De TT was dan ook voor jouquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel aangenaam gezelschap
Ik ben een groot fanquote:
Ja het is echt koud, en deze week gaat het niet beter worden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:36 schreef Samzz het volgende:
Tering, het is augustus en ik heb m'n pandavest aan omdat 't zo koud is.
Hou je van pittig? Dan zou je het echt eens moeten proberen. Lekker met naanbrood erbij.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog nooit curry gehad... Geloof ik.
Niet? Dan mis je echt wat. Het is echt heerlijk!quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog nooit curry gehad... Geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Niet? Dan mis je echt wat. Het is echt heerlijk!Curry met rijst is dan ook smerig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pittig niet zo, maar heb wel eens naanbrood gegeten. Was best lekker.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hou je van pittig? Dan zou je het echt eens moeten proberen. Lekker met naanbrood erbij.
Ja, op zich wel. Ik zal eens recepten opzoeken, danquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hou je van pittig? Dan zou je het echt eens moeten proberen. Lekker met naanbrood erbij.
Dat hangt van de soort curry af.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Curry met rijst is dan ook smerig.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Niet? Dan mis je echt wat. Het is echt heerlijk!Nee, ik ben geen rijst-fan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Daar word ik nog steeds niet veel wijzer vanquote:
Dan vallen een aantal curry's af. Maar het gros kan ook met naanbrood zoals myraela al zegt.quote:
Het is een zacht pan gebakken brood. Thuis krijg je het niet precies zoals het hoort omdat ze het normaal op hogere temperatuur bakken. Maar het is wel lekkerder als je het zelf maakt dan die supermarkt dingen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar word ik nog steeds niet veel wijzer van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |