Geweldig ditquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
As if. Je doorsnee sloerie van 18 heeft anno 2014 meer lullen gehad dan er klinknagels in de Euromast zitten en dan zal ze door een knaapje zomaar even 2x klaarkomen?
Laat je niks wijs maken mafketel; dat zei ze alleen maar omdat ze medelijden met je had
Incest is tegenwoordig weer helemaal inquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:13 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dit soort dingen kunnen echt niet met je zusje
Zag vandaag idd nog een docu dat het prima zou moeten kunnenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:14 schreef GrumpyCat het volgende:
[..]
Incest is tegenwoordig weer helemaal in
En dan heb ik helemaal geen zus, damnitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:16 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Zag vandaag idd nog een docu dat het prima zou moeten kunnen
Met je broer, vader of moeder kan het ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:16 schreef GrumpyCat het volgende:
[..]
En dan heb ik helemaal geen zus, damnit
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
Echter ving ik het op met mijn vingers waardoor mevrouw het totaal niet erg vond. ze is uiteindelijk volgens haarzelf 2 keer gekomen wat nooit eerder is gebeurd
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 07:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daar heb je van die kobaltblauwe, diamantvormige tabletjes voor.
quote:
We deden het ook zonder condoom, dus het kan dat ik nu een soa heb. :Squote:Op maandag 25 augustus 2014 22:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
As if. Je doorsnee sloerie van 18 heeft anno 2014 meer lullen gehad dan er klinknagels in de Euromast zitten en dan zal ze door een knaapje zomaar even 2x klaarkomen?
Laat je niks wijs maken mafketel; dat zei ze alleen maar omdat ze medelijden met je had
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |