Ik heb gisteren door Snowbells Guild Wars 2 gekocht. Ik maak mogelijk ook weer mijn gamedebuut.quote:
Mijn nieuwe pc is bijna klaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb gisteren door Snowbells Guild Wars 2 gekocht. Ik maak mogelijk ook weer mijn gamedebuut.
Spanning alom.
CIVILIZATION BEYOND EARTH BROquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn nieuwe pc is bijna klaar
Oh ik heb GW2 ook. vond er niet zoveel aan.
Tot nu toe is het veelal hersenloos quests uitvoeren maar gezamenlijk heeft dat ook wel weer zo zijn charme. Zo kan ik bijvoorbeeld ook 5 uur achter elkaar vastzitten op één elite pack en mij prima vermakenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot nu toe is het veelal hersenloos quests uitvoeren maar gezamenlijk heeft dat ook wel weer zo zijn charme. Zo kan ik bijvoorbeeld ook 5 uur achter elkaar vastzitten op één elite pack en mij prima vermaken![]()
Wat bezielde ons
Kom met ons spelen dan. :$quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar gw2 kun je alleen solo spelen :$:$:$quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
kom hier, wil ik wel met je spelen :$$
Dat is fuckedquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:26 schreef Amoeba het volgende:
Ik kan niet meer gamen. Huisbaas heeft alle poorten dichtgegooid. Zie topic in WGR.
hoeft niet :$$$quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
maar gw2 kun je alleen solo spelen :$:$:$
of moet ik mijn laptop meenemen?
Topic vluchtig doorgekeken, moest lachen om 'mijn recht om te gamen'.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:26 schreef Amoeba het volgende:
Ik kan niet meer gamen. Huisbaas heeft alle poorten dichtgegooid. Zie topic in WGR.
goed numbrequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |