Hoe kan dit dan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:07 schreef oksel12 het volgende:
Geloof er niks van.
Iraans regime![]()
[ afbeelding ]
Triest.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:07 schreef oksel12 het volgende:
Geloof er niks van.
Iraans regime![]()
[ afbeelding ]
Flikker op met je propaganda onzin man, ik ben zelf meer dan 10 keer naar Iran geweest en nog nooit een Burka gezien op de straten daar. Zelfs vrouwen die zonder hoofddoek rondlopen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:07 schreef oksel12 het volgende:
Geloof er niks van.
Iraans regime![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:23 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Flikker op met je propaganda onzin man, ik ben zelf meer dan 10 keer naar Iran geweest en nog nooit een Burka gezien op de straten daar. Zelfs vrouwen die zonder hoofddoek rondlopen.
Ga 1 week naar Iran, bezoek de grootste steden en loop langs de bazaars (en je zult je verbazen hoeveel er zonder hoofddoek lopen). Echt ongelofelijk hoe mensen zonder enige ervaring van een cultuur of het zelfs überhaupt ooit bezocht te hebben zo snel een oordeel klaar hebben liggen.quote:
Het is Oksel12. Wat verwacht je.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:27 schreef Bredemug het volgende:
Echt ongelofelijk hoe mensen zonder enige ervaring van een cultuur of het zelfs überhaupt ooit bezocht te hebben zo snel een oordeel klaar hebben liggen.
man man man
Ik geloof er niks van dat jij in Iran bent geweest, een hoofddoek is verplicht en ze doen zelfs de gordijnen dicht als ze thuis hun hoofddoek af doen anders gaan ze de cel in.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:27 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ga 1 week naar Iran, bezoek de grootste steden en loop langs de bazaars (en je zult je verbazen hoeveel er zonder hoofddoek lopen). Echt ongelofelijk hoe mensen zonder enige ervaring van een cultuur of het zelfs überhaupt ooit bezocht te hebben zo snel een oordeel klaar hebben liggen.
man man man
Ik zit nog maar 1 maand op dit forum.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:29 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Het is Oksel12. Wat verwacht je.
Het is opmerkelijk hoe erg die jongen is geradicaliseerd in een paar maanden tijd.
Dit hoeft ook weer niet in elk topic he?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:07 schreef oksel12 het volgende:
Geloof er niks van.
Iraans regime![]()
[ afbeelding ]
Het is geen geheim dat Iran en Israel regelmatig drones naar elkaar toesturen, (mede) daarom schaadt het feit dat dit nieuws is Israel 0,0%. Met deze twee punten in gedachte: waarom zou Iran dit alles in scene zetten?quote:
Elk? Dit is de eerste keer dat ik dit plaatje post op het forum.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit hoeft ook weer niet in elk topic he?
De Islam erbij halen, slimmerd.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:36 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Elk? Dit is de eerste keer dat ik dit plaatje post op het forum.
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:36 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Elk? Dit is de eerste keer dat ik dit plaatje post op het forum.
Interne propaganda natuurlijk, dat het Israël niet schaadt maakt niet veel uit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:35 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Het is geen geheim dat Iran en Israel regelmatig drones naar elkaar toesturen, (mede) daarom schaadt het feit dat dit nieuws is Israel 0,0%. Met deze twee punten in gedachte: waarom zou Iran dit alles in scene zetten?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:37 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
De Islam erbij halen, slimmerd.
Ik haal de islam er niet bij maar het Iraanse regime.quote:
Israël ontkent het niet en heeft gereageerd met "no comment". Bovendien is het niet de eerste keer.quote:
Na het lezen van je posthistorie begrijp ik nu waarom jij zo dom bent. Wordquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:33 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat jij in Iran bent geweest, een hoofddoek is verplicht en ze doen zelfs de gordijnen dicht als ze thuis hun hoofddoek af doen anders gaan ze de cel in.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:33 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat jij in Iran bent geweest, een hoofddoek is verplicht en ze doen zelfs de gordijnen dicht als ze thuis hun hoofddoek af doen anders gaan ze de cel in.
Verzin je dit nu zelf of heb je dit van een andere debiel dit in elkaar knutselt?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:07 schreef oksel12 het volgende:
Geloof er niks van.
Iraans regime![]()
[ afbeelding ]
Wanneer ik in een behoefte naar licht en ruimte de gordijnen en vitrage opentrek, krijg ik een waarschuwing. ‘Pas op, je hebt geen hoofddoek om, de buren mogen je haar niet zien.’quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[..]
Verzin je dit nu zelf of heb je dit van een andere debiel dit in elkaar knutselt?
The average American is slightly more religious than the average Iranian - Harvard professor Robert Putnam.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:51 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Wanneer ik in een behoefte naar licht en ruimte de gordijnen en vitrage opentrek, krijg ik een waarschuwing. ‘Pas op, je hebt geen hoofddoek om, de buren mogen je haar niet zien.’
https://decorrespondent.n(...)ht/12071730-ef58c57f
Nee, dat heb ik niet zelf gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |