Er was nog geen reeksquote:
Zie OPquote:
Bron: http://ibasketball.nl/een-ruwe-diamant/quote:Seraino Dalgliesh: een ruwe diamant
Drie jaar geleden maakte Seraino Dalgliesh (23) muziek en studeerde hij. Toen besloot hij te gaan basketballen. Geen gek besluit voor een vent van 2.13 meter lang. Nu speelt hij in het eerste team van Rotterdam Basketball College. Een ruwe diamant, maar hé you cann’t teach hight…
RTV Rijnmond sprak met hem na afloop van de wedstrijd tegen ZZ Leiden.
dat dus hahaquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:39 schreef Leandra het volgende:
Lekker jong ding Anouk
[..]
Bron: http://ibasketball.nl/een-ruwe-diamant/
Bevestigd door haar management en er zijn foto's van hem in het ziekenhuis.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
Is dat nou confirmed dan, of is dit weer zo'n donkere meneer die toevallig de afgelopen 2 jaar een keer is gesignaleerd met Anouk en 'het dus wel zal zijn'?
Ach, hij is ouder dan Furgien en Anouk stukken jonger dan PJ. Wat nou leeftijdsverschil!quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:39 schreef Leandra het volgende:
Lekker jong ding Anouk
[..]
Bron: http://ibasketball.nl/een-ruwe-diamant/
ik vind deze post verrassender eigenlijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:40 schreef OOST het volgende:
Ik denk dat ze het hele team wel gehad heeft. Verrassend dat de vader nog te achterhalen viel.
Echt? De hele Anouk is zwanger reeks staat er vol mee tochquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik vind deze post verrassender eigenlijk
Ze doet het toch ook met elke neger? Waarschijnlijk schoot het nu er een keer langs tijdens de anale massage.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt? De hele Anouk is zwanger reeks staat er vol mee tochZou eerder verrassend zijn als niemand begon over dat t een slet was die t met iedere zwarte meneer deed.
hoopte dat jullie de cynische ondertoon wel zouden vattenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt? De hele Anouk is zwanger reeks staat er vol mee tochZou eerder verrassend zijn als niemand begon over dat t een slet was die t met iedere zwarte meneer deed.
Pas op of we sturen Seraino ff langs.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoopte dat jullie de cynische ondertoon wel zouden vatten
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat dus haha
en lekker lang, qua lichaamslengte bedoel ik dan
Wel extreem lang..quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat dus haha
en lekker lang, qua lichaamslengte bedoel ik dan
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja, gefrustreerde mannetjes die zelf geen kans maken.
ik dm je mn adres wel effequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pas op of we sturen Seraino ff langs.
Ja, want ze heeft duizenden kinderen bij die mannen verwektquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:50 schreef theunderdog het volgende:
![]()
Anouk mag van mij met het hele land neuken , maar misschien is het verstandig om niet bij iedereen een kindje te verwekken.
5 and counting.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, want ze heeft duizenden kinderen bij die mannen verwekt.
Smakelijk hapje, deze baby papa.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |