SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden![]()
Dat ligt toch niet alleen aan die spelers, met diezelfde achterhoede vorig seizoen meen ik de minste tegengoals.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ze doen het goed achterin idd.
![]()
Ben bang dat het een last minute aankoop gaat worden , die drie wedstrijden gaat spelen om er achter te komen dat het 3 x niks is en daarna horen we er nooit meer wat van.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:50 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[ afbeelding ]
zeg het maar heren gaat die spits er nog komen?
Soort Gabrich dus![]()
Ik ben inmiddels overleden![]()
Was Milik nog wat gisteravond of vond ie het ook allemaal wel best ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
al die rode kaarten bij jong zal toch wel wat met frustratie te maken hebben, benieuwd hoe Jaap daar mee omgaatquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:19 schreef Pedroso het volgende:
Was Milik nog wat gisteravond of vond ie het ook allemaal wel best ?![]()
Frank is een top coach maar zijn wisselbeleid is om te janken. Natuurlijk pakt het zo nu en dan eens goed uit maar kom op zegquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:13 schreef Heeinz het volgende:
Bestuur tegen de muur het is allemaal vreselijk FRANK OPROTTEN![]()
![]()
Andersen inbrengen was wel een schande, hij hoort daar gewoon niet op die positie. Als dat alleen is omdat hij zo goed traint kan je net zo goed Hoorn daar neerzettenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Frank is een top coach maar zijn wisselbeleid is om te janken. Natuurlijk pakt het zo nu en dan eens goed uit maar kom op zeg![]()
Niet mee eens. Ik vind zijn wissels vaak goed.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Frank is een top coach maar zijn wisselbeleid is om te janken. Natuurlijk pakt het zo nu en dan eens goed uit maar kom op zeg![]()
Enige goede wissel die ik me kan herinneren van hem was PSV uit twee jaar terug toen hij Schöne bracht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik vind zijn wissels vaak goed.![]()
het is eerder andersom, het pakt af en toe verkeerd uitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is eerder andersom, het pakt af en toe verkeerd uit![]()
Het valt ook niet mee, is wel logisch dat de man die 4 keer achter elkaar kampioen wordt echt 0,0 krediet krijgt omdat een wedstrijd verkeerd aflooptquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik vind zijn wissels vaak goed.![]()
Wel mee eens dat het fout was om Andersen te inzetten, die is meer een middenvelder geen vleugelspeler.. Zet dan Kishna erin. Maar hij verdient wel meer krediet vanwege afgelopen 4 jaar. En dit is pas de derde wedstrijd. We hebben sinds 2006 niet meer eerste drie wedstrijden op rij gewonnen![]()
Boerrigter voor Poulsen bedoel je.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enige goede wissel die ik me kan herinneren van hem was PSV uit twee jaar terug toen hij Schöne bracht.![]()
wij zijn niet op de trainingen, we hebben dus niet alle info, achteraf is het altijd makkelijkquote:![]()
Schöne viel toen ook goed in meen ik mij te herinneren maar misschien zit ik fout.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Boerrigter voor Poulsen bedoel je.![]()
Inderdaad, Frank is ook degene die El Ghazi zoveel vertrouwen geeft, wat goed uitpakt, maar het gaat alleen maar over de Andersen-wissel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee, is wel logisch dat de man die 4 keer achter elkaar kampioen wordt echt 0,0 krediet krijgt omdat een wedstrijd verkeerd afloopt![]()
vorig jaar best wisselende coach volgens statistieken maar okquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zit inderdaad fout. Boerrigter viel in voor Poulsen, waardoor Schone naar de CVM-positie ging. Je bedoelt waarschijnlijk dat Schone het goed deed op die positie. Geeft niet verder.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schöne viel toen ook goed in meen ik mij te herinneren maar misschien zit ik fout.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: