niet. Zelfs bij zijn lievelings ging zijn mond niet Open.
Die kreeg hij normaal zeg maar. En zijn gebit is compleet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:16 schreef Deepfreeze het volgende:
Bar, het zou kunnen. Sommige kinderen beginnen bij 5 tanden te wisselen en dat kan ook vervelend voelen bij het eten. Als de tanden tenminste op leeftijd-schema gaan?
Bij Chris wisselden de eersten al in de kleuterklas. Dus dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:19 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Die kreeg hij normaal zeg maar. En zijn gebit is compleet.
lastig te zeggen. Drinken en zijn brood en de rozijnen en fruit gaan goed.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:24 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Bij Chris wisselden de eersten al in de kleuterklas. Dus dat zou kunnen.
Of keelpijn? Of iets anders?
we denken rond de 2jr dat Roy nu zit qua ontwikkeling.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wisselde in groep 1.
Maar hoe ver is hij nu qua ontwikkeling Bar? Het kan ook gewoon de "normale" eten weigeren fase zijn.
Toen kwam hier de ik weiger al het eten fase. Behalve koekjes en toetje.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:30 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
we denken rond de 2jr dat Roy nu zit qua ontwikkeling.
Welkomquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:17 schreef bepklep82 het volgende:
Hi,
Ik kom me hier ook maar eens aansluiten.
Bepklep 32 jaar bijna en we hebben een onwijs leuk knulletje van net 3.
[ afbeelding ]
En nu ik hier toch ben, dan ook maar gelijk gebruik maken van jullie ouder wijsheid.
Wij gaan volgende maand op vakantie met het vliegtuig. Onze uk ( Juliën ) gaat natuurlijk ook mee.
Het is minimaal 10 uur vliegen en dit wordt zijn eerste keer.
Hebben jullie nog tips and tricks? Dingen die ik absoluut niet moet vergeten mee te nemen?
Bedankt!quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:18 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Welkom
Eten/snoepjes/knijpfruit ed
ipad
speelgoed
kleurboek
stickers
ingepakte cadeautjes
dekentje/kussen
Wij zijn ook nog nooit bij een intocht geweest. Ik vond het zonde van mijn tijd, want hij begreep er toch nog geen snars van.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:23 schreef bitterend het volgende:
Ik ben nog nooit bij de intocht geweest...vorig jaar wel gevierd bij mijn man zijn werk. Ze vond het wel leuk maar ook erg druk. Denk dat we het dit jaar ook weer doen! pakjes avond weet ik nog niet...ik moet me nog inlezen over hoe het allemaal gaat...nog nooit gevierd dus
Hmmz daar ben ik het niet helemaal mee eens. Enige wat ik zou kunnen bedenken is een kleine vorm van coordinatie. Maar ik vind met je vinger over een scherm schuiven, weinig met motoriek te maken hebben. En daarbuiten schijnt het licht dat van zo'n apparaat komt je slaapritme te verstoren, ook bij volwassenen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:26 schreef laziness het volgende:
Ik vind de Ipad een aardige tool om motoriek etc te oefenen. Maar net als tv e.d. met mate.
In het zomervakantie met kinderen topic staan heel veel vliegtips voor vliegen met kindjes. OUD / (Zomer)vakantie met kind(eren) #9
De wereld van een vliegtuig is 10 uur lang erg kleinquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:20 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Bedankt!
De Ipad wissen we alvast van het lijstje. Mannetje is net 3, die hoort niet met Ipads te spelen.
Laat hem eerst de wereld om zich heen maar ontdekken.
Maar misschien ben ik wel te ouderwets
Ik vraag me trouwens af of je knijpfruit mee in het vliegtuig mag. Dan moet het zeker in zo'n sealbag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |