abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:57:04 #1
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_143840360
Leven. Ik heb onlangs veel vrienden verwijderd waarvan de posts eigenlijk niet veel toevoegden aan mijn leven. Wat een bevrijding.

Ik heb jarenlang getwijfeld om hen te houden of te verwijderen aangezien het ook best als een belediging kan worden gezien als je iemand verwijderd.

Steeds meer mensen waren niet meer 'echte vrienden' en hun posts waren meer bedoeld om andere mensen te overtuigen van hun geweldige leven. Dan verliest Facebook zijn functie denk ik, wil vooral dingen delen met mensen om verbondenheid te voelen.

Merk dat ik nu ook veel minder op Facebook kijk, want: minder om je aan te meten.

Ik kan me nu eindelijk focussen op mezelf en mijn eigen geluk zonder mensen die bezig zijn met een strijd om het leukste leven :')

Wat denken jullie: is Facebook nog echt een medium om sociale contacten te onderhouden of om elkaar de loef af te steken? (Mijn piemel is groter dan de jouwe).
pi_143840473
in mijn vriendengroep is het al een tijdje een running gag om elkaar de loef af te steken met "love my life" posts
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_143840491
Ik denk dat het me geen fuck interesseert. Ik kijk allang niet meer naar de foto's die geupload worden em lees ook ampr statussen. Wel kijk ik heel veel filmpjes die gedeeld worden en dat is prima vermaak tijdens het reizen.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:05:15 #4
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_143840565
Je echte vrienden heb je toch contact mee via RL of whatsapp. Ik zie Facebook meer als een mini reünie site. Wat is er van hem geworden, wat is mijn ex dik geworden :'), is dat knappe meisje uit mijn jeugd al single, welke kennissen gaan ook naar dat feestje etc.
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
pi_143840602
Ik denk dat facebook een medium is en dus per definitie vanuit zichzelf niets is. Het speelt de rol die jij het toebedeeld
Als jij het gebruikt om jezelf te vergelijken met anderen dan komt dat vanuit jouw onzekerheid, niet vanuit facebook
Je hebt dus geen problemen met of door facebook maar met of door jezelf
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_143840774
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat facebook een medium is en dus per definitie vanuit zichzelf niets is. Het speelt de rol die jij het toebedeeld
Als jij het gebruikt om jezelf te vergelijken met anderen dan komt dat vanuit jouw onzekerheid, niet vanuit facebook
Kan ik me bij aansluiten.

Wat ik (persoonlijk) minder leuk vind aan facebook is het (soms) elitair karakter. Die persoon wil je toevoegen als vriend (of erger nog ontvriend je wat later), die persoon wil je niet toevoegen als vriend.

Zo heel dat "gepik" (of het nu 29 cm, minder of meer is ;) ) vind ik soms wat storend.

Ik voeg iedereen toe die ik ken. Wie ik niet ken, niet.
Zo simpel als dat.

Geen verder onderscheid.
Zo ja, wordt het nog meer "elitair" (als karakter).

Ik voeg je toe, als ik me met je verbonden genoeg kan voelen, anders niet.
Ik voeg je toe (niet meer toe), als ... (welke reden ook)

Andere opmerking. Facebook is maar facebook.
Stelt niet veel voor. Is een medium. Een manier.
Net zoals een forum hier. Of een café in je buurt.

Groetjes,
JTL
pi_143840800
Lekker (leesbaar) verhaal, niet :') onsamenhangend (oid) gelukkig :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:17:04 #8
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_143840874
Het gaat al mis bij dat je in Facebook "friends" toevoegt. 90+% zijn helemaal geen vrienden(/familie), maar vage kennissen, vage kennissen van die vage kennissen en random dronkelui die mensen tegen zijn gekomen in de kroeg.

Beperk FB tot échte vrienden en je zult merken dat verreweg het grootste deel van al dat gehuil en gezanik over FB al niet eens meer van toepassing is.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:17:11 #9
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_143840879
Vrienden zijn toch de mensen waarmee je je verjaardag viert? Of Oud en Nieuw of zo. Maar volgens mij is dat op FB geen maatstaf.
pi_143841004
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:13 schreef JustTalkLove het volgende:
Andere opmerking. Facebook is maar facebook.
Stelt niet veel voor. Is een medium. Een manier.
Net zoals een forum hier. Of een café in je buurt.
JustTalkOpenDeur.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:23:32 #11
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_143841068
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:13 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Kan ik me bij aansluiten.

- knip knip knip -

Groetjes,
JTL
Pffff, wat schrijf jij brak :|W
pi_143841231
Eigenlijk voeg ik zelf nooit iemand toe op facebook (dat echt minder dan 5x gedaan). Heb daar een 'vriend' of 50. Waarvan denk ik ongeveer de helft geblokkeerd voor mijn tijdlijn. Dat zijn mensen waar ik in het dagelijks leven prima mee om ga maar die op facebook gewoon vervelend zijn (te veel onzinnige berichten). Aangezien mensen inderdaad beledigd kunnen zijn als je een vriendschapsverzoek weigert (wat natuurlijk nogal onzinnig is), is dit een prima oplossing.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:29:18 #13
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_143841238
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
Maar ik heb wel meer rust als ik het niet zie. Net als dat exen verwijderen enorm goed helpt. Waarom jezelf blijven plagen met content die niks positiefs met je doet?
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:29:51 #14
344250 75020
ik weet niet beter
pi_143841256
Ik gebruik Facebook voornamelijk voor mijn sociale contacten en om met elkaar wat te dollen. Mijn contacten zijn in de loop der jaren over heel Nederland uitgewaaierd en daarom is het leuk om met zijn allen nog (dagelijks) contact te hebben. Azijnzeikerds en figuren die facebook als dagboek gebruiken pleur ik eraf.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:31:38 #15
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_143841308
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Vrienden zijn toch de mensen waarmee je je verjaardag viert? Of Oud en Nieuw of zo. Maar volgens mij is dat op FB geen maatstaf.
Ik heb wel eens dat ik vrienden van Facebook vaker zie dan de oude vrienden die uit traditie even op mijn verjaardag komen opdagen :')
pi_143841380
Wat heb jij toch een bijzonder leven Mishu.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:35:04 #17
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_143841400
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:31 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik heb wel eens dat ik vrienden van Facebook vaker zie dan de oude vrienden die uit traditie even op mijn verjaardag komen opdagen :')
Daar trap ik niet in ;)
pi_143841403
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:29 schreef Mishu het volgende:

[..]

Maar ik heb wel meer rust als ik het niet zie. Net als dat exen verwijderen enorm goed helpt. Waarom jezelf blijven plagen met content die niks positiefs met je doet?
Het is symptoom bestrijding. Als je er niet meer naar kijkt veranderd het niets in hoe jij in het leven staat

Beetje een raar voorbeeld maar als je contact met anderen eng vind en je besluit daarom maar om niet meer te gaan werken dan lucht dat vast wel even op, want je hoeft niet meer met anderen te interacten. Maar je bent verre van beter af

Als er niks met je aan de hand is, doet facebook je ook niets
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_143842312
Ik heb Facebook verwijderd een paar maanden geleden. Het beste wat ik het afgelopen jaar heb gedaan.
pi_143842475
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
Als er niks met je aan de hand is, doet facebook je ook niets
Inderdaad.

Net zoals op een fora (als FOK) hier.

De één kan zich aan dit storen, de ander aan dat.

Waarom schrijf je zo brak, zo lang, zo kort, zo wollig, zo dit, zo dat.
Anderen vinden die teksten dan weer mooi, intelligent, leuk, etc.

Wat is de bottom line in dergelijk verhaal ?
Waarom stoort iemand zich soms aan iets ?

Heeft dit te maken met de ander of (meer en ook) met jezelf ?
Je eigen voorkeuren, verwachtingen die (via de ander) niet beantwoord worden ?

Wat ik niet zo goed begrijp, is waarom veel mensen zich zo kunnen storen aan andere mensen.
Dat is iets wat ik niet begrijp, in die mensen zelf. Dergelijk onbegrip. Soms onverdraagzaamheid.

Net zoals bij Facebook. Waarom zou je dat storen ?
Daarin volg ik rhubarbje. Als je zelf goed in je vel zit, doe je dat toch allemaal niets.

Ik vind het leuk om te zien, hoe het met die mensen op facebook gaat.
Waar ze naartoe zijn gegaan, welke foto's ze publiceren, welke intelligente/grappige info, etc.

Maar stoor je daarin toch niet aan elkaar.
Dat is (ergens) zo laag bij de grond.

Je aan anderen zitten storen. Met anderen zitten vergelijken, etc.
Waarom allemaal ?

Dat is toch idioot. Oppervlakkig. En dom.
Zo projectie achtig.

Of niet ?
Is dit normaal (de norm) zo als mens te zijn ?

Hou het plezant samen.
Keep it simple.

By the way, mijn propeller head is 10³ cm :)

Greetz,
JTL
pi_143842587
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 10:57 schreef Mishu het volgende:
Ik kan me nu eindelijk focussen op mezelf en mijn eigen geluk zonder mensen die bezig zijn met een strijd om het leukste leven
nuja.. je doet nu alsof de houding die jezelf hebt tegenover anderen wat betreft 'jaloezie' en het jezelf afmeten aan anderen enkel zou afhangen van ween website en als je je daar afmeldt, je opeens een andere persoon wordt.

Ik denk eerder dat het onzin is te denkend at anderen enkel dingen posten om op te scheppen en jou 'onzeker te maken'.
Onzekerheid is gewoon iets dat jezelf bent of niet en soms hoeft het niet eens erg te zijn... als je bv iets bij anderen ziet waarvan je denkt 'goh, dat zou ik ook wel willen', wat is er dan mis mee om er zelf ook naar te streven?

Hooguit is het wel slim een beetje realistische doelstelling aan te houden.. als je toevallig iemand met een groot eigen vermogen kent die dus een kast van een huis heeft, is het heel normaal dat erg mooi te vinden, maar onrealistisch te denken dat je dat zelf 'ook wel eventjes moet kunnen kopen'.

spiegel jezelf ook gewoon aan realistische dingen die je mooi vind, en wat betreft de onbereikbare dromen, 'erover dromen' is nooit erg.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_143842880
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:02 schreef Myrr het volgende:
Ik denk dat het me geen fuck interesseert. Ik kijk allang niet meer naar de foto's die geupload worden em lees ook ampr statussen. Wel kijk ik heel veel filmpjes die gedeeld worden en dat is prima vermaak tijdens het reizen.
Ik heb precies hetzelfde. Ik vind Facebook niet meer zo interessant als eerst. Heb dat overigens altijd met social media; op een gegeven moment heb ik het wel gezien en interesseert het me geen biet meer.

Ik snap overigens de mensen niet die iedere dag weer moeten vermelden wat ze doen. Heb (of had ;-)) ik er nogal veel van in mijn lijst.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:27:52 #23
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_143843052
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 12:03 schreef Trebo het volgende:
Ik heb Facebook verwijderd een paar maanden geleden. Het beste wat ik het afgelopen jaar heb gedaan.
Dat is ook weer vrij radicaal.

Ik merkte trouwens ook dat mensen door Facebook zich meer gingen bemoeien met mijn leven, of een oordeel velden. Mensen zijn door Facebook veels te veel met elkaar bezig, het lijkt wel een obsessie.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:30:54 #24
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_143843139
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 12:12 schreef RM-rf het volgende:

[..]

nuja.. je doet nu alsof de houding die jezelf hebt tegenover anderen wat betreft 'jaloezie' en het jezelf afmeten aan anderen enkel zou afhangen van ween website en als je je daar afmeldt, je opeens een andere persoon wordt.

Ik denk eerder dat het onzin is te denkend at anderen enkel dingen posten om op te scheppen en jou 'onzeker te maken'.
Onzekerheid is gewoon iets dat jezelf bent of niet en soms hoeft het niet eens erg te zijn... als je bv iets bij anderen ziet waarvan je denkt 'goh, dat zou ik ook wel willen', wat is er dan mis mee om er zelf ook naar te streven?

Hooguit is het wel slim een beetje realistische doelstelling aan te houden.. als je toevallig iemand met een groot eigen vermogen kent die dus een kast van een huis heeft, is het heel normaal dat erg mooi te vinden, maar onrealistisch te denken dat je dat zelf 'ook wel eventjes moet kunnen kopen'.

spiegel jezelf ook gewoon aan realistische dingen die je mooi vind, en wat betreft de onbereikbare dromen, 'erover dromen' is nooit erg.
Ik had veel artiesten en narcisten op mijn pagina (zit in de creatieve sector) die wel degelijk enorm op zichzelf geilen. Als andere mensen dat zien en dat soms liken worden dat soort mensen alleen maar gevoed en denken ze dat ze bijzonder zijn. En dat zijn ze niet. Artiest zijn is gewoon een baan. Een beroep waar ik mee werk. Jammer dat soms het ego en het exhibitionisme erbij komt :')
pi_143843208
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 12:27 schreef Mishu het volgende:

[..]

Dat is ook weer vrij radicaal.

Ik merkte trouwens ook dat mensen door Facebook zich meer gingen bemoeien met mijn leven, of een oordeel velden. Mensen zijn door Facebook veels te veel met elkaar bezig, het lijkt wel een obsessie.
Dan heb je waarschijnlijk dingen erop gezet die anderen niet hoeven te lezen, dat soort mensen heb ik ook.

Als je niet wilt dat mensen zich met je leven bemoeien, moet je er geen dingen op zetten waar mensen zich mee kunnen bemoeien.

Ik deel voornamelijk filmpjes en zo nu en dan zet ik er iets op over een verhuizing bijvoorbeeld, of iets bizars dat ik tegen ben gekomen/mee heb gemaakt. Nooit echt inhoudelijke dingen, die hou je voor jezelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2014 12:33:41 ]
pi_143843423
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 12:30 schreef Mishu het volgende:
Ik had veel artiesten en narcisten op mijn pagina (zit in de creatieve sector) die wel degelijk enorm op zichzelf geilen.
nuja, dan zegt dat toch ook wel wat over jezelf, als dat je sociale referentiekader is, is dat nu eenmaal de wereld waarbinnen je ook in de 'Reele wereld' leeft..

wat is er dan anders aan dat je die mensen 'online' ziet, of dat je hen in werkelijkheid treft?
sowieso, waarom zou je jezelf op een bepaalde manier gaan 'voelen' door de uitingen van anderen... juist als je weet dat het een bepaald type mens is, dat zo communiceert?

Exhibitionisme is toch niet een onoverkomelijk iets? Het lijkt me hooguit dat soms bepaalde mensen die er zelf sterk onder leiden, er misschien zelf een nadeel van hebben

ik ken een bepaald vriendin die ik ook als facebook-contact heb en waarvan het idd opvalt dat ze graag een beetje 'aangeeft... bv over haar lange reis door thailand en azie, waarvan ze dagelijks berichten op facebook postte... ik vond het hooguit een beetje vreemd dat ik tussen twee posts van haar hoe ze lag te baden aan een thais strand en door een thaise stad reed, en ze aangaf zich al uit te zien naar het bezoek in Manilla oid... , ik haar twee straten van mn huis al een keertje tegengekomen was en ze allang weer thuis bleek te zijn (van een 10-daagse trip), maar kennelijk hardnekkig haar lange reis doorvierde op Facebook (uiteindelijk nog iets van een maand) .... dat is eerder grappig imho...
momenteel is ze op reis door amerika :)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_143843627
Als je je leven 'meet' of laat beïnvloeden door (posts op) social media zoals facebook dan ligt de schuld bij jezelf, niet bij de social media zelf, zéker als volwassene. Jij zelf hebt een nadelig effect op je persoonlijke leven. Niet meer en niet minder.
Ja doei.
pi_143843812
Is dit het topic waar je foto's van je lunch in dat leuke eettentje plaatst?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:55:54 #29
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143843871
Je kan ook prima aanpassen wat/wie je wel of niet ziet op je tijdslijn, even een kwartiertje klikken en je hebt een prima leefbaar facebook.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143843964
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Je kan ook prima aanpassen wat/wie je wel of niet ziet op je tijdslijn, even een kwartiertje klikken en je hebt een prima leefbaar facebook.
Dit idd. Als ik mensen irritant vind is het gewoon post uitklappen -> stop volgen.
pi_143844044
Sowieso, maar dat is gewoon vooral omdat 't niet interessant is wat ze posten. Mensen die enkel nog verhalen over hun kinderen posten kunnen bij mij bijvoorbeeld een 'ontvolg' verwachten. Mocht ik écht verder niets meer 'met je hebben' is 't dan gewoon een delete, maar mocht ik je verder wel OK vinden kijk ik regelmatig eens gewoon op de profielpagina om te zien hoe 't leven gaat. Maar je kut voelen omdat andere mensen dingen doen die jij niet doet maar wel zou willen doen ofzo? Wát? Dan ga je die dingen toch ook doen? Zo moeilijk is 't allemaal niet.
Ja doei.
pi_143844080
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso, maar dat is gewoon vooral omdat 't niet interessant is wat ze posten. Mensen die enkel nog verhalen over hun kinderen posten kunnen bij mij bijvoorbeeld een 'ontvolg' verwachten. Mocht ik écht verder niets meer 'met je hebben' is 't dan gewoon een delete, maar mocht ik je verder wel OK vinden kijk ik regelmatig eens gewoon op de profielpagina om te zien hoe 't leven gaat. Maar je kut voelen omdat andere mensen dingen doen die jij niet doet maar wel zou willen doen ofzo? Wát? Dan ga je die dingen toch ook doen? Zo moeilijk is 't allemaal niet.
Dat is een vreemd fenomeen in het leven. Ik ken twee moeders en ze doen het allebei.
pi_143844187
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 12:03 schreef Trebo het volgende:
Jeetje. Gefeliciteerd hoor.
pi_143844211
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 13:02 schreef Mandarijntjes het volgende:

[..]

Dat is een vreemd fenomeen in het leven. Ik ken twee moeders en ze doen het allebei.
Hun leven is leeg.
pi_143844279
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 13:02 schreef Mandarijntjes het volgende:

[..]

Het is op zích niet zo vreemd, want je hele leven komt gewoon voor een heel groot deel in het teken van die kinderen te staan, en da's ergens maar goed ook, maar ik ben vooral geïnteresseerd in hoe het met de ouders gaat, niet met de kinderen (elke dag van de week), en dat dat samenhangt is allemaal leuk lief en aardig, en een af en toe blije 'update' over échte highlights vind ik ook écht prima, maar 100 foto's per week van allerlei 'voor de rest van de wereld' compleet oninteressante dingen gaan mij persoonlijk te ver, terwijl anderen wellicht daar wel op zitten te wachten (familie die een eind weg woont, ofzo). Ik ken beide types.

Zelfde geldt overigens voor mensen met andere 'one-issue-pagina's, over hun huisdier, die overal over zeiken of die alleen aan win-en-share-dingen meedoen. Dat is gewoon enkeltje ontvolgen of prullebak, afhankelijk van de persoon.

Net als dat mensen mij misschien hebben ontvolgd of ontvriend omdat ze posts over hardlopen zat zijn :+ En dat's prima. Al post ik eigenlijk vooral over hardlopen in bepaalde groepen specifiek daarvoor en post ik zelf vanalles en nogwat (opleiding/soms wat grappige dingen die ik zie/tegenkom in het dagelijks leven of op internet), ook om familie in Nederland op de hoogte te houden zodat we niet elke week hoeven Skypen ofzo :+
Ja doei.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:22:55 #36
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_143844599
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
Als je je leven 'meet' of laat beïnvloeden door (posts op) social media zoals facebook dan ligt de schuld bij jezelf, niet bij de social media zelf, zéker als volwassene. Jij zelf hebt een nadelig effect op je persoonlijke leven. Niet meer en niet minder.
Hear-hear! Dit soort dingen mogen best wat vaker gezegd worden ook. *O*

Facebook verpest mijn leven want mijn vage kennissen posten leukere dingen dan ik :') _O- puh-lease
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_143844688
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 13:22 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Hear-hear! Dit soort dingen mogen best wat vaker gezegd worden ook. *O*

Facebook verpest mijn leven want mijn vage kennissen posten leukere dingen dan ik :') _O- puh-lease
En dan nog, áls je daar wat verdrietig van wordt en denkt "IK WIL OOK NAAR CONCERTEN/FEESTJES/OP VAKANTIE NAAR BLANES (of wat er nu dan ook 'hip is') dan doe je dat toch? :') Ik zie ook wel eens vakantiefoto's van mensen waarvan ik denk "IK WIL OOOOOOOK". Nou dat gaat mooi op de lijst met mogelijke vakantiebestemmingen voor de toekomst, om voor te sparen enzo. ^O^
Ja doei.
pi_143844767
Mens echt, jij kiest ervoor je leven te laten beïnvloeden door zoiets.... Niet zeuren niet dan.
Je mag mij niet? Mooi ik jou ook niet.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:28:44 #39
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_143844811
Het gaat niet om feestjes of wat dan ook, ik kom namelijk zelf overal, het is meer het continue laten zien hoe knap je wel niet op foto's kan staan.

Ik was op een festival en daar was iedereen bezig om selfies en toffe foto's van zichzelf te maken. Er waren meer fotografen dan bezoekers :')
pi_143844825
Nou, en?
Ja doei.
pi_143844849
Wat kan jou dat boeien?
Je mag mij niet? Mooi ik jou ook niet.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:30:59 #42
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143844917
Moet wel zeggen dat ik me kan storen aan al die mobieltjes voor m'n gezicht bij een concert. Ten eerste het uitzicht, het leidt af, en tn tweede beleefd iedereen het toch anders en beinvloed dat de sfeer weer.
pi_143845278
Nu die zielige icebucket challenge ook weer...gvd wat een vieze egogeilerij
pi_143845295
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 10:58 schreef Propellerheads het volgende:
Die van mij is 29cm.
FOK! onwaardig :N
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
pi_143845310
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 13:28 schreef Mishu het volgende:
Het gaat niet om feestjes of wat dan ook, ik kom namelijk zelf overal, het is meer het continue laten zien hoe knap je wel niet op foto's kan staan.

Maar verwacht je dan dat mensen de foto kiezen waar ze op hun slechtst op staan?

Natuurlijk zijn de posts op FB over het algemeen de leuke momenten uit het leven. Eerst en vooral omdat er gelukkig meer leuke dan nare momenten zijn, maar bovenal is het veel leuker om leuke dingen te delen met alles en iedereen. De wat meer nare dingen bespreek je toch wat eerder in besloten kring lijkt mij.

Het probleem lijkt mij dan meer te zitten in dat mensen het kennelijk niet leuk vinden om te lezen dat een ander het ergens naar zijn zin heeft...

En verder: je hoeft het allemaal niet te lezen. ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_143845360
Ga hardlopen/met hardlopers om. Dan heb je niet alleen maar charmante foto's op je tijdlijn, niet van jezelf, én niet van anderen _O- :')
Ja doei.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:44:06 #47
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_143845376
Hoe gaat het met je? Goed hoor, maar druk!
(niemand die ooit zal zeggen dat het niet goed gaat of dat ze geen kloot te doen hebben)
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:44:32 #48
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_143845401
Hier was wel een leuk artikeltje over: Why Facebook Makes You Feel Bad About Yourself
http://healthland.time.co(...)-bad-about-yourself/
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:44:51 #49
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_143845411
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 13:42 schreef DS4 het volgende:

[..]

Maar verwacht je dan dat mensen de foto kiezen waar ze op hun slechtst op staan?

Natuurlijk zijn de posts op FB over het algemeen de leuke momenten uit het leven. Eerst en vooral omdat er gelukkig meer leuke dan nare momenten zijn, maar bovenal is het veel leuker om leuke dingen te delen met alles en iedereen. De wat meer nare dingen bespreek je toch wat eerder in besloten kring lijkt mij.

Het probleem lijkt mij dan meer te zitten in dat mensen het kennelijk niet leuk vinden om te lezen dat een ander het ergens naar zijn zin heeft...

En verder: je hoeft het allemaal niet te lezen. ;)
Mensen gaan leven in een fantasiewereld waarin iedereen maar zogenaamd gelukkig en succesvol is. De tsjakka! samenleving. Het is een zelfversterkend mechanisme, de lat wordt steeds hoger.

Als ik wil klagen over het slechte weer dan doe ik dat lekker :P Dat hoort namelijk ook bij het 'echte' leven.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:45:29 #50
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_143845435
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 13:44 schreef Noordsestern het volgende:
(niemand die ooit zal zeggen dat het niet goed gaat of dat ze geen kloot te doen hebben)
Zo saaai de laatste tijd, kom bijna de deur niet uit ;(
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:45:30 #51
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143845437
quote:
Ik heb een hekel gekregen aan het woord "druk"

Kan nie geloven dat men dat vroeger ook zoveel zei :')
pi_143845463
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 13:44 schreef Mishu het volgende:

[..]

Mensen gaan leven in een fantasiewereld waarin iedereen maar zogenaamd gelukkig en succesvol is. De tsjakka! samenleving. Het is een zelfversterkend mechanisme, de lat wordt steeds hoger.

Als ik wil klagen over het slechte weer dan doe ik dat lekker :P Dat hoort namelijk ook bij het 'echte' leven.
What goes up must come down! :)

Hoe mooier je voordoet en hoe toffer je over wil komen hoe kutter en zieliger het is als het even minder gaat!

Ben ik liever stabiel dan te leven voor de hype, alles is vergangelijk dus ook deze shit.
pi_143845477
quote:
Tegen vrienden zou ik dat zonder problemen zeggen hoor. Maar kennissen niet. Je moet voor de grap maar eens heel negatief antwoorden tegen een vage kennis die dat vraagt. Lekker op het verkeerde been zetten. ;)
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:47:05 #54
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_143845493
Heb zelf een facebook pagina gemaakt met 'eerlijke' posts :P
https://www.facebook.com/(...)nest/324896784358220
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:48:06 #55
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_143845528
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 13:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

Tegen vrienden zou ik dat zonder problemen zeggen hoor. Maar kennissen niet. Je moet voor de grap maar eens heel negatief antwoorden tegen een vage kennis die dat vraagt. Lekker op het verkeerde been zetten. ;)
Ja, tegen goede vrienden ben je wel eerlijk. Maar voor de buitenwacht hang je je vuile was niet buiten., dat was altijd al zo,
pi_143845556
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 13:44 schreef Mishu het volgende:

De lat leg je zelf hoger. Gelukkig zijn word je niet door iets na te streven wat een ander heeft, maar door blij te zijn met wat je zelf hebt.

quote:
Moet je vooral doen, maar als ik alleen maar klaagzangen lees dan haak ik weer af. Ik hou niet zo van klagen.

Maar ik zie zat posts met minder leuke gebeurtenissen voorbij komen. Ik herken dus niet dat mensen alleen maar positieve dingen te melden hebben.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:48:58 #57
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_143845561
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 13:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb een hekel gekregen aan het woord "druk"

Kan nie geloven dat men dat vroeger ook zoveel zei :')
Mensen willen je laten geloven dat hun leven vól zit met interessante dingen. Dat geeft tegenwoordig status, denk ik.
pi_143845643
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 13:48 schreef Noordsestern het volgende:

Ja, tegen goede vrienden ben je wel eerlijk. Maar voor de buitenwacht hang je je vuile was niet buiten., dat was altijd al zo,
Precies.
pi_143845705
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 13:48 schreef Noordsestern het volgende:

[..]

Mensen willen je laten geloven dat hun leven vól zit met interessante dingen. Dat geeft tegenwoordig status, denk ik.
Ik lees ook liever over dat mensen een toffe vakantie hebben gehad dan dat ik elke dag moet lezen "zo, lekker op de bank na een drukke dag even lekker neits doen met een pot thee #genieten" :')
Ja doei.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:54:27 #60
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_143845745
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 13:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik lees ook liever over dat mensen een toffe vakantie hebben gehad dan dat ik elke dag moet lezen "zo, lekker op de bank na een drukke dag even lekker neits doen met een pot thee #genieten" :')
Precies, je post ook alleen wat interessant is voor de rest ( als het goed is!!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')