Werk? zit dat alleen maar niet in de weg dan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Er loopt nu een hele knappe vrouw op kantoor rond.
Een consultant van 1 of ander bedrijf. Ze zal er voor een week zijn.
Mooie brunette met een Audi a3.
Hoe kan een gezonde man zich nu concentreren op z'n werk.
Valt dat niet onder ongewenste intimiteiten zoiets?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:28 schreef NightH4wk het volgende:
Protip: je moet je penis in haar vagina stoppen.
Niet als ze er niets van merkt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:30 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Valt dat niet onder ongewenste intimiteiten zoiets?
O, oke. Valt mee dan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:30 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Niet als ze er niets van merkt.
vast niet in ts zn gevalquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:30 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Idd ben helaas al voorzien.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:51 schreef RM-rf het volgende:
AnthonyZeus-topic zal het wel niet worden...
quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:04 schreef Kriegel het volgende:
Wat boeit die A3 in dit verhaal nou weer?
geile auto denk ikquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:04 schreef Kriegel het volgende:
Kortom, bied aan koffie te halen en doe er wat GHB in?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:30 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Iddquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:04 schreef Kriegel het volgende:
Dan doe je het niet goed .quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:30 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Valt dat niet onder ongewenste intimiteiten zoiets?
Dat zal vast. En dat heeft ze natuurlijk gehoord (de heren hadden er niet aan gedacht dat de deur gewoon openstond) en nu heeft ze een klacht ingediend.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:55 schreef Pharkus het volgende:
Hebben jullie dan op de afdeling ook schunnige praat bij het koffie apparaat over haar?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:21 schreef deadprez het volgende:
Hoopte op pics, ben nu teleurgesteld.
Dat niet begrijpenquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:04 schreef Kriegel het volgende:
Schept een beter beeld van de hukker in kwestie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:04 schreef Kriegel het volgende:
Waar alle schunnige woorden op het einde van de zin veranderen in "huehuehue".quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:55 schreef Pharkus het volgende:
Hebben jullie dan op de afdeling ook schunnige praat bij het koffie apparaat over haar?
wtf, hommo?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:21 schreef deadprez het volgende:
Hoopte op pik, ben nu teleurgesteld.
Inderdaad!quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:22 schreef Werkman het volgende:
[..]
Werk? zit dat alleen maar niet in de weg dan?
Tegenwoordig iemand mee uit vragen word al verdraaid tot ''ongewenste toenaderiiííííííííing.''![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:37 schreef Puntenjager het volgende:
Echter mijn kant van het verhaal was niet relevant. Het deed niet terzake. Ik werd ontslagen... You can NOT believe it
Nee, het ging op de moderne manier. Ik mocht zelf mijn hoofd in de strop duwen => "Puntenjager, je weet wel wat dit betekent?"quote:
Haha toch nog genaaid worden die dagquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:37 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik heb een keer een 'collega' voorgesteld om samen wat te gaan eten. Ze werkte weliswaar voor een concurrent, maar we gaven beiden softwaretraining op een legerbasis in Duitsland.
Omdat de hele avond in je hotel hangen dodelijk saai is, stelde ik haar tijdens de lunch voor om samen ergens wat te gaan eten na het werk. Eten moesten we toch en tevens konden we het gewoon declareren.
Niet echt een bevestigend antwoord op gekregen en haar na werktijd ook niet meer gezien.
Echter terug in Nederland moest ik naar kantoor komen. Er was een klacht tegen me ingediend. Sexual harressment of hoe ze het ook omschreven in het Nederlands.
Ik viel echt van me stoel af. Ik had haar gevraagd om wat te gaan eten. Geen millimeter meer. Geen toespeling, geen aanraking, niks.
Echter mijn kant van het verhaal was niet relevant. Het deed niet terzake. Ik werd ontslagen... You can NOT believe it
Je had gewoon juridische stappen moeten ondernemen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:44 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nee, het ging op de moderne manier. Ik mocht zelf mijn hoofd in de strop duwen => "Puntenjager, je weet wel wat dit betekent?"
Wel grappig, ik werd pas een tijdje later naar kantoor geroepen (het was een bijbaantje en het werk was per definitie bij een klant. Niet op kantoor). Ik had geen idee waarom ik op het matje moest komen. Zelfs toen mijn directeur 'sexuele intimidatie' noemde wist ik werkelijk niet waar het over ging.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:46 schreef antfukker het volgende:
[..]
Haha toch nog genaaid worden die dag![]()
Bijbaan tijdens mijn studie => nulurencontract. Tevens heb ik wel mogen uitspreken dat er volgens mij niks gebeurd was. Alleen mijn mening was niet van belang.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:49 schreef Werkman het volgende:
[..]
Je had gewoon juridische stappen moeten ondernemen.
Ten eerste dien je jouw kant van het verhaal te kunnen doen (ook al klinkt het spartelig en zwak op zo'n moment) en ten tweede had je moeten eisen wat er concreet aan beschuldiging op tafel lag.
''een gevoel'' of ''opvatting'' van zo'n muts is niet genoeg om je te ontslaan.
Mijn antwoord tegen je werkgever zou geweest zijn: ''Ja, dat je niks concreets in handen hebt?''
misschien vond ze je een engerdquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:54 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Bijbaan tijdens mijn studie => nulurencontract. Tevens heb ik wel mogen uitspreken dat er volgens mij niks gebeurd was. Alleen mijn mening was niet van belang.
Altijd, je kan tevenaangifte doen wegens smaad en laster, je werkgever staat dan buitenspel (baan ben je toch al kwijt) en kutje krijgt dan ook een brief van het OM thuis.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:54 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Bijbaan tijdens mijn studie => nulurencontract. Tevens heb ik wel mogen uitspreken dat er volgens mij niks gebeurd was. Alleen mijn mening was niet van belang.
Dus dan is het sexual harressment als je een collega voorstelt om na het werk maar samen iets te gaan eten als je beiden toch al naar een restaurant gaatquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:55 schreef Ergohunter het volgende:
[..]
misschien vond ze je een engerd
Beschermingsgevalletje, labiele trut die overal wat achter ziet en een werkgever die geen enkele discussie wil beginnen met de tegenpartij vanwege naam en reputatieschade.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:00 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dus dan is het sexual harressment als je een collega voorstelt om na het werk maar samen iets te gaan eten als je beiden toch al naar een restaurant gaat
Inderdaad. Zij werkte voor een concurrent en mijn baas wilde natuurlijk geen bezoedelde reputatie. Dus ontslaan die hap. Boeien hoe het werkelijk zit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:02 schreef Werkman het volgende:
[..]
Beschermingsgevalletje, labiele trut die overal wat achter ziet en een werkgever die geen enkele discussie wil beginnen met de tegenpartij vanwege naam en reputatieschade.
Het komt vaker voor dan je denkt.
Wat haar betreft, kennelijk een labiel type met een rugzak.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:04 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Inderdaad. Zij werkte voor een concurrent en mijn baas wilde natuurlijk geen bezoedelde reputatie. Dus ontslaan die hap. Boeien hoe het werkelijk zit.
De grap is alleen wel dat haar scheefzittende tampon me redelijk veel geld gekost heeft. Het was namelijk een behoorlijk goedbetaalde bijbaan...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:06 schreef Werkman het volgende:
[..]
Wat haar betreft, kennelijk een labiel type met een rugzak.
Mischien kon der vader vroeger wel niet van haar afblijven of heeft ze een ex die haar vroeger heeft verwaarloosd of gedomineerd.
Zet dan af en toe een onschuldige sukkel als jij op de brandstapel en ze kunnen er weer ff tegen aan.
Les 1, op de werkvloer alleen maar bezig zijn met je centen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:12 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De grap was alleen wel dat haar scheefzittende tampon me behoorlijk veel geld gekost heeft. Het was namelijk een behoorlijk goedbetaalde bijbaan...
Vrouwen... Zelfs zonder eigen gewin uit op jouw financiële destructie
Ik ben het roerend met je eens, die labiele wijven op de werkvloer zijn vaak alleen maar een last!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:12 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De grap is alleen wel dat haar scheefzittende tampon me redelijk veel geld gekost heeft. Het was namelijk een behoorlijk goedbetaalde bijbaan...
Vrouwen... Zelfs zonder eigen gewin uit op jouw financiële destructie
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:21 schreef deadprez het volgende:
Hoopte op pics, ben nu teleurgesteld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |